Акафист пророку моисею

Акафист преподобному Серафиму Саровскому (текст + mp3)

Акафист пророку моисею

Акафист преподобному Серафиму Саровскому: полный текст и аудио молитвы святому. Вы можете скачать записи или прослушать их онлайн бесплатно на нашем сайте.

Слушать акафист Серафиму Саровскому

https://www.pravmir.ru/wp-content/uploads/2010/07/Audio_akafist_prp_Serafimu_Sarovskomu_Hor_sester__mp3feed.net_.mp3

Кондак 1

Избранный чудотворче и предивный угодниче Христов, скорый помощниче и молитвенниче наш, преподобне отче Серафиме! Величающе прославльшаго тя Господа, воспеваем ти похвальная. Ты же, имеяй велие дерзновение ко Господу, от всяких нас бед свободи, зовущих: Радуйся, преподобне Серафиме, Саровский чудотворче.

Икос 1

Ангелов Творец избра тя изначала, да прославиши житием твоим пречудное имя Святыя Троицы: явился бо еси воистинну ангел на земли и во плоти серафим; яко луч пресветлый Вечнаго Солнца Правды, просветися житие твое.

Мы же, зряще прехвальныя труды твоя, с благоговением и радостию глаголем ти сицевая: Радуйся, правило веры и благочестия; радуйся, образе кротости и смирения. Радуйся, преславное верных величание; радуйся, претихое скорбным утешение. Радуйся, прелюбимое иноков похваление; радуйся, живущим в мире предивное поможение.

Радуйся, Российския державы славо и ограждение; радуйся, тамбовския страны священное украшение. Радуйся, преподобне Серафиме, Саровский чудотворче.

Кондак 2

Видящи мати твоя, преподобне отче Серафиме, теплую любовь твою ко иноческому житию, позна святую волю Господню о тебе, и Богу, яко дар совершен приносящи, благослови тя на тесный путь иноческий святым крестом своим, егоже до конца жития твоего на персех носил еси, знаменуя велию любовь твою к распеншемуся за ны Христу Богу нашему, Емуже вси со умилением зовем: Аллилуиа.

Икос 2

Разум небесный тебе даровася, святче Божий: от юности твоея не престая помышляти о Небеснем, оставил еси дом отчий Царствия Божия ради и правды Его. Сего ради приими от нас похвалы сия: Радуйся, града Курска чадо богоизбранное; радуйся, родителей благочестивых отрасль пречестная.

Радуйся, добродетели матере своея унаследивый; радуйся, благочестию и молитве ею наученный. Радуйся, на подвиги от матере крестом благословенный; радуйся, благословение сие яко святыню до смерти соблюдый. Радуйся, любве ради Господа дом отеческий оставивый; радуйся, вся красная мира сего ни во чтоже вменивый.

Радуйся, преподобне Серафиме, Саровский чудотворче.

Кондак 3

Сила Вышняго от юности твоея воистинну храняше тя, преподобне: с высоты бо храма спадша сохрани тя Господь неврежденна, и страждущу ти люте Сама Владычица мира явися, с Небес исцеление принесши, зане измлада верно служил еси Богу, выну взывая Ему: Аллилуиа.

Икос 3

Имея тщание о подвизе иноческаго равноангельнаго жития, во град святый Киев поклонения ради преподобным Печерским притекл еси, и от уст преподобнаго Досифеа повеление приим в пустыню Саровскую путь свой управити, верою издалеча облобызал еси место святое сие, и тамо вселився житие твое богоугодное скончал еси. Мы же, дивящеся таковому о тебе Божию промышлению, со умилением вопием ти: Радуйся, мирския суеты отрешивыйся; радуйся, Небеснаго Отечества пламенно возжелевый. Радуйся, Христа всем сердцем возлюбивый; радуйся, благое иго Христово на себе восприемый. Радуйся, совершеннаго послушания исполненный; радуйся, святых заповедей Господних блюстителю верный. Радуйся, ум твой и сердце в Бозе молитвенно утвердивый; радуйся, столпе благочестия непоколебимый. Радуйся, преподобне Серафиме, Саровский чудотворче.

Кондак 4

Бурю злых напастей утишая, прошел еси весь путь тесный и скорбный подвига иноческаго, несый ярем пустыннаго жития, затвора и молчания, многонощнаго бдения, и тако, благодатию Божиею восходя от силы в силу, от деяния к боговидению, преселился еси во Обители Горния, идеже со Ангелы поеши Богу: Аллилуиа.

Икос 4

Слышаще и видяще святое житие твое, преподобне отче Серафиме, вся братия твоя удивляхуся тебе и, приходяще к тебе, поучахуся о словесех твоих и подвизех, славяще Господа, дивнаго во святых Своих.

И мы вси с верою и любовию восхваляем тя, преподобне отче, и вопием ти сице: Радуйся, всего себе в жертву Господеви принесый; радуйся, на высоту безстрастия возшедый. Радуйся, воине Христов добропобедный; радуйся, Небеснаго Домовладыки рабе благий и верный.

Радуйся, предстателю о нас пред Господем непостыдный; радуйся, к Богородице молитвенниче наш неусыпный. Радуйся, пречуднаго благоухания крине пустынный; радуйся, благодати Божия сосуде непорочный. Радуйся, преподобне Серафиме, Саровский чудотворче.

