Акафист моисею мурину

Содержание

Молитва Моисею Мурину от пьянства

Акафист моисею мурину

В борьбе с алкоголизмом хорошо зарекомендовала себя молитва Моисею Мурину от пьянства. Она помогает вылечить больного и навсегда убрать тягу к спиртному.

Если избавиться от патологии не получается медикаментозным и народным способом, то можно обратиться за помощью к молитвам.

Они обладают особенно мощной силой воздействия и не вызывают плохих последствий, которые могут возникнуть из-за принятия препаратов.

Что нужно знать перед тем, как начать молиться?

Перед тем как начать сам обряд, человек должен знать, что эффективность молитвы зависит от нескольких факторов:

  1. Образа жизни (чем чище праведник, тем сильнее его заговоры).
  2. Мыслей во время обряда (они должны быть направлены только на силу божественных слов).
  3. Желание (человек должен искренне хотеть помочь грешнику избавиться от недуга, если помыслы нечисты, то обряд только навредит больному).
  4. Если все условия соблюдены, то молитва Преподобному Мурину Моисею будет очень сильна, и она действительно сможет помочь пьянице. Также стоит учесть тот факт, что молитвослова человека, который ни разу не был в церкви и не молился, будут малоэффективны.

Житие Моисея Мурина

Моисей Мурин — это святой православный сын Божий, родившийся в Египте. Всю свою жизнь он был эфиопом, именно поэтому оттенок его кожи приобрел тёмный оттенок. Из-за этого к его имени стали добавлять слово «Мурин». Все верующие отмечают день памяти Моисея Мурина 28 августа.

Моисей вёл разбойную и запойную жизнь. Часто поддавался искушениям. Был выгнан из поместья хозяина за разбои и убийство крепостных, после чего попал в группу известных воров и убийц.

Он стал главным всех разбойников. Из-за Моисея было пролито немало крови и убито сотни рабов. Долгое время он пьянствовал и губил свою жизнь.

Но, несмотря на такой образ жизни, он никогда не забывал молиться и исповедоваться.

Благодаря христианской вере он стал на верный путь и смог избавиться от своих бесов. После очередной молитвы разбойник всё же решился стать на путь истинный и изменить свою жизнь и это у него получилось.

Именно поэтому молитвы к Моисею для лечения алкоголизма такие эффективные и чудотворные. Он был тропарём и акафистом в Церковном храме, затем стал монахом.

Его путь был очень трудным и суровым, но он смог всё выдержать, и вскоре занял почётное место иеродиакона.

Праведники молятся Мурмину, чтобы уберечь себя или своих родных от ужасного греха запоя. Даже хронический алкоголизм можно вылечить благодаря заветным словам и сильной вере. Главное, верить в правдивость слов и вкладывать в заклинание своё сердце и душу.

Как и когда правильно молиться?

Если человек хочет избавить себя или другого от запоя с помощью обряда он должен знать все его особенности. Очень важно соблюдать все правила, так как именно от этого зависит эффективность молитвы и ее действие.

  • Все магические заклинания для мужчин произносятся только в понедельник, вторник, четверг. Если заклинание готовится для женщины, то оно произносится в среду, пятницу, субботу.
  • Наиболее эффективным будет молитва, произнесённая в полнолуние или на последней фазе луны.
  • Необходимо, чтобы все обряды проводились с добрыми помыслами. Человек должен искренне хотеть помочь грешнику и вкладывать в свои слова всю веру, любовь, надежду. Если же проводить ритуал просто ради интереса, то это может понести за собой тяжёлые последствия (возникновение хронических заболеваний, ещё большее пьянство, ухудшение здоровья самого праведника).

В том случае, когда обряд делается без ведома больного, лучше всего никому не рассказывать о своих действиях. О заклинании должен знать только тот, кто проводил обряд. Во время магического действия в комнате не должно никого находиться, должна быть полная тишина и покой. Только тогда все действия будут не напрасны.

Молитва

О, великая сила покаяния! О, неизмеримая глубина милосердия Божия! Ты, преподобне Моисей, был прежде разбойником, но потом ужаснулся своих грехов, возскорбел о них, и в раскаянии пришел в монастырь, и там в великом плаче о своих бывших беззакониих и в трудных подвигах проводил дни свои до кончины, и удостоился Христовой благодати прощения и дара чудотворения. О, преподобне, ты от тяжких грехов достиг пречудных добродетелей! Помози и молящимся тебе рабом Божиим (имена), влекомым в погибель от того, что предаются безмерному, вредному для души и тела употреблению вина. Склони на них свой милостивый взор и не презри их, но внемли им, прибегающим к тебе. Моли, святе Моисей, Владыку Христа, чтобы не отверг их Он, Милосердный, и да не возрадуется диавол их погибели, но да пощадит Господь этих безсильных и несчастных (имена), которыми овладела пагубная страсть пьянства, ведь мы все Божии создания и искуплены Пречистой Кровию Сына Его. Услышь же, преподобный Моисей, их молитву, отгони от них диавола, даруй им силу победить их страсть, помоги им, простри твою руку, выведи их на путь добра, освободи от рабства страстей и избавь от их от винопития, чтобы они, обновленные, в трезвении и светлом уме, возлюбили воздержание и благочестие, вечно прославляли Всеблагого Бога, всегда спасающего Свои создания. Аминь.

Источник: https://MrFilin.com/molitva-moiseyu-murinu

Преподобный Моисей Мурин — бандит, ставший святым

Акафист моисею мурину

В древние времена в Эфиопии жил чернокожий Моисей Мурин. В молодости он много грешил, потому что был очень сильным и ничего не боялся. Он разбойничал, пил и не останавливался даже перед убийством для того, чтобы похитить понравившуюся ему вещь.

Однажды Моисей понял, что он не может жить во грехе, покаялся и ушёл жить в монастырь. Когда на него напали четыре разбойника из его же шайки, бывший атаман связал их и отнёс к игумену. Позже все они стали монахами.

