Акафист пр богородице всецарица

Содержание

Акафист Пресвятой Богородице пред иконой «Всецарица»

Акафист пр богородице всецарица

Новоявле́нней Твое́й ико́не предстоя́ще ве́рнии уми́льно, воспева́ем Ти, Всецари́це, раби́ Твои́; низпосли́ цельбы́ к Тебе́ притека́ющим, да вси ра́достно зове́м Ти:

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

И́кос 1

А́нгел предста́тель с Небесе́ сшед, рече́ Всецари́це: ра́дуйся! И боговеща́нным гла́сом воплоща́ема Тя зря, Го́споди, возопи́ к Ней такова́я:

Ра́дуйся, глави́зно на́шего спасе́ния; ра́дуйся, исполне́ние Зижди́телева смотре́ния.

Ра́дуйся, я́ко Тобо́ю Бог воплоти́ся; ра́дуйся, я́ко Неви́димый в Тебе́ изобрази́ся.

Ра́дуйся, Ми́лость ми́ра внутрь прия́вшая; ра́дуйся, одея́ние пло́ти Сло́ву истка́вшая.

Ра́дуйся, уму́ непости́жная го́рняя сла́во; ра́дуйся, сердца́ оживи́вшая небе́сная ма́нно.

Ра́дуйся, звездо́, благода́ти сия́ние; ра́дуйся, исто́чниче, живы́я воды́ излия́ние.

Ра́дуйся, Богоро́дице, в жена́х благослове́нная; ра́дуйся, ро́ждшая Спа́са Де́во нетле́нная.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 2

Безнача́льное Сло́во Отроча́ мла́до Тобо́ю бысть, исцеле́ния подая́ Тя, Де́во, чту́щим и неизрече́нное Его́ Рождество́ воспева́ющим: Аллилу́ия.

И́кос 2

Ра́зум недоразумева́емый разуме́ти Де́ва и́щущи, возопи́ к служа́щему: «Я́ко Отрокови́ца чи́стая, ка́ко бу́ду Вы́шняго Ма́ти – изъясни́ Ми?». К Ней же Гаврии́л рече́ со стра́хом, зовы́й такова́я:

Ра́дуйся, Сове́та Вы́шняго избра́ннице; ра́дуйся, гла́са моля́щихся скоропослу́шнице.

Ра́дуйся, Сокро́вище Христо́ва ми́ра; ра́дуйся, люде́й Твои́х наде́ждо и си́ло.

Ра́дуйся, ра́ковыя я́звы ди́вная губи́тельнице; ра́дуйся, про́чих боле́зней исцели́тельнице.

Ра́дуйся, еди́ное ми́ру заступле́ние; ра́дуйся, ве́рное в ско́рбех избавле́ние.

Ра́дуйся, плач и сле́зы при́сно утоля́ющая; ра́дуйся, спасе́ния вхо́ды всем отверза́ющая.

Ра́дуйся, держа́вный покро́ве Афо́н населя́ющих; ра́дуйся, же́зле мона́хов и миря́н.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 3

Си́ла Вы́шняго осени́вши Тя, Отрокови́це, плоть прия́т неизрече́нно, показа́ Тя село́ сла́дкое хотя́щим жа́ти спасе́ние и пою́щим: Аллилу́ия.

И́кос 3

Просла́вися ди́вно свята́я ико́на Твоя́, «Всецари́ца» имену́емая, егда́ цельбоно́сно яви́ся Твое́, Богома́ти, изображе́ние; вопию́щим же пред ним с ве́рою исцеле́ния подае́ши, да умножа́ются пе́сни сицевы́я:

Ра́дуйся, Ма́ти незаходи́маго Све́та; ра́дуйся, претерпе́вших до конца́ побе́до.

Ра́дуйся, в боле́знех и ско́рбех су́щим врачева́ние; ра́дуйся, сиро́т и вдови́ц неруши́мая стено́.

Ра́дуйся, две́ри ра́йския отверза́ющая; ра́дуйся, тружда́ющихся и обремене́нных заступа́ющая.

Ра́дуйся, о спасе́нии ве́рных хода́таице; ра́дуйся, за род челове́ческий моли́твеннице.

Ра́дуйся, ле́ствице небе́сная, возводя́щая от земли́ к небеси́; ра́дуйся, водо́ жива́я, омыва́ющая сме́ртныя грехи́.

Ра́дуйся, а́гнице, сердца́ незло́бивых храня́щая; ра́дуйся, покро́ве, чад Це́ркве осеня́ющий.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 4

Живо́т ми́рови да́руя, Влады́ка ми́ра всели́ся во утро́бу Твою́ неискусому́жно, Ма́терь ве́рных Тя показа́в, в ми́ре тех воспева́ти призва́: Аллилу́ия.

И́кос 4

Пресла́вная соде́яшася о Тебе́, Гра́де Бо́жий, исцеле́нием быва́ющим от святы́я ико́ны Твоея́; сего́ ра́ди цельбоно́сныя струи́ врачева́ний прие́млюще, благода́рственно, о Всецари́це, вопие́м:

Ра́дуйся, сна́добие, боль утоля́ющее; ра́дуйся, прохла́до, жар неду́жных остужа́ющая.

Ра́дуйся, прижига́ющая ра́ковыя я́звы а́ки пла́менем; ра́дуйся, подыма́ющая со одра́ оста́вленных врачми́.

Ра́дуйся, лик Свой пречи́стый избра́нным явля́ющая; ра́дуйся, от грехо́вных уз разреша́ющая.

Ра́дуйся, я́ко Тобо́ю избавле́ние от сме́рти дарова́ся; ра́дуйся, я́ко Тобо́ю неизче́тный сонм ве́рных оправда́ся.

Ра́дуйся, высото́, челове́ческими по́мыслы неизсле́дованная; ра́дуйся, глубино́, еди́ным Сло́вом изве́данная.

Ра́дуйся, проро́чествие пре́жде Тебе́ бы́вших патриа́рхов; ра́дуйся, наста́внице Тебе́ моли́вшихся иера́рхов.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 5

Пречи́стый Храм Спа́сов позна́хом Тя, Отрокови́це; к Тебе́ припа́даем, Чи́стая, да нас соде́лаеши хра́мы Божества́, вопию́щих Ему́: Аллилу́ия.

