Акафист андрею христа ради юродивому

Святому блаженному Андрею, Христа ради юродивому

Акафист андрею христа ради юродивому

Гла́с апо́стола Твоего́ Па́вла услы́шав, глаго́лющь, — мы́ юро́ди Христа́ ра́ди, — ра́б Тво́й, Андре́й, юро́д бы́сть на земли́ Тебе́ ра́ди, Христе́ Бо́же. Те́мже ны́не па́мять его́ почита́юще, Тебе́ мо́лимся, Го́споди, спаси́ ду́ши на́ша.

Пе́снь 1

Ирмос: Отве́рзу уста́ моя́, и напо́лнятся Ду́ха, и сло́во отры́гну Цари́це Ма́тери, и явлю́ся, све́тло торжеству́я, и воспою́, ра́дуяся, Тоя́ чудеса́.

Отве́рзи мои́ устне́, подви́гни мо́й язы́к и испра́ви мо́й смы́сл, вся́ умудря́яй, Бо́же, да похвалю́ уго́дника Твоего́ Андре́я, юро́да бы́вшаго на земли́ Тебе́ ра́ди.

Андре́е блаже́нне, ты́ измла́да Христа́ возлюби́л еси́ и к Нему́ единоду́шно возжеле́л еси́: ка́ко же тя́ по достоя́нию похва́лим, на диа́вола вооружи́вшася и сего́ ко́зни победи́вша си́лою Христо́вою.

Моли́твами Бо́гу моля́ся и диа́волу досажда́я, и мно́гаго его́ толца́ния в две́ри хи́жины твоея́ а́ще вма́ле и устраши́вся, но неподви́жен умо́м пребы́л еси́, си́лою Христо́вою укрепля́емый.

Богородичен: О, Пресвята́я Госпоже́ Де́во Богоро́дице, покры́й ны́ чу́дным Твои́м омофо́ром и сохраня́й гра́д Тво́й от бе́д и скорбе́й, я́коже Тя́ преблаже́нный ви́де Андре́й, во Влахе́рнстей це́ркви моля́щуюся.

Пе́снь 3

Ирмос: Твоя́ песносло́вцы, Богоро́дице, живы́й и незави́стный Исто́чниче, ли́к Себе́ совоку́пльшия, духо́вно утверди́, в боже́ственней Твое́й сла́ве, венце́в сла́вы сподо́би.

Со ефио́пом бра́вся, победи́л еси́ того́, от Христа́ дерзнове́ние прии́м, мно́гу печа́ль де́моном сотвори́л еси́, святы́м же Ангелом весе́лие и ра́дость, с ни́миже ны́не водворя́ешися.

Во сне́ Христа́ пре́жде ви́дел еси́, на де́моны тя́ укрепля́юща и вене́ц тебе́ подаю́ща, и со ефио́пом бра́тися поуча́юща: ны́не же не сновиде́нием, но в неизрече́ннем све́те сла́вы Его́ ви́дя, за ны́ моли́ся.

Христа́ послу́шал еси́, повеле́вшаго тебе́ юро́ду бы́ти и Ца́рство небе́сное обеща́вша: Тому́ после́довав, неизрече́нная блага́я Его́ восприя́л еси́, Андре́е досточу́дне.

Богородичен: Прииди́ ны́не во сла́ве в це́рковь Твою́, Богоро́дице, с собо́ры святы́х, я́коже Тя́ ви́де святы́й Андре́й на возду́се све́тле, за христиа́ны моля́щуюся, и пода́ждь на́м, Госпоже́, ве́лию ми́лость.

Седа́лен, гла́с 8:

Узы и желе́зы свя́зан, в це́ркви седя́, Андре́е, мно́ги стра́хи от де́монов подъя́л еси́ и помо́щника себе́ обре́л еси́ апо́стола Христо́ва, возлю́бленнаго Иоа́нна, и́же повеле́ тебе́ терпе́ти Христа́ ра́ди. С ни́мже ны́не водворя́ешися, за ны́ моли́ся, чту́щия па́мять твою́.