Моисей Мурин Эфиопский: разбойник, пьяница, святой

Преподобный Моисей Мурин — это эфиопский христианский святой. Он родился в 330 году, а умер в 405 году. Он был эфиопом и имел чёрный цвет кожи, отсюда и произошло его прозвище «Мурин», то есть «чёрный».

Его память отмечается в Православной церкви 28 августа (по юлианскому календарю), а Католической церкви 28 августа. В юности он имел мрачный характер, был пьяницей и разбойником, но раскаялся и стал монахом, а потом иеродиаконом.

Преподобный Моисей Мурин. Икона. Святой Моисей Мурин по рождению эфиоп, был разбойником и пьяницей. По милости Божией покаялся и стал подвижником. nevsky.by

Преподобному обычно молятся об исцелении от запоев.

Его особенно любят в Америке, причем не только темнокожие христиане, у которых он считается их небесным покровителем.

Исследователи творчества Фёдора Михайловича Достоевского указывают на сходство образа Ильи Мурина в его ранней повести «Хозяйка» с образом святого Моисея Мурина.

Житие Моисея Мурина говорит о том, что он был рабом, но господин прогнал его после того, как он убил человека

Житие Моисея Мурина говорит о том, что он жил в Египте в IV веке. Он был рабом одного знатного чиновника. Его господин терпел его поведения из-за его огромной физической силы (Моисей имел рост 2 метра). Он прощал ему кражи и иные дурные поступки, но когда юноша совершил убийство, господин прогнал его.

Торговый караван. Гравюра. Когда Моисея Мурина его господин прогнал за убийство, он вступил в разбойничью шайку и стал грабить караваны. .ru

Моисею ничего не оставалось делать, как начать скитаться по пустыне. Во время скитаний он познакомился с разбойниками и пристал к их шайке. Разбойники сразу же оценили угрюмый нрав новичка и его огромную физическую силу.

Из-за этого они избрали его своим главарём. Вместе с подельниками Моисей совершил множество злодеяний: он убивал и грабил. Все жители этой местности боялись одного его имени.

Разбойничьей жизнью святой прожил несколько лет, но после одного из нападений он поднял голову к небу и по великой милости Божией всё бросил. Оставив разбойничью шайку, Моисей Мурин решил уйти в одну из пустынных обителей.

Когда он подошёл к её воротам, монахи испугались и закрылись в своих келиях. Игумен же, авва Исидор, молился, ожидая смерти. Моисей же много часов подряд под палящим солнцем стоял у ворот монастыря, прося впустить его, пока не упал обессилив.

Келья египетского отшельника. В такой же келии 6 лет в отшельничестве жил преподобный Моисей Мурин, молясь и строжайше постясь. s4.fotokto.ru

В обители Моисей несколько часов исповедовался перед аввой Исидором и тот был потрясён количеством его грехов. Моисею долго не верили, давали самые тяжелые послушания – чистить отхожие места, носить днем воду из колодца и тому подобное.

Через некоторое время преподобный Моисей ушел в уединенную келлию, где проводил в молитве и строжайшем посте суровую жизнь. Так продолжалось 6 лет.

Когда на преподобного Моисея напали разбойники, он связал их и отнёс к игумену

Когда Моисей вёл отшельническую жизнь, на него напали 4 разбойника. Он состояли в его бывшей шайке. Святой не утратил своей огромной физической силы. Он связал их всех, поднял на плечи и принёс в монастырь к игумену.

Здесь он сказал: «Мне не позволено делать зло кому бы то ни было. Что вы прикажете об этих людях?» Игумен и старцы велели ему их отпустить. Узнав о том, что они попали в плен к своему бывшему атаману, разбойники решили по его примеру бросить греховную жизнь. Разбойники покаялись и стали усердными иноками. Также поступили и другие участники шайки.

Преподобный Моисей Мурин и разбойники. Икона. Когда святой Моисей Мурин схватил напавших на него разбойников, он раскаялись и сами стали монахами. nevsky.by

Несмотря на аскетические подвиги, святого Моисей Мурина одолевали страсти и, в первую очередь, блудная. Пришлось преподобному обратиться за советом к авве Исидору. Старец посоветовал ему не пресыщаться.

Вернувшись в келью, Моисей предался крайне суровой аскезе: он съедал всего около 340 граммов сухого хлеба в день, изнурял тело трудом и молился 50 раз в день. Но изнурение тела было тщетным: он продолжал разжигаться, особенно во сне.

Пришлось Моисею снова обратиться к авве Исидору. То научил его всенощным бдениям. С этого времени Моисей присоединил к посту бдение в течение всей ночи: в течение шести лет он каждую ночь стоял посредине кельи на молитве, не смыкая глаз.

Для того, чтобы окончательно подавить в себе греховные мысли, Моисей Мурин стал обходить кельи престарелых отшельников, у которых больше не было сил принести воды, и наполнял их кувшины из колодца, который находился в нескольких километрах оттуда. Кроме того, авва Исидор ободрил своего ученика, показав ему в видении, что сила Ангелов превосходит силу бесов, а долгая борьба со страстями нужна ему, чтобы совершенно очиститься от прежних грехов.

Преподобный Моисей Мурский носит воду престарелым монахам. Рисунок Елены Поповской. Когда святой однажды наклонился к колодцу чтобы набрать воды, бес напал на него с дубиной и ударил в спину. В результате старец целый год лежал расслабленный. foma.

ru

Однажды Моисей Мурин как обычно пошёл к колодцу за водой. Наклонившись над ним, он почувствовал сильный удар дубиной по пояснице. Так бес отомстил ему за его духовные подвиги.

Утром лежащего Моисея нашёл один из братьев и авва Исидор вместе с братией перенёс его в его келию.

Здесль он лежал расслабленный целый год. Излечившись, Моисей хотел продолжить борьбу с искушениями, но авва Исидор благословил ученика и сказал ему, что блудная страсть уже оставила его. Старец велел ему причаститься Святых Таин и с миром идти в свою келлию. С тех пор преподобный Моисей получил от Господа власть над бесами.