И́кос 5

Ви́деша чи́ни а́нгельстии на руку́ Твое́ю Созда́вшаго руко́ю челове́ки, и я́ко Влады́чицу разумева́юще Тя еди́ну, а́ще и Рабо́ю Себе́ нарекла́ еси́, потща́шася пе́сньми послужи́ти Ти, Благослове́нней, сицевы́ми:

Ра́дуйся, Бо́гом поста́вленная превы́ше Небе́сных Сил; ра́дуйся, чуде́сными исцеле́ньми исполня́ющая мир.

Ра́дуйся, хвалу́ и сла́ву от небе́с слы́шащая; ра́дуйся, благодаре́ние от земли́ прие́млющая.

Ра́дуйся, я́ко се́мя тли в сердца́х потреби́ла еси́; ра́дуйся, я́ко ко́зней диа́вольских яре́м сокруши́ла еси́.

Ра́дуйся, юдо́ль плаче́вную испо́лнившая ра́достию; ра́дуйся, ско́рби изменя́ющая в небе́сную сла́дость.

Ра́дуйся, благоуха́ние Бо́гу прия́тное; ра́дуйся, ка́ющихся гре́шников весе́лие изря́дное.

Ра́дуйся, броне́ пра́вды от искуше́ний; ра́дуйся, щи́те огражде́ния от вражды́ и нестрое́ний.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 6

Пропове́дницы богоглаго́ливии, Спа́совы ученицы́, предста́ша Ти, Де́во, чу́дно, егда́ от земли́ к небеси́ восходи́ла еси́, да еди́ным се́рдцем и усты́ воспою́т Бо́гови: Аллилу́ия.

И́кос 6

Возсия́ ди́вно благода́ть от ико́ны Твоея́, Всецари́це, егда́ ю́ноша, уче́ньми сатани́нскими омраче́нный, пред не́ю паде́ и недви́жим бысть; па́че ча́яния же от уз мра́чных свобожде́нный, со стра́хом и ра́достию взыва́ше Ти си́це:

Ра́дуйся, исправле́ние нечести́ваго жития́; ра́дуйся, утеше́ние стра́ждущих лю́те.

Ра́дуйся, бесо́вских по́лчищ от Це́ркве отгна́ние; ра́дуйся, мглы грехо́вныя разсе́яние.

Ра́дуйся, ко́зней неви́димых упраздне́ние; ра́дуйся, де́монских чар всемо́щное одоле́ние.

Ра́дуйся, свети́льниче, прельще́нных наставля́яй; ра́дуйся, о́блаче, неви́нных от зла покрыва́яй.

Ра́дуйся, хо́лме, небе́сною ма́нною пита́ющий; ра́дуйся, доли́но, смире́нием Христо́вым насыща́ющая.

Ра́дуйся, ка́меню Небе́снаго Ца́рствия; ра́дуйся, зерца́ло преве́чнаго Све́та.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 7

Хотя́ да́ти Себе́ в снедь ве́рным, Христе́ Бо́же, благоволи́л еси́ от Де́вы воплоти́тися, да прие́млюще Пречи́стое Те́ло и Кровь Твою́, позна́ют Тя Бо́га соверше́ннаго; те́мже дивя́щеся неизрече́нней прему́дрости сей зове́м: Аллилу́ия.

И́кос 7

Но́вое показа́ та́инство я́влься Зижди́тель, со ученики́ сверши́вый Та́йную Свою́ Ве́черю; мы же, моля́ще Всецари́цу удосто́ити нас Боже́ственныя Святы́ни, воспису́ем Ей сицева́я:

Ра́дуйся, пода́тельнице Небе́снаго Хле́ба; ра́дуйся, роди́тельнице Ве́чнаго Живота́.

Ра́дуйся, ча́ше, Христу́ приобща́ющая; ра́дуйся, ду́шу и те́ло с Бо́гом сочетава́ющая.

Ра́дуйся, лжи́це злата́я, испо́лнь Боже́ственных Та́ин; ра́дуйся, драги́й киво́те, вмести́лище вели́кия Святы́ни.

Ра́дуйся, пе́рсте, на святу́ю Евхари́стию указу́яй; ра́дуйся, трапе́зо, предлага́ющая нам Пи́щу Святу́ю.

Ра́дуйся, досто́йных прича́стников одесну́ю поставля́ющая; ра́дуйся, ревни́телей Боже́ственныя Литурги́и от а́да избавля́ющая.

Ра́дуйся, приводя́щая сме́ртных к Исто́чнику безсме́ртия; ра́дуйся, огражда́ющая чад Свои́х ми́ром и кре́постию.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 8

Стра́нное Рождество́ ви́девше, жите́йское вся́кое отло́жше попече́ние, горе́ име́им сердца́; на сие́ бо Вы́шний яви́ся, во е́же привлещи́ Тому́ вопию́щия: Аллилу́ия.

И́кос 8

Неотсту́пно в не́дрех Оте́ческих пребыва́я, Сло́во неопи́санное на земли́ плоть бысть; Бог Ве́лий сотвори́ вели́чие Де́ве и призре́ на смире́ние Рабы́ Своея́, слы́шащия сицева́я:

Ра́дуйся, невмести́маго Бо́га вмести́вшая; ра́дуйся, надми́рнаго Творца́ ми́ру яви́вшая.

Ра́дуйся, я́ко сокруши́ся сме́рти держа́ва; ра́дуйся, я́ко исцели́ся Ада́мова ра́на.

Ра́дуйся, пла́стырю, стру́пы душе́вныя заживля́яй; ра́дуйся, еле́е, я́звы теле́сныя умаща́яй.

Ра́дуйся, утоле́ние боле́зней ражда́ющих; ра́дуйся, облегче́ние мук умира́ющих.

Ра́дуйся, нане́сшая пораже́ние а́ду; ра́дуйся, притупи́вшая сме́рти жа́ло.

Ра́дуйся, ча́яние всео́бщаго воскресе́ния; ра́дуйся, правосла́вных несумне́нное спасе́ние.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 9

Вся́кое естество́ а́нгельское и челове́ческое удиви́ся вели́чию непостижи́маго Твоего́ воплоще́ния, Сло́ве; недоумева́юще же о сей ве́лией та́йне благоче́стия, со стра́хом и тре́петом благода́рственно зове́м Ти: Аллилу́ия.