Сла́ва, и ны́не, Богородичен:

В напа́сти многоплете́нныя впа́д от вра́г ви́димых и неви́димых, бу́рею одержи́мь безчи́сленных согреше́ний мои́х, и я́ко к те́плому заступле́нию и покро́ву моему́, Чи́стая, ко приста́нищу притека́ю Твоея́ бла́гости.

Те́мже, Пречи́стая, из Тебе́ Воплоще́нному безсе́менно моли́ся приле́жно о все́х рабе́х Твои́х, непреста́нно моля́щихтися, Богоро́дице Пречи́стая, моля́щи Его́ при́сно согреше́ний оставле́ние дарова́ти, воспева́ющим досто́йно сла́ву Твою́.

КрестоБогородичен:

Агнца, и Па́стыря, и Изба́вителя Агница зря́щи на Кресте́, восклица́ше, пла́чущи, и, го́рько рыда́ющи, вопия́ше: ми́р у́бо ра́дуется, прие́мля Тобо́ю избавле́ние, утро́ба же Моя́ гори́т, зря́щи Твое́ распя́тие, е́же терпи́ши за милосе́рдие ми́лости. Долготерпели́ве Го́споди, ми́лости бе́здно и исто́чниче неисчерпа́емый, умилосе́рдися и да́руй согреше́ний оставле́ние ве́рою пою́щим Боже́ственныя Стра́сти Твоя́.

Пе́снь 4

Ирмос: Седя́й в сла́ве на Престо́ле Божества́ во о́блаце ле́гце, при́иде Иису́с Пребоже́ственный, Нетле́нною Дла́нию и спасе́ зову́щия: сла́ва, Христе́, си́ле Твое́й.

Седя́ща на престо́ле Христа́ Царя́ ви́дел еси́, го́рькия сея́ жи́зни о́браз разсмотри́л еси́, горча́йшь пелы́ни су́щий, пото́м же нетле́нныя сла́дости вку́с прия́л еси́.

Тогда́ во сне́ и в восто́рзе Христа́ ви́дел еси́, ны́не же, со безпло́тными си́лами водворя́яся, сла́ву Бо́жию ви́диши непостижи́мую и неизглаго́ланную: помина́й на́с, Андре́е, чту́щих па́мять твою́.

От виде́ния ра́зумов уве́рившагося Андре́я похва́лим, ве́рнии, на земли́ бы́вша юро́да Христа́ ра́ди, на небесе́х же ны́не прему́дра духо́вною благода́тию, со Ангелы предстоя́ща все́х Бо́гу.

Богородичен: Кто́ изглаго́лати мо́жет Твоего́ Рождества́ та́инство? Или́ кто́ испове́сть Твоея́ моли́твы си́лу? Аще не бы́ Сама́ Ты́ показа́ла еси́ Андре́ю юро́дивому в це́ркви Влахе́рнстей честны́й Тво́й Покро́в.

Пе́снь 5

Ирмос: Ужасо́шася вся́ческая о Боже́ственней сла́ве Твое́й: Ты́ бо, неискусобра́чная Де́во, име́ла еси́ во утро́бе над все́ми Бо́га, и родила́ еси́ Безле́тнаго Сы́на, все́м, воспева́ющим Тя́, ми́р подава́ющая.

Удивле́ние бы́сть все́м ви́дящим Андре́ево житие́: на сме́тьищи лега́ние и посреде́ гра́да обнаже́ние, и колесни́чное попра́ние, но сия́ вся́ бы́сть ему́ пути́ правле́ние в небе́сное Ца́рствие.

Удиви́шася вси́, ви́дящии терпе́ние твое́: му́ченицы бо во еди́но вре́мя стра́сть претерпе́ша, ты́ же вся́ дни́ живота́ твоего́ злы́я му́ки терпе́л еси́, в небе́сное Ца́рство жела́я всели́тися, е́же получи́в ны́не, ра́дуешися безконе́чною ра́достию.