Авва Моисей избегал славы и почестей мирских

Авва Моисей прославился своими духовными подвигами и добродетельным житием. Об этом узнал правитель страны (предположительно Эфиопии) и решил посетить его скит, чтобы лицезреть его. Узнав об этом намерении, преподобный решил спрятаться от правителя в болоте, в тростнике.

Когда он вышел на дорогу, чтобы исполнить своё намерение, его встретили слуги правителя и спросили у него, где можно найти авву Моисея. На это старец ответил: «Не стоит ходить к этому лживому, недостойному монаху».

ролик: 10 сентября. Преподобный Моисей Мурин. На 5-ой минуте автор рассказывает о том, как святой решил удалиться в тростники из скромности, когда его решил проведать правитель страны.

Слуги правителя изумились этому ответу и отправились в храм, чтобы рассказать это клирикам. Клирики начали расспрашивать слуг о том, кто именно хулили почтенного старца и по описанию выяснили, что это был сам Моисей.

Они объяснили правителю и его слугам, что авва Моисей не захотел показать себя посторонним и принимать почести от них, поэтому так и сказал о себе. Получив многую пользу (душевную), правитель ушел, прославив Бога.

Святой Моисей Мурин уклонялся от похвал в его адрес.

При этом преподобный с радостью принимал братьев для духовных бесед и странников. Однажды в пост он приготовил для странников немного вареного мяса. Клирики увидели это и хотели обличить его в храме.

Авва Исидор на это сказал: «Поступил неправильно по-божески, но правильно по-человечески». Дело в том, что странники пересели пустыню и изнемогли от голода, а Моисей их накормил.

Перед тем как преподобный Моисей Мурин стал диаконом, он прошёл испытание

Святой Моисей Мурин много лет провёл в иноческих подвигах и однажды епископ принял решение сделать его священнослужителем. При этом Моисей уже был мантийным монахом, поэтому становился иеродиаконом.

По этому случаю, епископ облек его в белую одежду и сказал: «Авва Моисей ныне весь бел». Святой ответил на это: «Владыко, что делает чистым – внешнее или внутреннее?» По смирению преподобный считал себя внутренне недостойным принять сан диакона и отказывался сделать это.

Преподобный Моисей Мурин, икона. На иконе святой изображен в белых одеждах, в которые его одел епископ, прежде чем его рукоположили в епископы. www.miloserdie.ru
Сам же епископ помнил страшные прегрешения бывшего разбойника и решил его проверить. Он повелел мальчикам, прислуживавшим в алтаре, искусить Моисея.

Они стали кричать ему в лицо обидные слова, указывать на его цвет кожи и говорили: «вон отсюда, и чтобы твоя нога не переступала порога Божиего алтаря». Епископ же смотрел на это, не обнаруживая своего присутствия.

Прежде чем стать священником, преподобный Моисей Мурин подвергся поруганию. 

После того, как огромный Моисей заплакал и стал на колени перед детьми, сказав при этом: «Вы даже не подозреваете, насколько вы правы. Я – окаянный грешник, и не только у алтаря не достоин служить, но даже и переступить порог святой церкви», епископ рукоположил его во священники.

Так преподобный стал иеромонахом, доказав своё раскаяние и смирение.

Акафист Моисею Мурины сложили, когда его убили разбойники, напавшие на монастырь

В сане иеромонаха преподобный Моисей подвизался 15 лет. За это время он собрал вокруг себя 75 учеников. По совпадению, когда ему исполнилось 75 лет, он предупредил братию, что на обитель готовиться нападение варваров-мазиков (берберское племя).

Услышав, что им грозит смерть, иноки собрались бежать, на что он их благословил. Прос себя же он сказал: «Я жду этого дня уже столько лет, чтобы исполнилось слово Господа нашего Иисуса Христа: «Все, взявшие меч, мечом погибнут» (Мф. 26: 52)».

Развалины Келлии. В VI веке христианские монастыри и монашеские общины подверглись разграблению языческим берберскими племенами. Одна из их шаек напал на монастырь, где жил святой Моисей Мурин, а также убила его и ещё 7 монахов. upload.wikimedia.

org

Тогда с преподобным решили остаться 7 братьев. Разбойники ворвались в Скит и разграбили его. При этом они убили авву Моисея и семь его учеников.

Один же из монахов спрятался за мешками с верёвками и видел, как семь венцов сошли с неба и опустились на их тела.

Произошло это около 400 года. В наше время мощи преподобного Моисея Мурина покоятся в Египте в монастыре Нитрийской пустыни. Их почитают паломники и верующие, живущие в этой местности.

Сложен акафист святому Моисею Мурину, вот выдержка из него:

Тропарь, глас 1-й

Пустынный житель, и в телеси Ангел, и чудотворец явился еси, Богоносне отче наш Моисее: постом, бдением, молитвою небесная дарования приим, исцеляеши недужныя и души верою приходящих ти. Слава Давшему тебе крепость, слава Венчавшему тя, слава Действующему тобою исцеления.

Кондак, глас 4-й

Мурины заушив, и лица демонов поплевав, мысленно просиял еси, якоже солнце светло, светом жития твоего и учением наставляя души наша.

Тропарь, глас 8-й

В тебе, отче, известно спасеся еже по образу: приим бо Крест последовал еси Христу, и дея учил еси презирати убо плоть, преходит бо, прилежати же о души, вещи бессмертней. Темже и со ангелы срадуется, преподобне Моисее, дух твой.

Обычно ко святому молятся о том, в чем он сам преуспел на ниве духовных подвигов. Житие преподобного говорит о том, что он победил грехи пьянства и блуда. Именно поэтому он помогает тем людям, которые слоны к ним.

Души людей, согрешивших тяжкими преступлениями, также излечиваются по молитвам этого Праведника. Кроме того, образу также молятся при грехе наркомании и при постоянных спорах с соседями.