И́кос 9

Многоразли́чными неду́ги одержи́мии, о Всецари́це, от святы́я ико́ны Твоея́ па́че ча́яния исцеле́ния получа́ют, да прие́мше ве́рою благода́ть, велегла́сно взыва́ют Ти:

Ра́дуйся, здра́вых чад при́сное сохране́ние; ра́дуйся, боля́щих ко здра́вию преложе́ние.

Ра́дуйся, дете́й неду́гующих исцеле́ние; ра́дуйся, ю́ных страда́льцев Ма́ти.

Ра́дуйся, воста́ние на одр боле́зни пове́рженных; ра́дуйся, отра́до стра́хом сме́ртным одержи́мых.

Ра́дуйся, вне́млющая челове́ков рыда́ниям; ра́дуйся, призрева́ющая на на́ша стена́ния.

Ра́дуйся, бо́лей земны́х небе́сною ра́достию растворе́ние; ра́дуйся, лю́те обурева́емых пачеесте́ственное терпе́ние.

Ра́дуйся, я́ко уготовля́еши пла́чущим ра́дость; ра́дуйся, я́ко снабдева́еши кро́тких крило́ма моли́твы.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 10

Спасти́ хотя́ Зижди́тель истле́вшее грехо́м челове́ческое естество́, сни́де на Тя, я́ко дождь на руно́, и купину́ Тя соде́лав неопали́мую, Бог сый бысть челове́к, да воспева́ем Ему́: Аллилу́ия.

И́кос 10

Стена́ еси́ де́вам, Отрокови́це чи́стая, и всем о чистоте́ радя́щим: в Тя бо всели́ся Бог, очища́яй разу́мная созда́ния Своя́, да избы́вше вся́кия скве́рны, предлага́ем Ти сицева́я:

Ра́дуйся, молча́ния взыску́ющих собесе́днице; ра́дуйся, ве́нче храня́щих де́вство.

Ра́дуйся, нача́ло и коне́ц духо́внаго соверше́ния; ра́дуйся, храни́лище Боже́ственнаго Открове́ния.

Ра́дуйся, Тро́ическаго Сове́та таи́ннице; ра́дуйся, спасе́ния челове́ков вино́внице.

Ра́дуйся, верши́но, го́рдым умо́м непристу́пная; ра́дуйся, убе́жище, смире́нным сердца́м досту́пное.

Ра́дуйся, чи́стая, небесе́ чисте́йшая; ра́дуйся, Херуви́мов и Серафи́мов честне́йшая.

Ра́дуйся, обра́дованная, я́ко прия́ла еси́ от Арха́нгела ра́дование; ра́дуйся, уте́шенная, я́ко ру́це Твои́ осяза́сте воскре́сшаго Христа́.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 11

Пе́ние тща́щеся разу́мное Спа́су приноси́ти, всегда́ неключи́ми, Влады́чице, остае́мся раби́ Твои́; кто бо мо́жет досто́йно воспе́ти Бо́га, Его́же и́мя я́ко ми́ро излия́нное? Сего́ ра́ди вопие́м Ему́: Аллилу́ия.

И́кос 11

Свет ве́лий возсия́в во тьме седя́щим, посети́ нас Восто́к свы́ше, Сын и Бог Твой, о Де́во; Тя соде́лав свеще́ю на све́щнице, светоно́сным ча́дом церко́вным наказу́ет приноси́ти Ти сицева́я:

Ра́дуйся, заре́ У́мнаго Со́лнца; ра́дуйся, вмести́лище Боже́ственнаго Огня́.

Ра́дуйся, све́те, я́ко oдея́ние святы́х сотка́ла еси́; ра́дуйся, свеще́, я́ко тьму бесо́вскую отгна́ла еси́.

Ра́дуйся, ко́сных умо́в Просвеще́ние; ра́дуйся, гре́шных серде́ц Озаре́ние.

Ра́дуйся, десни́це, из мо́ря су́етствий изводя́щая; ра́дуйся, луче́, путеводя́щая к Ца́рствию спаса́ющихся.

Ра́дуйся, мо́лние, нераска́янных поража́ющая; ра́дуйся, гро́ме, губи́телей устраша́ющий.

Ра́дуйся, омраче́нныя со́вести просветле́ние; ра́дуйся, Бо́жия Суда́ умилостивле́ние.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 12

Благода́ть да́ти восхоте́в, Зако́на Ве́тхаго Пода́тель Заве́т Но́вый нам дарова́; мы же, благода́ть прии́мше, не де́лы зако́на, но еди́ною ве́рою спасе́ние улучи́вше, воспису́ем вси: Аллилу́ия.

И́кос 12

Пою́ще Твое́ рождество́, Богома́ти, я́коже дре́вле Изра́иль в кимва́лех сено́вную ски́нию воспева́ше, та́ко мы ны́не Тя, Ски́нию и́стинну, доброде́тельми прославля́ем, да слы́шиши от всех сицева́я:

Ра́дуйся, песне, воспеваемая горе; ра́дуйся, псалме, слышимый низу.

Ра́дуйся, Единому Богу достойно послужившая; ра́дуйся, Божественней Троице смирением угодившая.

Ра́дуйся, веки Носящаго носившая в Себе; ра́дуйся, престоле Содержащаго Вселенную в руце.

Ра́дуйся, тайно неизреченная веков и времен; ра́дуйся, упование твердое народов и племен.

Ра́дуйся, сердечное радование иереев благоговейных; ра́дуйся, быстрое слышание молитв церковных и келейных.

Ра́дуйся, Премудрости доме богозданный; ра́дуйся, Милости сосуде, Богом избранный.

Ра́дуйся, Всецари́це, неду́ги на́ша благода́тию исцеля́ющая.

Конда́к 13

О Всецари́це Ма́ти, ро́ждшая всех святы́х Святе́йшее Сло́во, ны́нешнее на́ше прие́мши песнопе́ние, от вся́кия сме́ртныя боле́зни исцели́ ны и бу́дущаго изба́ви осужде́ния вопию́щих: Аллилу́ия.

Сей конда́к глаго́лется три́жды. И па́ки чте́тся 1-й и́кос и 1-й конда́к.