Сокрове́нная бы́ша тебе́ открове́на и вся́ безпло́тныя, а́ки плотски́я, ви́дел еси́: ничто́же бо земны́х возлюби́л еси́. Те́мже и небе́сная врата́ отверзо́шася тебе́, в неизглаго́ланную ра́дость Го́спода твоего́, блаже́нне, вше́л еси́.

Богородичен: Пою́т Тя́ чи́ни Ангельстии и сла́вят Тя́ земны́х ро́ди: Ты́ бо, небе́сная Цари́це, Андре́ю яви́лася еси́, покрыва́ющи лю́ди в це́ркви нетле́нным Твои́м Покро́вом, за вся́ пою́щия Тя́ непреста́нно моля́щися.

Пе́снь 6

Ирмос: Боже́ственное сие́ и всечестно́е соверша́юще пра́зднество, богому́дрии, Богома́тере, прииди́те, рука́ми воспле́щим, от Нея́ ро́ждшагося Бо́га сла́вим.

Апо́стола Па́вла испо́лнися гла́с на тебе́, о́тче: сло́во кре́стное погиба́ющим у́бо юро́дство вмени́ся, тебе́ же, спаса́ющемуся, си́ла Бо́жия бы́сть, Андре́е всехва́льне.

Христо́в гла́с испо́лнися на тебе́, рече́нный: блаже́ни ни́щии ду́хом, я́ко те́х е́сть Ца́рство небе́сное. Ты́ бо обнища́л еси́ ду́хом и Ца́рство небе́сное восприя́л еси́.

Епифа́ния иногда́, ю́ношу су́ща, на пу́ть пра́вый наста́вил еси́, ему́же и проре́кл еси́ архиере́ю бы́ти и лю́ди учи́ти: вся́ бо бу́дущая, я́ко пред очесы́ су́щая, ви́дел еси́.

Богородичен: Припа́даем Тебе́, Богоро́дице, мы́, гре́шнии, да и на на́с ны́не простре́ши неви́димый Покро́в Тво́й, к Сы́ну Твоему́ и Бо́гу на́шему да принесе́ши моли́твы Твоя́ за ны́, я́коже Тя́ дре́вле Андре́й ви́де.

Конда́к, гла́с 4

Во юро́дство претвори́вся во́лею, ми́ра сего́ красоты́ отню́д возненави́дел еси́, плотска́я мудрова́ния увяди́л еси́ посто́м и жа́ждею, и зно́ем, и сту́дению мра́за, от дождя́ и сне́га, и от про́чия возду́шныя тяготы́ никогда́же уклони́вся, очи́стил еси́ себе́, я́ко зла́то в горни́ле, Андре́е блаже́нне.

Икос:

Прииди́те, христолю́бцы, прииди́те, нищелю́бцы, восхва́лим блаже́ннаго страда́льца, прему́драго Андре́я, бы́вша юро́да Христа́ ра́ди, во́лею ми́р и я́же в не́м уме́ты вмени́вша, по апо́столу, и во сле́д Христа́ усе́рдно поте́кша, пло́ть же свою́ посто́м и жа́ждею, и зно́ем, и дожде́м и сне́гом, возду́шною тя́гостию смири́вша, ду́шу же от страсте́й свобо́дну соблю́дша и све́тлу доброде́тельми соде́лавша, и небе́сное житие́ со все́ми святы́ми ве́чно насле́довавша, и моля́щася Христу́ Бо́гу о чту́щих Его́ ве́рою и любо́вию. К нему́же возопии́м: ра́дуйся, уго́дниче Христо́в, Андре́е блаже́нне.

Пе́снь 7

Ирмос: Не послужи́ша тва́ри богому́дрии, па́че Созда́вшаго, но, о́гненное преще́ние му́жески попра́вше, ра́довахуся, пою́ще: препе́тый отце́в Госпо́дь и Бо́г, благослове́н еси́.