Преподобный Моисей Мурин. Икона Бруклин. Особенно святого почитают в Бруклине, где он считается покровителем темнокожего населения. www.nsad.ru

На иконах святого обычно изображают в виде мужчины с тёмным лицом и праведным взором. В руках он держит свиток как символ мудрости и проповеди. Одет он в священнические одежды как иеромонах.

Изображают его обычно в полный рост. Встречаются изображения как юноши Моисея, так и старца. Старец обычно изображается с седой головой и бородой.

Молитва Моисею Мурину от пьянства следующая:

«О, великая сила покаяния! О, неизмеримая глубина милосердия Божия! Ты, преподобне Моисей, был прежде разбойником, но потом ужаснулся своих грехов, возскорбел о них, и в раскаянии пришел в монастырь, и там в великом плаче о своих бывших беззакониих и в трудных подвигах проводил дни свои до кончины, и удостоился Христовой благодати прощения и дара чудотворения.

О, преподобне, ты от тяжких грехов достиг пречудных добродетелей! Помози и молящимся тебе рабом Божиим (имена), влекомым в погибель от того, что предаются безмерному, вредному для души и тела употреблению вина.

Склони на них свой милостивый взор и не презри их, но внемли им, прибегающим к тебе. Моли, святе Моисей, Владыку Христа, чтобы не отверг их Он, Милосердный, и да не возрадуется диавол их погибели, но да пощадит Господь этих безсильных и несчастных (имена), которыми овладела пагубная страсть пьянства, ведь мы все Божии создания и искуплены Пречистой Кровию Сына Его.

Услышь же, преподобный Моисей, их молитву, отгони от них диавола, даруй им силу победить их страсть, помоги им, простри твою руку, выведи их на путь добра, освободи от рабства страстей и избавь их от винопития, чтобы они, обновленные, в трезвении и светлом уме, возлюбили воздержание и благочестие, вечно прославляли Всеблагого Бога, всегда спасающего Свои создания. Аминь».

Источник: https://hranitel.club/2030-prepodobnyj-moisej-murin

Преподобному Моисею Мурину

Акафист моисею мурину

Пусты́нный жи́тель, и в телеси́ Ангел, и чудотво́рец яви́лся еси́, богоно́се о́тче на́ш Моисе́е: посто́м, бде́нием, моли́твою небе́сная дарова́ния прии́м, исцеля́еши неду́жныя и ду́ши ве́рою приходя́щих ти́. Сла́ва Да́вшему тебе́ кре́пость, сла́ва Венча́вшему тя́, сла́ва Де́йствующему тобо́ю все́м исцеле́ния.

Пе́снь 1

Ирмос: Пои́м Го́сподеви, прове́дшему лю́ди Своя́ сквозе́ Чермно́е мо́ре, я́ко Еди́н сла́вно просла́вися.

Грызе́нием грехо́вным помраче́нное се́рдце мое́ убели́, о́тче, покая́ния ту́чами, моли́твами твои́ми.

Стра́ху Влады́чню пло́ть пригвозди́в, вся́ко помышле́ние стра́стное от се́рдца, богоно́се преблаже́нне, изсуши́л еси́.

В бразда́х мы́сленных скры́в Сло́ва, о́тче, се́мена, возде́лал еси́ пшени́цу, в сокро́вищах неистоща́емых соблюда́ему.

Богородичен: Всего́ мя спаса́ет Сло́во Пребоже́ственное бла́гостию, восхоте́в из чре́ва Твоего́ воплоти́тися, Чи́стая Ма́ти Де́во.

Пе́снь 3

Ирмос: Ты́ еси́ утвержде́ние притека́ющих к Тебе́, Го́споди, Ты́ еси́ Све́т омраче́нных, и пое́т Тя́ ду́х мо́й.

Ду́хом дви́жимь, духо́вными, му́дре, дея́нии, терпя́, лука́вствия покори́л еси́ ду́хи.

Си́лою укрепля́емь богонача́льною, Моисе́е преподо́бне, кре́пкаго, я́ко безпло́тен, смири́л еси́ зми́я.

Ту́чами сле́з твои́х, о́гненное опале́ние страсте́й угаси́л еси́ и река́ яви́лся еси́ дарова́ний, наполня́ема Ду́хом.

Богородичен: Име́я Тя́ по́мощь, враго́в стремле́ния, Чи́стая, не убою́ся: име́я Тя́ Предста́тельницу, те́х побежда́ю полки́.

Седа́лен, гла́с 3

Боже́ственными сия́нии разбогате́в, и тму́ разруши́л еси́ страсте́й, всеблаже́нне, и бо́дрыми моли́твами твои́ми увяди́л еси́ пло́ти возвыша́емая мудрова́ния, и к го́рнему преше́л еси́ кра́йнему гра́ду. Отче преподо́бне, Христа́ Бо́га моли́ дарова́ти на́м ве́лию ми́лость.

Сла́ва, и ны́не, Богородичен:

Боже́ственнаго естества́ не отлу́чся, пло́ть бы́в во чре́ве Твое́м, но Бо́г вочелове́чся и пребы́сть, Иже по рождестве́ Ма́терь Тя́ Де́ву, я́ко пре́жде рождества́, сохрани́в Всенепоро́чну, еди́н Госпо́дь. Того́ приле́жно моли́ дарова́ти на́м ве́лию ми́лость.

КрестоБогородичен:

Нескве́рная Агница Сло́ва, Нетле́нная Де́ва Ма́ти, на Кресте́ зря́щи пове́шена из Нея́ без боле́зни Прозя́бшаго, ма́терски подо́бно рыда́ющи, вопия́ше: увы́ Мне́, Ча́до Мое́, ка́ко стра́ждеши во́лею, хотя́ изба́вити от страсте́й безче́стия челове́ка?

Пе́снь 4

Ирмос: Услы́шах, Го́споди, смотре́ния Твоего́ та́инство, разуме́х дела́ Твоя́ и просла́вих Твое́ Божество́.