Моли́тва

О, Пречи́стая Богома́ти, Всецари́це! Услы́ши многоболе́зненное воздыха́ние на́ше пред чудотво́рною ико́ною Твое́ю, из уде́ла Афо́нскаго в Росси́ю принесе́нною, при́зри на чад Твои́х, неисце́льными неду́ги стра́ждущих, ко свято́му о́бразу Твоему́ с ве́рою припа́дающих! Я́коже пти́ца крило́ма покрыва́ет птенцы́ своя́, та́ко и Ты ны́не, при́сно жи́ва су́щи, покры́й нас многоцеле́бным Твои́м омофо́ром. Та́мо, иде́же наде́жда исчеза́ет, несумне́нною Наде́ждою бу́ди. Та́мо, иде́же лю́тыя ско́рби превозмога́ют, Терпе́нием и Осла́бою яви́ся. Та́мо, иде́же мрак отча́яния в ду́ши всели́ся, да возсия́ет неизрече́нный свет Божества́! Малоду́шныя уте́ши, немощны́я укрепи́, ожесточе́нным сердца́м умягче́ние и просвеще́ние да́руй. Исцели́ боля́щия лю́ди Твоя́, о всеми́лостивая Цари́це! Ум и ру́ки врачу́ющих нас благослови́; да послу́жат ору́дием Всемо́щнаго Врача́ Христа́ Спа́са на́шего. Я́ко живе́й Ти су́щей с на́ми мо́лимся пред ико́ною Твое́ю, о Влады́чице! Простри́ ру́це Твои́, испо́лненнеи исцеле́ния и врачбы́, Ра́досте скорбя́щих, в печа́лех Утеше́ние, да чудотво́рную по́мощь ско́ро получи́вше, прославля́ем Живонача́льную и Неразде́льную Тро́ицу, Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Источник: https://akafistnik.ru/akafisty-ko-presvyatoj-bogoroditse/akafist-presvyatoj-bogoroditse-pred-ikonoj-vsetsaritsa

Акафист

Акафист пр богородице всецарица

Часто люди думают, что чудеса — это что-то из области легенд и сказок. Или, по крайней мере, что-то очень давнее, древнее, позабытое. Но, как ни странно, в наше время происходят самые настоящие чудеса. Прихожане православных храмов и насельники монастырей время от времени становятся свидетелями исцеления от болезней по молитвам перед иконами Богородицы.

Обычай молиться Богородице

Вместе с принятием христианства в десятом веке на Русь пришла и традиция почитания Божьей Матери. Наряду с храмами в честь Христа Спасителя появились на нашей земле храмы, посвященные и Его Пречистой Матери. Купола таких храмов по обычаю красят в голубой цвет, считающийся цветом Богородицы. Изображения Пречистой Девы обязательно присутствуют в иконостасе любого православного храма.

Существует множество вариантов изображений Божией Матери, которые считаются чудотворными. По приблизительным подсчетам, их около шестисот.

Люди часто задаются вопросом: «Какой иконе нужно молиться в каждом конкретном случае?» Священники на этот вопрос обычно отвечают так: обо всех нуждах можно молиться любой иконе, к какой душа лежит. Богородица — одна.

Перед какой бы иконой мы ни возносили нашу молитву — она обращена всё к той же Матери Божией, которая всегда готова замолвить за нас словечко перед своим Сыном.

Есть, однако, традиция обращаться к разным иконам в разных житейских нуждах. Некоторые иконы Богородицы были специально «приближены» к тем или иным потребностям людей. Например, к «Млекопитательнице» обращаются за помощью матери грудных младенцев.

О детях постарше молятся перед иконами «Воспитание детей» и «Прибавление ума». Бывают и другие случаи. Кто-то, обратившись с молитвой к Богородице, получил от Нее чудодейственную помощь. Человек стремится рассказать окружающим о произошедшем чуде.

Другой человек, имеющий похожую проблему, услышав о милости Божией по молитвам Богородицы, обращается к той же иконе и по вере своей также получает просимое. Так в народе закрепляется традиция. Перед Тихвинской иконой молятся о детях, перед Казанской — об излечении глаз.

Об уврачевании же опухолей по традиции читается акафист «Всецарица (Пантанасса)».

Икона Богородицы «Всецарица (Пантанасса)» и святая гора Афон

По народной традиции, об исцелении раковых больных молятся перед иконой «Всецарица» или, по-гречески, «Пантанасса». Эта икона появилась и приобрела известность в Ватопедском монастыре, расположенном на горе Афон.

По преданию, Пресвятая Богородица, сопровождаемая Иоанном Богословом, в 48 году отправилась на Кипр. Однако корабль, попавший в бурю, был вынужден причалить к Афону. Восхищенная необычайной красотой полуострова, Пресвятая Мария пожелала остаться здесь, чтобы вести евангельскую проповедь.

Принято считать, что Сам Иисус Христос по просьбе Своей матери сделал Афон ее уделом.

Афон и поныне считается у христиан особым местом. С 1046 года он официально приобрел название «Святая гора». Жизнь здесь течет по своим особым законам. Это место особой монашеской молитвы.

На Афоне на сегодняшний день располагаются двадцать мужских монастырей, причем как создание новых обителей, так и упразднение ныне существующих запрещено афонскими законами. В монастырях Афона хранится большое количество православных святынь.

Среди них около шестидесяти почитаемых икон Пресвятой Богородицы. Одна из таких икон — «Пантанасса»

Икона «Всецарица» известна с семнадцатого века. Сохранился рассказ старца Иосифа Исихаста, много лет прожившего на Афоне, своим ученикам. Однажды (в семнадцатом веке) перед иконой «Всецарица» появился странного вида молодой человек. Он долго стоял перед иконой Богородицы, что-то бормоча.

Вдруг в лице Богородицы мелькнуло что-то подобное молнии, и юноша был отброшен на землю какой-то неведомой силой. Придя в себя, молодой человек пожелал исповедаться и признался священнику, что увлекался магией и прибыл в монастырь, чтобы проверить свои магические способности перед святыми иконами.

После случившегося с ним чуда человек полностью изменил свою жизнь, оставил магические занятия и остался в монастыре. Это было первое чудо, произошедшее от «Всецарицы».

Все в том же семнадцатом веке один из греческих монахов сделал список с чудотворной иконы. Люди, молившиеся перед иконой, стали замечать, что особенно благодатно ее воздействие на больных злокачественными образованиями. Со временем икона Всецарица получила известность как помощница в исцелении раковых больных.