Ничто́же изво́лив люби́ти на земли́ па́че Зижди́теля, но посреде́ храмо́в скита́яся, блаже́нне Андре́е, ра́довался еси́, поя́: препе́тый отце́в Госпо́дь и Бо́г, благослове́н еси́.

Не пощаде́ пло́ти своея́, но предаде́ ю́ на по́двиги и труды́, и ну́ждное пребыва́ние. Те́м ко́зни де́монския му́жески попра́ блаже́нный Андре́й, поя́: препе́тый отце́в Госпо́дь и Бо́г, благослове́н еси́.

Ничто́же земны́я сла́вы восхоте́л еси́, Христа́ же па́че возлюби́л еси́, блаже́нне Андре́е, и к Нему́ восте́кл еси́, ра́дуяся, боле́зней твои́х прие́мля воздая́ние и поя́ при́сно: благослове́н Бо́г отце́в на́ших.

Богородичен: Блаже́нне Андре́е, моли́ся и ны́не Цари́це Богоро́дице, Юже ви́дел еси́ за ми́р моля́щуюся, да на́с покры́ет непобеди́мою Свое́ю ми́лостию: Тоя́ бо Покро́вом вси́ ве́рнии сохраня́емся.

Пе́снь 8

Ирмос: Отроки благочести́выя в пещи́ Рождество́ Богоро́дичо спасло́ е́сть, тогда́ у́бо образу́емое, ны́не же де́йствуемое, вселе́нную всю́ воздвиза́ет пе́ти Тебе́: Го́спода по́йте, дела́, и превозноси́те Его́ во вся́ ве́ки.

Бога́таго уме́рша иногда́ ви́дел еси́, с ви́димою че́стию провожда́ема, неви́димо же зле́ своди́ма во глубину́ а́дову, блаже́нне Андре́е, и о не́м пла́чася и моля́ся Го́споду.

Безпло́тнаго Ангела, печа́лующаго о поги́бели души́ бога́таго, в житии́ се́м не пока́явшася, от печа́ли премени́л еси́, Андре́е блаже́нне, с ни́мже пое́ши: Го́спода по́йте дела́ и превозноси́те Его́ во вся́ ве́ки.

Сребролю́бца мона́ха ви́дел еси́, от зла́го зми́я стужа́ема, Андре́е блаже́нне, и того́, от сребролю́бнаго неду́га изба́вив, вразуми́л еси́ пе́ти и превозноси́ти Го́спода во вся́ ве́ки.

Богородичен: От Андре́ева виде́ния Покро́в Тво́й уве́девше, Цари́це Богоро́дице, мо́лимся Тебе́ приле́жно: покры́й ны́ ми́лостию Твое́ю пою́щия Сы́на Твоего́ и превознося́щия Его́ во вся́ ве́ки.

Пе́снь 9

Ирмос: Вся́к земноро́дный да взыгра́ется, Ду́хом просвеща́емь, да торжеству́ет же безпло́тных умо́в естество́, почита́ющее свяще́нное торжество́ Богома́тере, и да вопие́т: ра́дуйся, Всеблаже́нная Богоро́дице, Чи́стая Присноде́во.

По Христо́ву словеси́ за бию́щия тя́ моли́лся еси́, свя́те: те́мже небе́сная врата́ отве́рзста и ду́ши пра́ведных во о́бразе ла́стовиц лета́ющия ви́дел еси́, с ни́миже ны́не водворя́ешися, Андре́е блаже́нне.

Христа́ Бо́га и́стинно возлюби́в, тебе́ сама́го отве́рглся еси́ и Тому́ после́довал еси́, я́коже Он рече́: любя́й ду́шу свою́ спасти́, погуби́т ю́. Те́мже ду́шу твою́ в жи́знь ве́чную соблю́л еси́, достохва́льне свя́те Андре́е.