Любопло́тнаго де́мона непреста́нными, о́тче, мольба́ми и боле́зней придая́ньми от души́, преблаже́нне, отгна́л еси́.

Преложи́в помышле́ние к су́щим па́че ума́ же и сло́ва, преподо́бне, воздержа́ния зно́й, я́коже боже́ственную ро́су, терпе́л еси́.

Ве́трилом воскрили́вся нестяжа́ния, легко́ преплы́л еси́ жите́йское, о́тче, мо́ре, ко приста́нищу ти́хому направля́емь.

Богородичен: Де́вства сосу́де и невмести́маго естества́ селе́ние, ду́шу мою́ просвети́ омраче́нную, Богоневе́сто.

Пе́снь 5

Ирмос: Утренююще вопие́м Ти́: Го́споди, спаси́ ны, Ты́ бо еси́ Бо́г на́ш, ра́зве Тебе́, ино́го не ве́мы.

Углем разжига́емь, блаже́нне, безстра́стия, ве́щь удобопа́льную страсте́й попали́л еси́.

Звезда́ воздержа́ния, высота́ми сия́я, яви́лся еси́, ду́ши на́ша просвеща́я, пресла́вне.

На высоту́ доброде́телей возше́л еси́ и во о́стров дости́гл еси́ небе́сный, о́тче Моисе́е досточу́дне.

Богородичен: Де́ву по рождестве́ пое́м Тя́, Богоро́дице: Ты́ бо Бо́га Сло́ва пло́тию ми́ру родила́ еси́.

Пе́снь 6

Ирмос: Очи́сти мя́, Спа́се, мно́га бо беззако́ния моя́, и из глубины́ зо́л возведи́, молю́ся, к Тебе́ бо возопи́х, и услы́ши мя́, Бо́же спасе́ния моего́.

Но́щию мя́ грехо́вною и сласте́й омраче́нием окруже́на, и́же в тебе́ духо́вными сия́нии всего́ просвети́, всего́ ко приста́нищу спасе́ния, о́тче, напра́ви.

Якоже пчела́ трудолюби́вая, со́том ума́ твоего́ цве́ты доброде́телей собра́в, источи́л еси́ сла́дость безсме́ртную, го́ресть, о́тче, де́монскую отгоня́щую.

В пусты́нях претерпева́я, вы́шний гра́д насле́довал еси́, пло́ть порабоща́я поще́ньми, чу́дне, к пи́щи неоскудева́емей и к ра́йским селе́нием отше́л еси́.

Богородичен: Свяще́ние у́мное и неприкоснове́нное очисти́лище, свети́льник златови́ден и трапе́зу одушевле́нну, Хле́б носи́вшую жи́зни, Де́во, ве́рнии, Тя́ имену́ем.

Конда́к, гла́с 4:

Му́рины зауши́в и ли́ца де́монов поплева́в, мы́сленно просия́л еси́, я́коже со́лнце све́тло, све́том жития́ твоего́ и уче́нием наставля́я ду́ши на́ша.

Пе́снь 7

Ирмос: Отроцы евре́йстии в пещи́ попра́ша пла́мень дерзнове́нно и на ро́су о́гнь преложи́ша, вопию́ще: благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Ка́ла страсте́й очище́н, духо́вными блиста́яся сия́ньми, к Све́ту вои́стинну невеще́ственному преста́вился еси́, иде́же ли́цы, блаже́нне, по́стников во ве́ки.

Вся́кия избе́гл еси́ зло́бы, присво́ився же до́брым преложе́нием, до́брым жела́нием, невеще́ственно примеси́лся еси́, вопия́, блаже́нне: Бо́же, благослове́н еси́.

Боле́зньми воздержа́ния безме́рными боле́зненный изсуши́л еси́ гре́х, богоно́се, те́мже безболе́зненное обре́л еси́ благи́х наслажде́ние, благословя́ твоего́ Влады́ку.

Богородичен: Се́, Юже рече́ Де́ву Ду́хом вели́кий Иса́ия, во утро́бе Бо́га зача́т и ражда́ет. Ему́же пое́м: благослове́н Бо́г оте́ц на́ших.

Пе́снь 8

Ирмос: Седмери́цею пе́щь халде́йский мучи́тель, Богочести́вым неи́стовно разжже́; си́лою же лу́чшею спасе́ны сия́ ви́дев, Творцу́ и Изба́вителю вопия́ше: о́троцы, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Моли́твами вжиля́емь, смире́нием возвыша́емь, пра́вдою ду́шу облиста́я, любо́вию украша́емь, к доброде́телей соверше́нию, к явле́нней, о́тче, восте́кл еси́ высоте́, зовы́й Влады́це: свяще́нницы, благослови́те, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Че́рный те́лом, ду́шу же светле́йшу со́лнечных сия́ний стяжа́в, де́монов очерни́ омраче́нная ли́ца, ве́рных же просвеща́ет сердца́ свои́м подо́бием, те́пле пою́щих: лю́дие, превозноси́те Христа́ во ве́ки.

Смире́нием всю́ду огражде́н, убежа́л еси́, о́тче, ефио́пов мы́сленных стреля́ния, о́браз же бы́л еси́ мона́хом к боре́нию враго́в, де́лы же и словесы́, с ни́ми взыва́я: о́троцы, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Богородичен: Па́че естества́ зачала́ еси́, па́че сло́ва родила́ еси́ Соде́теля челове́ческаго естества́, бы́вша Челове́ка, Отцу́ неразлу́чна, Влады́чице Чи́стая. Ему́же пое́т вся́ тва́рь: о́троцы, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Пе́снь 9

Ирмос: Устраши́ся вся́к слу́х неизрече́нна Бо́жия снизхожде́ния, я́ко Вы́шний во́лею сни́де да́же и до пло́ти, от деви́ческаго чре́ва бы́в Челове́к. Те́мже Пречи́стую Богоро́дицу, ве́рнии, велича́ем.