Иконография Всецарицы

Пресвятая Богородица изображена на иконе в одеждах багряного цвета. Иконописец изобразил Ее восседающей на царском троне. Богомладенец на руках Матери держит в левой руке свиток, правой благословляя молящихся перед образом верующих.

Божья Матерь правой рукой указывает на Своего Сына, как бы говоря: «Вот ваш Спаситель, пришедший избавить вас от греха, болезней и смерти». На заднем плане иконы присутствуют два ангела, осеняющие своими крылами Пречистую Деву и протягивающие к ней руки.

Нимб над Христом содержит надпись по-гречески: «Тот, от которого все вокруг».

Вся икона исполнена в ярких, теплых цветах. Здесь и багряное одеяние, указывающее на царское достоинство, и полное совершенство Богородицы, и золотистый фон, символизирующий вечность.

Первое появление иконы в России

Первый список с ватопедской иконы «Всецарица» для России был сделан в 1995 году.

11 августа этого года написанная по благословению наместника Ватопедского монастыря архимандрита Ефрема икона была доставлена в Москву, в детский онкологический центр на Каширке.

Сотрудники центра заметили: после того как детки приложились к ней, у многих наступили заметные улучшения, которые сложно приписать исключительно действию лекарств.

Женский монастырь в честь иконы «Всецарицы» в г. Краснодаре

Есть в России монастырь, посвященный известной иконе Богородицы «Всецарица». Расположен он в Краснодаре. Главной святыней монастыря является «Всецарица» — точная копия афонской иконы.

Список сделал в 2005 году русский мастер-иконописец из Переславля-Залесского Валерий Поляков. В праздник Пасхи Ватопедский архимандрит Ефрем отслужил особый молебен, на котором вновь написанная икона была освящена.

После молебна икону приложили более чем к ста ватопедским святыням, включая и Пояс Пресвятой Богородицы.

С великими почестями икона была доставлена с Афона в Краснодар. С тех пор в монастыре регулярно совершаются службы Всецарице: акафист, молитвы, молебны.

Частыми участниками молебенного пения стали пациенты Краснодарского краевого онкологического диспансера. Многие из них пришли в храм совсем недавно, узнав о своем страшном диагнозе.

В надежде на чудо обращаются они с искренней молитвой к Пречистой Богородице.

Храм Всех Святых в Новоалексеевском монастыре г. Москвы

В этом храме произошло одно из самых известных чудес Пантанассы — образ внезапно замироточил. Всего несколько капель чудесного мира появилось на иконе, а необыкновенное благоухание от него разнеслось по всему храму.

В храме регулярно служится акафист Пресвятой Богородице «Всецарица». На молебне освящается масло для помазания всех больных и страждущих. Помазаться освященным маслом могут не только онкобольные, но и другие болящие.

Образ «Всецарицы» из этого храма часто доставляют в ближайший онкологический диспансер для совершения молебнов.

Новоспасский монастырь г. Москвы

Это одна из самых древних московских обителей, место старейших захоронений царственных особ. Здесь имеется достаточно много чудотворных икон и реликвий. С 1997 года среди святынь монастыря присутствует и список с ватопедской иконы.

Образ ее почитается как чудотворный. Каждое воскресенье перед святым образом читают акафист Богородице «Всецарица», происходят водосвятные молебны.

Служители монастыря здесь, как и в других местах, ведут специальную книгу, в которой отмечают случаи чудесной помощи по молитвам перед иконой «Пантанасса».

Раз в году икона из Новоспасской обители доставляется в институт онкологии им. Герцена. В больничном храме института совершается молебен и акафист «Всецарице». После молебна все желающие могут приложиться к чудотворному образу и испросить помощи и исцеления в борьбе с недугом.

Действительно ли церковная молитва может излечить раковых больных?

Можно утверждать, что в некоторых случаях это действительно происходит. Настоятельница Краснодарского монастыря мать Неонилла может поведать о случаях удивительной помощи Пресвятой Богородицы.

Случается, что больной человек обращается к «Всецарице»: акафист читает, молится усердно, и вдруг опухоль либо исчезает бесследно, либо приостанавливает свое развитие, как бы «замораживается» на той стадии, на которой человек начал свой молитвенный подвиг.

Монахини старательно собирают свидетельства о чудесной помощи монастырской святыни и размещают их на сайте монастыря.

Несмотря на то что икона известна, прежде всего, как избавительница от опухолевых заболеваний, зафиксированы случаи, когда акафист перед иконой «Всецарица» исцеляет и от других самых разных заболеваний.

Известны случаи избавления от тяжелых пагубных пристрастий — алкоголизма и наркомании.

Памятуя о первом чуде иконы, верующие обращаются к ней с молитвами о практикующих магию и тоже получают помощь от «Всецарицы».

Для получения помощи свыше желательно, чтобы не только родственники болящих читали или пели акафист Пресвятой Богородице «Всецарица», но и сами страждущие, желая избавиться от недуга, помолились ей.

Отчего происходит исцеление?

Как говорят священники, по вере православных христиан, по их трудам и искренним молитвам посылается благодать от Бога. Господь непременно обратит свой взор навстречу человеку, стремящемуся к нему.

Что же значит — стремиться к Господу? В первую очередь это стараться регулярно участвовать в таинствах, установленных Христом для своей Церкви. В первую очередь это Таинство Исповеди, установленное для очищения верующих от грехов, и Святое Причастие, дарованное нам для соединения с нашим Спасителем Христом.

В помощь болящим установлено также таинство Соборования. Оно совершается во всех храмах в дни Великого поста. Некоторые храмы совершают соборование также и в Рождественский пост. Для тяжелоболящих лежачих больных можно пригласить священника на дом для совершения соборования. В этом случае таинство совершается независимо от календарных дат.

В дополнение к церковным таинствам можно совершать усиленную молитву к Иисусу Христу и Богородице. Одним из таких дополнений является акафист иконе Богородицы «Всецарица».

Как правильно читать акафист «Всецарице»

Серьезный молитвенный труд не принято начинать без благословения. Поэтому прежде всего желательно обратиться к православному священнику и попросить благословения читать акафист «Всецарице». Текст акафиста можно приобрести в церковной лавке.

Читая акафист Богородице «Всецарица», логично иметь эту икону перед глазами. Неважно, будет ли это икона, выполненная на доске профессиональным иконописцем с использованием специальных красок, или небольшая по размеру репродукция. Желательно, впрочем, чтобы приобретенная икона была освящена в храме. Все иконы, продающиеся в церковных лавках, уже освящены.