Вели́кая и пресла́вная ны́не сбы́шася тебе́ в небе́снем Ца́рствии, а́ще и юро́д бы́л еси́ ми́ру, но Христу́ му́др яви́лся еси́, достохва́льне: призира́й с небе́снаго кру́га на ны́, почита́ющия па́мять твою́.

Богородичен: Вся́к земноро́дный покрыва́ется Покро́вом Твои́м, пресла́вная Засту́пнице Богоро́дице, я́коже блаже́нный Андре́й Тя́ ви́де, за ми́р моля́щуюся Несозда́нному Существу́, в созда́нное естество́ от Тебе́ обле́кшемуся.

Источник: https://xn----7sbahbba0chrecjllhdbcuymu3s.xn--p1ai/kanon/minea_oktabr/kan_15octabr_andrei.html

Блаженный Андрей Христа ради юродивый

Акафист андрею христа ради юродивому

Юродство  — это притворство казаться безумным. На старо-славянском «юродъ» означает безумный. В православии юродивыми были странствующие монахи или христианские аскеты. Их называли блаженными.

Юродивый Христа ради — безумец, который обладает даром прорицания, а юродство — самый удивительный и непонятный монашеский подвиг.

Юродивые исполняли буквально заповедь апостола Павла, о том, что Иисус вернётся за теми, которые

«распяли плоть со страстями и похотями».

Они отказывались от уютной, тёплой, сытой жизни. Обрекали себя на холод, голод, издевательства, побои, брань. Для чего они это делали? Совершая сей монашеский подвиг, юродивые приобретали смирение. А только в смирении можно стяжать Дух Святой.

Люди боялись, презирали и обижали юродивых, считая их безумными. На них же сошла Божья благодать, и Господь наделял юродивых удивительными способностями:

  • предвидением,
  • даром исцеления,
  • даром изгнания бесов.

Святость принадлежит иному миру и зачастую находится за гранью человеческого понимания. Таким был и Святой Блаженный Андрей Христа ради юродивый.

Андрей Блаженный обладал даром прорицания, видел ангелов, архангелов и бесов, разговаривал с ними, общался наяву со Святыми отцами

Жизнь блаженного Андрея и трудный путь к святости

Период жизни Андрея блаженного точно не установлен историками, но большинство из них склоняется, что жил он в X веке. О национальности Андрея также имеются разночтения. В греческом оригинале жития его называют скифом, в русских источниках говорится, что он имел славянское происхождение.

Ещё юношей он попал в рабство к богатому гражданину Царь-града — знатному вельможе Феогносту. Мальчик был добрым, способным и благоразумным, поэтому хозяин отдал его в школу для обучения грамоте и священному писанию.

Кроме того, юношу окрестили и нарекли Андреем. Андрей всем сердцем полюбил Христа, молился днём и ночью.

«Читать он любил Священное Писание, но ещё больше — мученичества святых и жития богоносных отцов, отчего воспылало сердце его верою в них и пробудилось для подражания прекрасным их деяниям». (Житие святого Андрея, Христа ради юродивого. Святитель Д. Ростовский).

Однажды после ночной молитвы Андрей заснул. Во сне ему привиделся театр, в котором шло состязание между прекрасными юношами в светлых одеяниях — святыми  Ангелами  и отвратительными черными эфиопами — демонами.

Главный легионер бесов был огромным исполином, который хвастался своей силой и мощью.

Вдруг с неба спустился юноша, который держал в руках три райских венца, украшенные золотом, драгоценными камнями, жемчугами, и райскими цветами. Венцы были прекрасны и невероятно благоухали. Андрей неистово пожелал получить их в награду.

Юноша пояснил Андрею, что венцы получит победитель исполина. И Андрей вступил в схватку с главным демоном. Он трудно и долго сражался с исполином, схватился за него крестообразно и поверг его в бою.

Юношей оказался сам Иисус Христос, который наградил Андрея венцами и дал ему назидание нести монашеский подвиг, стать для жителей Царьграда живой укоризной — юродивым ради Христа, и славить имя Господа.