В де́лех вои́стинну благи́х жи́знь сконча́в, пости́гл еси́ благи́х исто́чник, и твоего́ жела́ния коне́ц прия́л еси́, пра́зднующих же иде́же гла́с с хвале́нием, ра́дуяся, всели́лся еси́, досточу́дне Моисе́е, о́тче преподо́бне.

Иска́пают, о́тче, сла́дость по́льзы боле́зней по́тове твои́, и го́ресть на́шу стра́стную отго́нят, источа́ют на́м исцеле́ния мо́щи, и гное́ния зо́л и ду́ш скве́рну очища́ют.

Венцы́ венча́ Христо́с неувяда́ющими твою́ главу́, чу́дне, победи́вша тве́рдо полки́ мироде́ржца, и преподо́бных лико́м преподо́бно приче́лся еси́. С ни́миже моли́ся изба́витися напа́стей чту́щим тя́.

Богородичен: Уста́вила еси́ еди́на в жена́х кля́тву первозда́нных, Богоневе́сто, Неопи́санна пло́тию ро́ждши опису́ема, обнови́ла еси́ зако́ны естества́, Нескве́рная, разстоя́щая пе́рвее, пресла́вным хода́тайством Твои́м соедини́ла еси́.

Молитва первая преподобному Моисею Мурину

О преподобный, ты от тяжких грехов достиг пречудных добродетелей, помоги молящимся тебе рабам Божиим (имена), влекомым в погибель оттого, что предаются безмерному, вредному для души и тела употреблению вина. Склони на них свой милостивый взор, не отклони и не презри их, но внемли им, прибегающим к тебе.

Моли, святой Моисей, Владыку Христа, чтобы не отверг их Он, Милосердный, и да не возрадуется диавол их погибели, но да пощадит Господь этих безсильных и несчастных, которыми овладела пагубная страсть пиянства, ведь мы все Божии создания и искуплены Пречистою Кровию Сына Его.

Услышь же, преподобный Моисей, их молитву, отгони от них диавола, даруй им силу победить страсть, помоги им, простри твою руку, выведи их на путь добра, освободи их от рабства страстей и избавь их от винопития, чтобы они, обновленные, в трезвении и светлом уме возлюбили воздержание и благочестие, и вечно прославляли Всеблагого Бога, всегда спасающего Свои создания. Аминь. 

Молитва вторая преподобному Моисею Мурину

О, великая сила покаяния! О, неизмеримая глубина милосердия Божия! Ты, преподобный Моисей, был прежде разбойником, но потом ужаснулся своих грехов, восскорбел о них и в раскаянии пришел в монастырь и там в великом плаче о своих беззакониях и в трудных подвигах проводил свои дни до кончины и удостоился Христовой благодати прощения и дара чудотворения.

О, преподобный, ты от тяжких грехов достиг пречудных добродетелей, помоги и молящимся тебе рабам Божиим (имена), влекомым в погибель от того, что предаются безмерному, вредному для души и тела употреблению вина. Склони на них свой милостивый взор, не отклони и не презри их, но внемли им, прибегающим к тебе.

Моли, святой Моисей, Владыку Христа, чтобы не отверг их Он, Милосердный, и да не возрадуется диавол их погибели, но да пощадит Господь этих безсильных и несчастных (имена), которыми овладела пагубная страсть пьянства, ведь мы все Божии создания и искуплены Пречистою Кровью Сына Его.

Услышь же, преподобный Моисей, их молитву, отгони от них диавола, даруй им силу победить их страсть, помоги им, простри твою руку, выведи их на путь добра, освободи их от рабства страстей и избавь их от винопития, чтобы они, обновленные, в трезвении и светлом уме, возлюбили воздержание и благочестие и вечно прославляли Всеблагого Бога, всегда спасающего Свои создания. Аминь.

Источник: https://xn----7sbahbba0chrecjllhdbcuymu3s.xn--p1ai/kanon/minea_sentabr/kan_10sent_moisei.html

Преподобный Моисей Угрин

Акафист моисею мурину

Возбранный чудотворче и Духа Святаго исполненный, преподобне отче Моисее, дивный подвижниче и недугов душевных и телесных целебниче, яко имеяй дерзновение ко Господу, от всяких нас бед свободи, да в радости сердца зовем ти:

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Икос 1

Ангелов Творец и Господь Сил яви тя, досточудне, ангела во плоти и верных предстателя. Прибегающе убо к заступлению твоему, сицевая радостная тебе приносим:

Радуйся, ангельския чистоты ревнителю; радуйся, предобрый иноков наставниче.

Радуйся, целомудрия дивное светило; радуйся, усердный исполнителю поста и воздержания.

Радуйся, светлый образе кротости и смирения; радуйся, утешение верным являяй.

Радуйся, обителей земных покровителю небесный; радуйся, ярем благий на ся вземший.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 2

Видя Господь чистоту сердца твоего, избра тя зрети славу небесную. Егда с двумя братиями твоими во град Киев преселился еси и святым страстотерпцем Борису и Глебу усердно поработал еси, тогда ты, блаженне, в молитвах потщался еси, елико бе мощно юноше, святым подражати. Сего ради с веселием вопиял еси Богу: Аллилуиа.

Икос 2

Разум богодухновен имея, о преподобне отче Моисее, дивным смотрением Божиим, егда на реце Альте брата твоего Георгия вои Святополка погубиша вкупе со святыми страстотерпцами Борисом и Глебом, ты же един избавився убиения, пришел во град Киев к Предиславе, сестре Ярославлей, и был тамо, моляся ко Господу прилежно; темже похваляюще Бога, спасшаго тя, глаголем ти сице:

Радуйся, начало премудрости, страх Божий, правилом жизни себе предызбравый; радуйся, яко ангела-хранителя николиже опечалил еси.

Радуйся, луче Божественнаго Света; радуйся, благоуханный крине девства и нетления.

Радуйся, яко благочестием твоим угодил еси Христу Богу; радуйся, к Богородице молитвенниче наш неусыпный.