Перед любой иконой вполне можно помолиться своими словами — главное, чтобы молитва шла от души. Однако среди православных очень популярны «книжные» молитвы, составленные в древности известными или неизвестными святыми. Читая эти молитвы, мы как бы молимся вместе с нашими единоверцами, составившими молебенный текст, а также вместе с поколениями людей, которые читали когда-то эти молитвы.

Для совершения служб перед той или иной иконой составлены специальные молитвенные тексты — каноны и акафисты. Акафист, например, состоит из двадцати пяти небольших по объему молитв, называемых икосами и кондаками. В любом акафисте насчитывается тринадцать кондаков и двенадцать икосов. Икосы обычно читаются, кондаки — пропеваются.

Однако, если молящийся лишен музыкальных способностей или просто не знает, как петь акафист, можно отказаться от пения и просто прочесть акафист «Всецарице». Если человек молится в одиночестве, возможно, ему удобнее будет читать текст акафиста про себя. Такой вариант тоже возможен. Господь и Богородица слышат и молчаливую молитву.

Главное — чтобы сердце наше при этом кричало.

Стоит помнить, что слово «акафист» в переводе означает «не сидеть». Акафисты всегда читаются стоя. Однако многие священники не устают напоминать, что это правило относится только к здоровым людям. Если человеку по состоянию здоровья тяжело или невозможно стоять, можно читать акафист Божьей Матери «Всецарица» сидя, лежа или полулежа.

Читая «Всецарице» акафист, канон или любую другую молитву, не стоит непременно ожидать от молитвы каких-то особенных ощущений, сильных эмоций. Такие ощущения возможны, но совсем не обязательны.

Православные священники вслед за святыми отцами древности предостерегают от того, чтобы специально искать таких чувствований или придавать им какое-то особое значение. Господь часто совсем невидимо прикасается к душе человека, не сопровождая происходящее необыкновенными ощущениями.

В то же время возможно, что человек в погоне за сладостью молитвы постепенно забывает о Боге и, как говорят святые отцы, «впадает в прелесть», подвергая свою душу серьезной опасности.

Как и всякая молитва, акафист «Всецарице» требует полного внимания. Молящемуся нужно постараться вникнуть в каждое прочитанное слово.

Известно, впрочем, что наши мысли склонны рассеиваться и «улетать» довольно далеко от содержания молитвы. Не стоит из-за этого впадать в отчаяние.

Просто, заметив «непорядок», нужно вернуть мысль в требуемое русло и поступать так каждый раз, когда поймаем себя на том, что отвлеклись от молитвы.

В Великий пост в храме не принято читать акафисты, кроме акафиста «Страстям Христовым». Однако для домашней молитвы христианин вправе самостоятельно выбирать правило. Поэтому, если болящий прочитает дома акафист иконе «Всецарица», это не может считаться грехом или нарушением церковных канонов.

Есть традиция читать акафист в течение сорока дней. Однако это не закон, время молитвы стоит выбирать по силам. Можно молиться и меньшее число дней или большее, если есть такое желание.

Читая молитвы, не стоит «вымаливать» то решение, которое кажется нам единственно желаемым. Выражая свою горячую просьбу к Богородице, нужно все же оставить место и для воли Божией, которая не всегда совпадает с нашим желанием, но всегда направлена на пользу нашей душе.

Некоторые священники рекомендуют, помолившись в течение сорока дней, на время оставить усиленную молитву и выждать некоторое время.

Если ситуация не изменилась и молящийся не пришел за это время к каким-то важным для себя выводам, можно возобновить молитвенные труды и вновь почитать «Всецарице» акафист.

Источник: https://nlo-mir.ru/religia/44123-akafist-vsecarice.html

Икона Божией Матери

Акафист пр богородице всецарица

Новоявленней Твоей иконе предстояще вернии, умильно воспеваем Ти, Всецарице, раби Твои; низпосли цельбы к Тебе притекающим ныне рабом Твоим, да вси радостно зовем Ти:

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Икос 1

Ангел предстатель с Небесе сшед, рече Всецарице: радуйся! И боговещанным гласом, воплощаема Тя зря, Господи, возопи к Ней таковая:

Радуйся, главизно нашего спасения; радуйся, исполнение Зиждителева смотрения.

Радуйся, яко Тобою Бог воплотися; радуйся, яко Невидимый в Тебе изобразися.

Радуйся, Милость мира внутрь приявшая; радуйся, одеяние плоти Слову соткавшая.

Радуйся, уму непостижная горняя славо; радуйся, сердца оживившая небесная манно.

Радуйся, звездо, благодати сияние; радуйся, источниче, живыя воды излияние.

Радуйся, Богородице, в женах благословенная; радуйся, рождшая Спаса Дево нетленная.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 2

Безначальное Слово Отроча младо Тобою бысть, исцеления подая Тя, Дево, чтущим и неизреченное Его Рождество воспевающим: Аллилуиа.

Икос 2

Разум недоразумеваемый разумети Дева ищущи, возопи к служащему: яко Отроковица чистая, како буду Вышняго Мати, изъясни. К Ней же Гавриил рече со страхом, зовый таковая:

Радуйся, совета Вышняго Избраннице; радуйся, гласа молящихся Скоропослушнице.

Радуйся, сокровище Христова мира; радуйся, людей Твоих надеждо и сило.

Радуйся, раковыя язвы дивная губительнице; радуйся, прочих болезней Исцелительнице.

Радуйся, единое миру заступление; радуйся, верное в скорбех избавление.

Радуйся, плач и слезы присно утоляющая; радуйся, спасения входы всем отверзающая.

Радуйся, скиптре и державо Афон населяющих; радуйся, жезле монахов и мирян.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 3

Сила Вышняго осени Тя, Отроковице, плоть прият неизреченно, показа Тя село сладкое хотящим жати спасение и поющим: Аллилуиа.

Икос 3

Прославися дивно святая икона Твоя, Всецарица именуемая, егда цельбоносно явися Богоматере изображение; вопиющим же пред нею с верою исцеления подаеши, да умножаются песни сицевыя:

Радуйся, Мати незаходимаго Света; радуйся, претерпевших до конца победо.