Андрей проснулся и принял решения поступить именно так, как повелел ему светозарный вестник. Андрей притворился умалишённым, оделся в лохмотья, стал ходить по улицам города Константинополя и обличать всякую неправду и несправедливость.

Он практически не ел, спал на мостовой, ночевал даже в навозной куче. Ночи напролёт Блаженный возносил молитвы Богу.

Господь наделил Андрея даром прозорливости.

Святой Андрей юродивый знал о жителях города многое: кто грешит, кто ворует. Вслух он прилюдно обличал людские пороки. Понятное дело, что его били, топтали, прогоняли, кидали в него камни.

Его принудительно поместили в психиатрическую лечебницу при церкви святой мученицы Анастасии. Там его посчитали бесноватым и опасным для общества, заключили в оковы и практически не кормили.

Он молился Святому Апостолу Иоанну Богослову и видел его воочию.  Как-то раз в похоронной процессии, он заприметил ликующих демонов, которые двигались с толпой и радостно говорили:

«Наш он, наш он…».

Смотрите также статью Житие Андрея Критского

Неподалёку стоял юноша и горько лил слёзы. Андрей спросил юношу, кем он приходится умершему. Тот ответил, что был ангелом-хранителем этого человека. Ангел сокрушался, что грешник при жизни не прислушивался к нему и душа его во власти демонов.

Андрей Блаженный видел ангелов и бесов наяву, он общался со Святыми отцами, как с живыми.

Как- то раз один мальчишка решил проследить за юродивым. Он следовал за ним весь день и ночью увидел, как святой подошёл к закрытым дверям храма, перекрестил их, и двери распахнулись. Андрей зашёл внутрь, стал молиться, и во время молитвы он воспарил в воздухе.

Однажды Святой Андрей вознёсся до третьего неба, увидел Господа нашего и всех его ангелов. Но не увидел Богородицы, которая отправилась на землю, чтобы помочь людям утешать скорбящих.

Когда Блаженный вернулся с небес на землю, он увидел Богородицу. Она в окружении ангелов, апостолов и пророков, стояла на воздухе и защищала молящихся своим покровом.

Никто, кроме Блаженного, не видел этого явления. В память об этом удивительном событии в православной церкви установлен праздник Покрова пресвятой Богородицы.

Святой Андрей привёл к покаянию и служению Господу множество грешников. Подвиг юродивого стал примером смирения и любви к Богу. День памяти святого отмечается 15 октября, на следующий день после празднования Покрова Пресвятой Богородицы.

Чудесное явление Богородицы Андрею Блаженному во Влахернском храме. Святой Андрей юродивый изображен справа. Он стоит в накидке на голое тело и правой рукой указывает Епифанию на Божью Матерь

Святому Андрею Блаженному молятся о защите от врагов и болезней

В чём помогают молитвы к Андрею Блаженному? Обращаются к Святому с молитвами о здоровье, для защиты от телесных и душевных болезней. У него просят защиты от врагов внешних и внутренних, от нападок бесовских сил, от агрессии.

Ниже приведены тексты молитв Святому. Молиться следует на икону Блаженного с чистым сердцем и благими помыслами.

Первая молитва Святому Андрею Блаженному

«О, великий угодниче Христов, истинный друже и верный рабе Всетворца Господа Бога, Преблаженне Андрее! Услыши ны, многогрешный, ныне вопиющия к тебе и призывающия имя твое святое, помилуй ны, припадающия днесь к пречистому образу твоему, приими малое наше и недостойное сие моление, умилосердися над убожеством нашим, и молитвами твоими исцели всяк недуг и болезнь души и тела нашего грешнаго, и сподоби ны течение жизни сея невредимо от видимых и невидимых врагов и безгрешно прейти, и христианскую кончину непостыдну, мирну, безмятежну, и Небеснаго Царствия наследие получити со всеми святыми во веки веков. Аминь».