Радуйся, немощей наших изрядный целебниче; радуйся, избранный сосуде Духа Святаго.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 3

Силою Вышняго, дарованною тебе, и долготерпением твоим был еси вельми преукрашен, егда же ведоша тя, по руку и ногу железы тяжкими окована, и твердо стрежаху, любовию к Богу выну пламенея, вопиял еси: Аллилуиа.

Икос 3

Имея благоприятную по благочестии ревность, был еси искушаемь от некия жены младыя, имущей богатство многое, еяже муж, с Болеславом идый, не возвратися; та убо приемши во ум видения, доброту, уязвися вожделением плотским к преподобному, он же вся терпя, моляшеся. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию вопием тебе:

Радуйся, от млада возраста вдавый себя на служение Господу; радуйся, Того Единаго паче всего возлюбивый.

Радуйся, плоть духу покоривый; радуйся, вся по Бозе терпети изволивый.

Радуйся, козни вдовы бодро отразивый; радуйся, тесным путем Евангельским шествовавый.

Радуйся, Киево-Печерския Лавры священное украшение; радуйся, яко тобою Господь прославляется.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 4

Бурею одержима помышлений, восшуме нечестивая вдова на храм души твоея, преподобне, уведев же тя вернаго быти раба Христова, зело смятеся; темже и мы, зря житейское море, воздвизаемое бурею страстей и напастей, притекаем к тихому пристанищу молитв твоих, вопия Христу Богу: Аллилуиа.

Икос 4

Слышавше и видевше людие святое житие твое, удивляхуся силе благодати, из уст твоих исходящей, и прославляху Бога, сего ради и мы радостно ублажаем тя:

Радуйся, дивный избранниче Божий; радуйся, суетную славу мира сего во уметы вменивый.

Радуйся, за Сладчайшаго Иисуса душу твою положивый; радуйся, у Престола Божия предстояй с горними силами.

Радуйся, на высоту безстрастия возшедый; радуйся, преподобне отче, в терпении не одоленный.

Радуйся, Света Невечерняго причастниче; радуйся, велию благодать от Господа стяжавый.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 5

Боготечною звездою яви тя миру житие твое, преподобне отче Моисее, яко всего паче возлюбил еси чистоту телесную и душевную и, ради мук временных уповая избавлен быти вечных мук, воспевал еси благодарне Богу: Аллилуиа.

Икос 5

Видя враг рода человеческаго чистое и святое житие твое, паче распаляет вдову, облече тя во ризы многоценныя и сладкими брашны питаше, безстудно влачаше на дело непреподобное, ты же, отче святый, прилежаше паче посту и молитве. Сего ради воспеваем ти сице:

Радуйся, добрый воине Христов; радуйся, святыя Церкве похвало и радование.

Радуйся, дарами благодатными преисполненный; радуйся, не словом точию, но множае паче делом нас поучаяй.

Радуйся, различными напастьми и искушеньми отягченным скоро пособствующий; радуйся, избранниче Христов, чудесы свидетельствованный.

Радуйся, в подвизех земное течение совершивый; радуйся, сподобившийся зрети славу Божию.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 6

Проповедуется во всем мире доблесть подвига твоего, блаженне, ибо ни во что же вменял еси житие мира сего. Гладом умысли злая жена уморити тя, вверженнаго в темницу. Друзи же увещаваху тя, глаголюще: кто не посмеется твоему безумию; уне ти есть покоритися жене сей. Ты же, блаженне, рече: вышняго ради Царства вся сия преобидех, поя Богу: Аллилуиа.

Икос 6

Возсиял еси в бренной плоти светом небесным, глаголя слова Евангельския: не оженивыйся печется о Господних, како угодити Господеви. Темже вопием ти:

Радуйся, отче, светом добродетелей твоих мир озаривый; радуйся, огнь любве Христовы в себе носивый.

Радуйся, в бедах скорый помощниче; радуйся, ангельское житие являяй.

Радуйся, не приложивый сердца к земному наслаждению; радуйся, молитвенниче о чтущих святую память твою.

Радуйся, покоя вечнаго достигнувый; радуйся, неизреченных благ наследниче.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 7

Хотяй непрестанно житием и верою Господу благоугождати, был еси от черноризца святыя Афонския горы облечен во святый ангельский иноческий образ; темже, сиянием подвигов твоих просвещеннии, усердно величаем тя и прославльшему тя Христу Богу вопием: Аллилуиа.

Икос 7

Новое показа зло оная лукавая жена, егда в безумии своем оскопити тя повеле, ты же яко мертв лежал еси от течения крове, едва мало в себе дыхания имея. Благоговейне убо вспоминая долготерпение твое, блажим тя похвалами сими:

Радуйся, яко огнь любве к Богу в сердце твоем непрестанно сохранивый; радуйся, бодрости и трезвения предобрый учителю.

Радуйся, верных ко спасению наставляющий; радуйся, твердее адаманта в терпении явивыйся, ибо кровию твоею, яко багряницею, Церковь украсися.

Радуйся, к преподобному Антонию работати Господеви пришедый; радуйся, чудесы твоими обитель Печерскую прославивый.

Радуйся, покоривый волю свою воле Отца Небеснаго.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 8

Странное чудо является притекающим к тебе, блаженне Моисее, ибо дарова тебе Господь побеждати страсти. Таже подражая первому Моисею, творящему жезлом чудеса, жезлом страсть братнюю исцелил еси. Мы же, благодаря о сем Бога, даровавшаго тебе таковую крепость, с любовию взываем: Аллилуиа.

Икос 8

Весь благодатных дарований исполненный, десятолетным безмолвием пещерным равноангельским просиял еси светом небесным и сподобился еси боговидец быти, обретеся бо достоин блаженства чистых сердцем, преподобне отче Моисее. Сего ради по долгу зовем ти:

Радуйся, яко тобою Господь от страстей исцеление дарует; радуйся, блаженне, заповедь чистым сердцем быти верно исполнивый.

Радуйся, яко Свет Божественный зрети сподобился еси; радуйся, о душах наших непрестанный молитвенниче.