Радуйся, в болезнех и скорбех сущим врачевание; радуйся, сирот и вдовиц нерушимая стено.

Радуйся, двери райския отверзающая; радуйся, труждающихся и обремененных заступающая.

Радуйся, о спасении верных Ходатаице; радуйся, за род человеческий Молитвеннице.

Радуйся, лествице небесная, возводящая от земли к Небеси; радуйся, водо живая, омывающая смертные грехи.

Радуйся, Агнице, сердца незлобивых хранящая; радуйся, Покрове, чад Церкви осеняющий.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 4

Живот мирови даруя, Владыка мира вселися во утробу Твою неискусомужно и, Матерь верных Тя показав, в мире тех воспевати призва: Аллилуиа.

Икос 4

Преславная содеяшася о Тебе, Граде Божий, исцелением бывающим от святыя иконы Твоея; цельбоносныя струи врачеваний приемлюще, благодарственно, о Всецарице, вопием:

Радуйся, снадобие, боль утоляющее; радуйся, прохладо, жар недужный остужающая.

Радуйся, прижигающая раковыя язвы, аки пламенем; радуйся, подымающая со одра оставленных врачми.

Радуйся, лик Свой пречистый избранным являющая; радуйся, от греховных уз разрешающая.

Радуйся, яко Тобою избавление от смерти даровася; радуйся, яко Тобою неисчетный сонм верных оправдася.

Радуйся, высото, человеческими помыслы неизследованная; радуйся, глубино, единым Словом изведанная.

Радуйся, пророчествие прежде Тебе бывших патриархов; радуйся, наставнице Тебе молившихся иерархов.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 5

Пречистый Храм Спасов познахом Тя, Отроковице; к Тебе припадаем, Чистая, да нас соделаеши храмы Божества, вопиющих Ему : Аллилуиа.

Икос 5

Видеша чини Ангельстии на руку Твоею Создавшаго рукою человеки и, яко Владычицу разумевающе Тя едину, аще и рабою Себе нарекла еси, потщашася песньми послужити Ти, Благословенней, сицевыми:

Радуйся, Богом поставленная превыше небесных Сил; радуйся, чудесными исцеленьми исполняющая мир.

Радуйся, хвалу и славу от Небес слышащая; радуйся, благодарение от земли приемлющая.

Радуйся, яко семя тли в сердцах потребила еси; радуйся, яко козней диавольских ярем сокрушила еси.

Радуйся, юдоль плачевную исполнившая радостию; радуйся, скорби изменяющая в небесную сладость.

Радуйся, благоухание Богу приятное; радуйся, кающихся грешников веселие изрядное.

Радуйся, броне правды от искушений; радуйся, щите ограждения от вражды и нестроений.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 6

Проповедницы богоглаголивии, Спасовы ученицы, предсташа Ти, Дево, чудно, внегда от земли к Небеси восходила еси, да единым сердцем и усты воспоют Богови: Аллилуиа.

Икос 6

Возсия дивная благодать от иконы Твоея, Всецарице, егда юноша, ученьми сатанинскими омраченный, пред нею паде и недвижим бысть; паче чаяния же от уз мрачных свобожденный, со страхом и радостию взываше Ти сице:

Радуйся, исправление нечестиваго жития; радуйся, утешение страждущих люте.

Радуйся, бесовских полчищ от Церкве отгнание; радуйся, мглы греховныя разсеяние.

Радуйся, козней невидимых упразднение; радуйся, демонских чар всемощное одоление.

Радуйся, светильниче, прельщенных наставляяй; радуйся, облаче, невинных от зла покрываяй.

Радуйся, холме, небесною манною питающий; радуйся, долино, смирением Христовым насыщающая.

Радуйся, каменю Небеснаго Царствия; радуйся, зерцало превечнаго Света.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 7

Хотящу дати Себе в снедь верным, благоволил еси от Девы воплотитися, да приемлюще Пречистое Тело и Кровь Твою, познают Тя, Бога совершеннаго; темже, дивящеся неизреченней премудрости сей, зовем: Аллилуиа.

Икос 7

Новое показа таинство явлься Зиждитель, со ученики совершивый Тайную Свою Вечерю; мы же, моляще Всецарицу удостоити нас Божественныя Святыни, восписуем Ей сицевая:

Радуйся, Подательнице Небеснаго Хлеба; радуйся, Родительнице Вечнаго Живота.

Радуйся, чаше, Христу приобщающая; радуйся, душу и тело с Богом сочетающая.

Радуйся, лжице златая, исполнь Божественных Таин; радуйся, кивоте драгий, вместилище великия Святыни.

Радуйся, персте, на святую Евхаристию указуяй; радуйся, Трапезо, предлагающая нам Пищу Святую.

Радуйся, в час судный достойных причастников одесную поставляющая; радуйся, ревнителей Божественныя Литургии от ада избавляющая.

Радуйся, приводящая смертных к Источнику безсмертия; радуйся, ограждающая чад Своих миром и крепостию.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 8

Странное Рождество видевше, житейское всякое отложим попечение и горе имеем сердца; на сие бо Вышний явися, во еже привлещи к высоте Тому вопиющия: Аллилуиа.

Икос 8

Неотступно в недрах Отеческих пребывая, Слово неописанное на земли плоть бысть; Бог Велий сотвори величие Деве и призре на смирение Рабы Своея, слышащия сицевая:

Радуйся, невместимаго Бога вместившая; радуйся, надмирнаго Творца миру явившая.

Радуйся, яко сокрушися смерти держава; радуйся, яко исцелися Адамова рана.

Радуйся, пластырю, струпы душевныя заживляяй; радуйся, елее, язвы телесныя умащаяй.

Радуйся, утоление болезней рождающих; радуйся, облегчение мук умирающих.

Радуйся, нанесшая поражение аду; радуйся, притупившая смерти жало.

Радуйся, чаяние всеобщаго воскресения; радуйся, православных несумненное спасение.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 9

Всякое естество ангельское и человеческое удивися величию непостижимаго Твоего воплощения, Слове; недоумевающе же о сей велией тайне благочестия, со страхом и трепетом благодарственно зовем Ти: Аллилуиа.

Икос 9

Многоразличными недуги одержимии, о Всецарице, от святыя иконы Твоея паче чаяния исцеления получают, да приимше верою благодать, велегласно вопиют Ти:

Радуйся, здравых чад присное сохранение; радуйся, болящих ко здравию преложение.