Андрей юродивый молитва от скорбей и болезней

« О святый угодниче Божий, блаженне Андрее! Подвигом добрым подвизався на земли, восприял еси на Небесех венец правды, егоже уго­товал есть Господь всем любя­щим Его. Темже взирающе на святый твой образ, раду­емся о преславнем скончании жительства твоего и чтем святую память твою.

Ты же, предстоя Престолу Божию, приими моления наша и ко Всемилостивому Богу принеси, о еже простити нам всякое прегрешение и помо­щи нам стати противу кознем диавольским, да избавльшеся от скорбей, болезней, бед и напастей и всякаго зла, благочестно и праведно поживем в нынешнем веце и сподобимся предстательством твоим, аще и недостойнии есмы, видети благая на земли живых, славяще Единаго во святых Своих славимаго Бога, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и во веки веков. Аминь».

Тропарь Христа ради юродивому, глас 1

«Глас Апостола Твоего Павла услышав глаголющ, мы юроди Христа ра­ди, раб Твой, Христе Боже Андрее,юрод бысть на земле Тебе ради: темже память его почитающе, Тебе молим, Господи, спаси души наша».

Кондак Христа ради юродивому, глас 8

« Вышния красоты желая и нижния сласти телесныя точно оставил еси, нестяжанием суетнаго мира, Ангель­ское житие преходя, скончался Андрее, блаженне: с нимиже Христа Бога моли непрестанно о всех нас».

На богослужениях в храмах обязательно читается акафист Святому Андрею Блаженному.

Чаще всего на иконах Андрей Христа ради юродивый изображён без одежды, измождённый, с всклокоченными волосами

На древней иконе Андрея Юродивого изображены сцены его жития

Одной из первых икон Андрея Блаженного, который появились в России, была икона середины XVI века «Святой Андрей юродивый, с житием в 18 клеймах» из церкви святого Андрея Ситецкого монастыря.

На ней Андрей изображён во весь рост. По краям иконы размещены клейма, которые изображают чудеса и видения Святого.

Облик Святого на иконе соответствует статусу юродивого, грудь, руки и ноги его обнажены, вместо одежды — накидка на плечах

 18 клейм на иконе означают:

1Обучение Святого Андрея
2Моление Святого Андрея ночью в храме
3Видение Святому Андрею трёх венцов, борьба с дьяволом
4Явление Святому Андрею апостола Иоанна Богослова
5Явление Святому Андрею Христа
6Чудо об отворении дверей
7Видение богатого умершего
8Видение в церкви святых апостолов
9О молитве, дабы престал мор
10О могильном воре
11О дьяволе
12, 13О чернеце сребролюбце
14Видение святому пророка Давида
15Видение огненного столпа
16Видение Святому Богородицы
17Предсказание болезни и кары вельможе, одержимому блудом
18Кончина святого

Об этих и других чудесах и видениях можно прочесть в «Житие святого Андрея, Христа ради юродивого».

Пророчества Андрея Блаженного касаются кончины мира и начала мук

Пророчества Андрея Блаженного, которые он изложил в беседе со своим верным учеником Епифанием, касаются кончины мира и начала мук. Пророчества потрясают подробностями описания событий, и заставляют глубоко задуматься над словами, сказанными Святым.

Приведём некоторые вехи пророчества:

…Знай же о нашем городе: вплоть до кончины ни один народ не пленит и не возьмёт его, ни в коем случае, ибо он отдан под покровительство Богородицы, и никто не похитит его из её рук.

Ведь многие народы будут нападать на его стены и сломают свои рога, отступая с позором, но унося из него дары и большое богатство… Град сей (Константинополь), которому назначено господствовать над многими народами, будет необорим для иноплеменников…

В последние же дни восставит Господь Бог царя из нищеты, и тот вступит во град с правдой великой. И будет мир по подобию мира, бывшего во дни Ноевы, ибо не станут более воевать. И оттого что не будет войны на земле, перекуют свои мечи на плуги, серпы и прочие земледельческие орудия…

А по прошествии этого царства наступит начало мук. Тогда поднимется сын беззакония и будет царствовать в этом городе три с половиной года, и сделает так, что наступит беззаконие, которого не бывало от начала мира, да и не будет.