Радуйся, древних святых богоносных отец нравы себе усвоивый; радуйся, высокая преподобных похвало.

Радуйся, во смирении зело преуспевый; радуйся, яко успение твое прославляет Святая Церковь.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 9

Все естество ангельское удивися высоте чистоты твоея, Церковь же паки прославляет тя, яко великий таинник Божия благодати был еси и зрети лицем к лицу Господа удостоился еси, да и мы с тобою выну вопием: Аллилуиа.

Икос 9

Витии многовещаннии не возмогут изрещи чистоту твою, блаженне, мы же, любовию побеждаеми, дерзаем воспети тебе похвалы таковая:

Радуйся, немощных укрепление; радуйся, скорбных и печальных утешение.

Радуйся, добрых насадителю; радуйся, за девственную чистоту от Господа венчанный.

Радуйся, Божия славы теплый рачителю; радуйся, талант, врученный ти, умноживый.

Радуйся, Христа Бога всем сердцем возлюбивый; радуйся, светильниче, просвещающий сердца память твою чтущих.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 10

Спасти хотя твою душу, нерадил еси о твоей плоти и в Лавре Печерстей святаго Антония конец странствия земнаго совершил еси, почив о Господе кончиною праведною и святою, яко победитель не с человеки, но со ангелы воспевал еси Богу: Аллилуиа.

Икос 10

Стеною терпения оградився, Царя Небеснаго Христа верный служитель был еси, житие твое тесною стезею прошел еси. Мы же, чтуще любовию память твоего преставления и мощей твоих честных обретения, ублажаем тя, вопиюще таковая:

Радуйся, преславный наш заступниче; радуйся, предваряющий прошения призывающих тя во искушениих.

Радуйся, многими скорбьми в радость Господа вшедый; радуйся, слез излияньми душу твою омывый.

Радуйся, яко слово апостольское: любы долготерпит, исполнивый; радуйся, блаженство райское со святыми унаследовавый.

Радуйся, богоугодным житием веру утвердивый; радуйся, ближним и дальним помощь свою подаваяй.

Радуйся, мира горняго блаженный обитателю.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 11

Пением акафиста чествуем тя и величаем, преподобне отче Моисее, ревностно совершающе святую память твою. Ты же, милостиво приимше малое моление наше, буди нам поборником, предстателем и молитвенником ко Господу. Мы же, поминая житие твое богоугодное и подвиги твоя многотрудныя, воспеваем прославльшему тя Творцу: Аллилуиа.

Икос 11

Светоподательному светильнику подобны честныя и цельбоносныя мощи твоя, досточудне отче Моисее, свет бо невечерний возсиявает от них чрез чудесы обильная, темже от любве сердечныя восклицаем тебе радостно:

Радуйся, смертию временной прешедый в живот вечный; радуйся, Иоанна Многострадальнаго чудесно уврачевавый.

Радуйся, крине, возращенный на земли для райских селений; радуйся, делателю добрый винограда небеснаго.

Радуйся, маслино многоплодная сада Иисусова; радуйся, преподобных Печерских отцев величание.

Радуйся, тихое пристанище обуреваемых страстьми; радуйся, во всем мире Богом прославленный.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 12

Благодать дана ти от Бога соблюдати от нечистыя страсти всякаго человека, с верою и любовию к заступлению твоему прибегающаго. Мы же Господу, даровавшему нам тебе, скораго милостиваго врачевателя, благодарственне воспеваем: Аллилуиа.

Икос 12

Поюще равноангельское житие твое, ублажаем тя, отче Моисее, яко молитвенника о нас пред Господем, заступника и наставника ко спасению, и со умилением возглашаем ти таковая:

Радуйся, о мире молитвенниче преизрядный; радуйся, не точию иноком, но и миряном путь к небу озаряющий.

Радуйся, всех сердца любовию твоею к себе привлекающий; радуйся, множеством чудес от Бога прославленный.

Радуйся, странниче, отечествия небеснаго достигнувый; радуйся, терпением скорбей древнему Иову подражавый.

Радуйся, во искушениях присный помощниче; радуйся, миро целебное Божия благодати.

Радуйся, о тебе бо радуются ангели и Бога славят человецы.

Радуйся, преподобне отче Моисее, дивный чудотворче и чистоты поборниче.

Кондак 13

О предивный угодниче и святый чудотворче, преподобне отче Моисее, малое сие песнословие, с любовию в похвалу тебе приносимое, от нас милостивно приемше, умоли всех Творца и Господа даровати нам душевное спасение и телесное здравие, верно воспевающих Богу: Аллилуиа.

Этот кондак читается трижды, затем икос 1-й «Ангелов Творец…» и кондак 1-й «Возбранный чудотворче…».

Тропарь, глас 3

Другаго тя Иосифа, великий чистоты и целомудрия рачителю, всечестне и равноангельне Моисее, священными песньми восхваляюще, грешнии, молимтися прилежно: моли Христа Бога, яко да исцелит вся наша страсти и подаст велию милость.

Ин тропарь, глас тойже

Труды и подвиги со страстьми по чистоте твоей видя, святе, кто не удивится? Глад бо, темницу и раны приемля, не поработился еси сластем ляховицы, но, яко царь, страстьми обладаяй, ныне и тогда возпрославился еси от Всевидящаго человеческая сердца, от Негоже во искушениих всем пособствовати благодать прием, пособствуй и нам, твою память чтущим, Моисее преподобне.

Кондак, глас 3

В Вышних единаго Бога ища, земная вся презрел еси, о телеси своем нерадив, на муки мужески себе вдал еси, глад, жажду, узы, в темнице затворяемь, доблественно претерпел еси, биения, крове излияние и удов отрезание, чистаго ради девства твоего, мужески понесл еси. И ныне с девственными лики предстоя Пресвятей Троице, от всех искушений моли избавитися вопиющим ти: радуйся, Моисее, отче блаженнейший.

Источник: https://akafist.ru/saints/moisej-ugrin/akafist

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.