Радуйся, детей недугующих исцеление; радуйся, юных страдальцев Мати.

Радуйся, возстание на одр болезни поверженных; радуйся, отрадо страхом смертным одержимых.

Радуйся, яко внемлеши человеков рыданием; радуйся, призревающая на наша стенания.

Радуйся, болей земных небесною радостию растворение; радуйся, люте обуреваемых пачеестественное терпение.

Радуйся, яко уготовляеши плачущим радость; радуйся, яко снабдеваеши кротких крилома молитвы.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 10

Спасти хотя Зиждитель истлевшее грехом человеческое естество, сниде на Тя, яко дождь на руно, и, купину Тя соделав неопалимую, Бог сый, бысть Человек, да воспеваем Ему: Аллилуиа.

Икос 10

Стена еси девам, Отроковице Чистая, и всем о чистоте радящим, в Тя бо вселися Бог, очищаяй разумная создания Своя, да избывше всякия скверны, предлагаем Ти сицевая:

Радуйся, молчания взыскующих Собеседнице; радуйся, венче хранящих девство.

Радуйся, начало и конец духовнаго совершения; радуйся, хранилище Божественнаго откровения.

Радуйся, Троическаго Совета Таиннице; радуйся, спасения человеков виновнице.

Радуйся, вершино, гордым умом неприступная; радуйся, убежище, смиренным сердцам доступное.

Радуйся, Чистая, Небесе чистейшая; радуйся, Херувимов и Серафимов честнейшая.

Радуйся, Обрадованная, яко прияла еси от Архангела радование; радуйся, Утешенная, яко руце Твои осязасте воскресшаго Христа.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 11

Пение тщащеся разумное Спасу приносити, всегда неключими, Владычице, остаемся раби Твои; кто бо может достойно воспети Бога, Егоже имя, яко миро излиянное? Сего ради вопием Ему: Аллилуиа.

Икос 11

Свет велий возсияв во тьме седящим, посети нас, о Дево, Восток свыше Сын и Бог Твой; Тя соделав свещею на свещнице, светоносным чадом церковным наказует приносити Ти сицевая:

Радуйся, заре умнаго Солнца; радуйся, вместилище Божественнаго Огня.

Радуйся, свете, яко одеяние святых соткала еси; радуйся, свеще, яко тьму бесовскую отгнала еси.

Радуйся, косных умов просвещение; радуйся, грешных сердец озарение.

Радуйся, деснице, из моря суетствий изводящая; радуйся, лучу, путеводяй к Царствию спасающихся.

Радуйся, молние, нераскаянных поражающая; радуйся, громе, губителей устрашающий.

Радуйся, лукавыя совести просветление; радуйся, умилостивление Божия Суда.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 12

Благодать дати восхотев, завета ветхаго Податель завет новый нам дарова; мы же, благодать сию приимше, не делы закона, но единою верою спасение улучивше, восписуем вси: Аллилуиа.

Икос 12

Поюще Твое рождество, якоже древле Израиль в кимвалех сеновную скинию воспеваше, тако мы ныне Тя, Скинию истинну, добродетельми прославляем, да слышиши от всех сицевая:

Радуйся, песне, воспеваемая горе; радуйся, псалме, слышимый низу.

Радуйся, Единому Богу достойно послужившая; радуйся, Божественней Троице смирением угодившая.

Радуйся, веки Носящаго носившая в Себе; радуйся, престоле Содержащаго вселенную в руце.

Радуйся, тайно неизреченная веков и времен; радуйся, упование твердое народов и племен.

Радуйся, сердечное радование иереев благоговейных; радуйся, быстрое слышание молитв церковных и келейных.

Радуйся, Премудрости доме богозданный; радуйся, милости сосуде, Богом избранный.

Радуйся, Всецарице, недуги наша благодатию исцеляющая.

Кондак 13

О Всецарице Мати, рождшая всех святых Святейшее Слово, нынешнее наше приемши песнопение, от всякия смертныя болезни исцели ны и будущаго избави осуждения вопиющих: Аллилуиа.

Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос «Ангел предстатель…» и 1-й кондак «Новоявленней Твоей…».

Молитва первая

О Всеблагая досточудная Богородице Пантанасса, Всецарице! Несмь достоин, да внидеши под кров мой! Но яко милостиваго Бога любоблагоутробная Мати, рцы слово, да исцелится душа моя и укрепится немощствующее тело мое. Имаши бо державу непобедимую и не изнеможет у Тебе всяк глагол, о Всецарице! Ты за мя упроси, Ты за мя умоли, да прославляю преславное имя Твое всегда, ныне и в безконечныя веки. Аминь.

Молитва вторая

О Пречистая Богомати, Всецарице! Услыши многоболезненное воздыхание наше пред чудотворною иконою Твоею, из удела Афонскаго в Россию пренесенною, призри на чад Твоих, неисцельными недуги страждущих и ко святому образу Твоему с верою припадающих! Якоже птица крилома покрывает птенцы своя, тако и Ты ныне, присно жива сущи, покрый нас многоцелебным Твоим омофором. Тамо, идеже надежда исчезает, несумненною надеждою буди. Тамо, идеже лютыя скорби превозмогают, терпением и ослабою явися. Тамо, идеже мрак отчаяния в души вселися, да возсияет неизреченный свет Божества! Малодушныя утеши, немощныя укрепи, ожесточенным сердцам умягчение и просвещение даруй. Исцели болящия люди Твоя, о всемилостивая Царице! Ум и руки врачующих нас благослови, да послужат орудием всемощнаго Врача Христа Спаса нашего. Яко живей Ти сущей с нами, молимся пред иконою Твоею, о Владычице! Простри руце Твои, исполненныя исцеления и врачбы, Радосте скорбящих, в печалех Утешение, да, чудотворную помощь скоро получив, прославляем Живоначальную и Нераздельную Троицу, Отца, и Сына, и Святаго Духа во веки веков. Аминь.

Тропарь, глас 4

Образом радостотворным честныя Всецарицы, желанием теплым взыскающих благодати Твоея спаси, Владычице, избави от обстояний к Тебе прибегающих, от всякия напасти огради стадо Твое, к заступлению Твоему взывающее присно.

Источник: https://akafist.ru/bogorodica/vsecarica/akafist

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.