Ибо, воссев, он объявит, чтобы отец сходился с дочерью, и сын с матерью, и брат с сестрой; если же нет, то сопротивляющийся будет приведен к смерти и приравнен к Иоанну Предтече в Судный день.

Тогда он соединит монахинь с монахами, а также со жрецами, и станет беззаконие совокупления хуже убийства, а сам он растлит мать и дочь, и в это время, пользуясь вседозволенностью из‑за проклятой безнаказанности, глупцы станут бесстыдно ржать на собственных сестёр.

И поднимутся гниль и зловоние, как мерзость пред Господом, и жестоко разгневается Господь Бог, и в великой ярости посмотрит на всю землю, и повелит своему грому в вышине и молниям, и начнут они мощно низвергаться на землю в великом страхе, и многие города будут сожжены в огне, а люди от грохота устрашающих тех громов будут скованы великим ужасом и умрут ужасной смертью, а многие будут испепелены молниями. …

В те времена всё восстановится, и Иллирик станет частью державы ромеев, и Египет обретёт врата свои. И наложит царь десницу свою на окрестные народы, и покорит светловолосый род, и ненавистников своих победит.

И царство удержит в течение тридцати двух лет, подати же и дары двенадцать лет взиматься не будут. Восстановит разорённые сокровищницы и храмы святые отстроит.

Не будет в те дни ни тяжб, ни неправедного с беззаконником, ибо устрашится лица царского вся земля, и всех сынов человеческих понудит он из страха пред ним быть целомудренными, и среди вельмож своих всякого законопреступника истребит…

Тогда поднимется Сатана— Антихрист из племени Дана(не собственной силой, однако, он превратится в человека, вовсе нет, но Господь Бог сделает для него оболочку, позорную и мерзкую, дабы исполнилось в нём речённое пророками), и будет освобождён из адских оков, в которые его заключил Владыка Христос, когда был там, и войдёт он в оболочку, изготовленную для него. И когда обратится он в человека, возмужает и воцарится, тогда начнёт являть своё обольщение, как сказал Иоанн Богослов. Затем он поднимет войну против островов Киклад (острова — церкви язычников), в то время как Илия и Енох, и Сын Грома выйдут возвестить о его обольщении и о втором пришествии Господа Иисуса Христа. И он горько унизит живущих в то время христиан, истязая их до последнего вздоха и губя — чудовищный негодяй! Тогда тот, кто не впадёт в заблуждение, окажется большим и могущественным другом Христа, ибо блаженны все святые, но более, безусловно, те, которые засвидетельствовали святость свою во времена Антихриста, они блаженны и трижды блаженны, ибо величайшая слава примет их на бесконечные века…

Когда Антихрист уже будет сражён и схвачен вместе со своими демонами, и заточен в оковы огненными ангелами, и заключён под стражу, чтобы предстать перед судом, и будет спрошен по справедливости о тех душах, которые он погубил, тогда ведь и прозвучит труба, и мёртвые воскреснут нетленными…

А затем живущие, как сказал Павел, оставшиеся до пришествия Господня, изменившись в мгновение ока от тления к нетленности, вместе с ними будут восхищены на облаках в сретение Господу на воздухе. Итак, когда кто‑нибудь увидит, что мерзкие народы пришли в этот мир, о дитя, тогда он узнает, что все при дверях и что вскоре придёт Судия…

Андрей Блаженный рассказывает отроку Епифанию о кончине времён. Над его головой Богородица раскинула свой покров

: Житие святого Андрея, Христа ради юродивого

Источник: https://hranitel.club/359-blazhennyj-andrej-hrista-radi-yurodivyj

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.