Кондак 5

Божественный свет осия жилище твое, преподобне, егда болящу ти и на одре смертнем лежащу, Сама Пречистая Дева, пришедши к тебе со святыми апостолы Петром и Иоанном, рече: “Сей есть от рода нашего”, – и главе твоей коснуся. Абие же исцелев, воспел еси благодарне Господеви: Аллилуиа.

Икос 5

Видя враг рода человеча чистое и святое житие твое, преподобне Серафиме, восхоте погубити тя: наведе бо на тя люди злы, иже беззаконно истязаху тя и еле жива суща оставиша; ты же, отче святый, яко агнец кроток, вся претерпел еси, за обидящих тя Господеви моляся.

Темже мы вси, таковому твоему незлобию дивящеся, вопием ти: Радуйся, в кротости и смирении твоем Христу Богу подражавый; радуйся, незлобием твоим духа злобы победивый. Радуйся, чистоты душевныя и телесныя хранителю усердный; радуйся, пустынниче, дарами благодатными преисполненный. Радуйся, подвижниче бого-прославленный и прозорливый; радуйся, наставниче монахов предив-ный и богомудрый.

Радуйся, Святыя Церкве похвало и радование; радуйся, обители Саровския славо и удобрение. Радуйся, преподобне Серафиме, Саровский чудотворче.

Кондак 6

Проповедует пустыня Саровская подвиги и труды твоя, богоносне угодниче Христов: дебри бо и леса ея молитвою облагоухал еси, пророку Божию Илии и Крестителю Господню Иоанну подражая, и явился еси пустыни прозябение многоплодное дарами Духа Святаго, Егоже действием многая и преславная совершил еси, подвизая верных воспевати благих Подателю Богу: Аллилуиа.

Источник: https://www.pravmir.ru/akafist-prepodobnomu-serafimu-sarovskomu-chudotvorcu/

Иоиль (пророк): житие, пророчества, толкование. Молитва и акафист пророку Иоилю

Акафист пророку моисею

В V веке до нашей эры на территории нынешней Палестины родился пророк Иоиль – один из двенадцати «малых» пророков Израиля. Такое название эти избранники Божьи получили не за малозначительность своих деяний, а лишь за ограниченный объём оставленных после себя записей. Иоиль был первым в их череде. Именно его пророчества в письменном виде дошли до нас.

Гнев Божий на людях Израиля

Согласно ветхозаветным текстам, родился пророк в Заиорданской области, в древнем городе Вефороне. Когда он достиг зрелого возраста, на царство Иудейское обрушились страшные несчастья.

Наступила ужасная засуха, от которой погибла значительная часть урожая, а то, что удалось спасти, было уничтожено бесчисленными стаями саранчи, налетевшими в таком количестве, что заслонили собой солнечный свет.

По всей Земле Обетованной люди умирали тысячами, и там, где прежде слышался смех, отныне раздавались лишь стоны и рыдания. Народ не знал, что предпринять и как избавиться от наступившей беды. В это отчаянное время Иоиль-пророк обратился к ним со словами, которые были навеяны ему дыханием Божьим.

Призыв к молитве о спасении

Он призвал своих соотечественников оставить на время все земные попечения и обратиться душой к Всевышнему. Эти события, описанные в Ветхом Завете, происходили за пять веков до сошествия в мир Спасителя нашего Иисуса Христа, поэтому его имя не упоминается в тексте. Иоиль же именует Господа так, как это было принято в ту эпоху у древних евреев, – Иеговой.

Иоиль-пророк призвал своих соотечественников вознести молитвы о спасении Иегове – единственному, в чьей власти было даровать жизнь творениям рук Своих или отнять её.

Наделённый священным даром провидения, он говорит о грядущем «дне Господнем», несущем в себе возмездие за те прегрешения, которые совершили люди, отступая от данных им заповедей. Всё происходившее тогда в Иудее и повергавшее в отчаяние народ было, по его словам, лишь малой долей грядущих бед.

Ничто и никто не избавит людей от предстоящего гнева Божьего, кроме глубокой и искренней молитвы, исполненной смирения и покаяния.

Избавление от гнева Божьего

Близок тот день, когда померкнет солнце, поколеблется земля и явится Иегова, сопровождаемый бесчисленным войском, от которого не укроется ни один из живущих на земле.

День отмщения уже грядет, и поэтому нельзя терять времени. Иоиль (пророк) призвал всех без исключения немедленно наложить на себя пост и собраться в храме.

Там священники от имени всего народа должны будут возопить ко Господу, прося избавления от Его гнева.

Еврейский народ проявил благоразумие и сделал всё так, как сказал им избранник Божий. В результате Господь сменил гнев на милость, послав на землю обильный дождь и рассеяв стаи саранчи. В довершение всего Он обратился со словами к жителям царства Иудейского, и устами Его был Иоиль – пророк.

Через него Иегова возвестил о том, что избавляет людей от смерти лишь по молитвам, вознесённым ими. Он обещал Своему народу, что и впредь станет всячески оберегать его от бед.

Отведёт от людей засуху, болезни и нашествие иноплеменных, но при условии соблюдения заповедей, данных через пророка Моисея.

И далее через пророка Иоиля Всевышний вновь возвестил о близости «дня Господня», в который спасутся только те, кто призовёт Его имя.

Язычников же, поклоняющихся рукотворным истуканам, ждёт неминуемая и страшная смерть. Так сказал Иегова, и так передал Его слова людям пророк Иоиль.

Пророчества его вселили надежду в богоизбранный народ на то, что Господь не покинет его, какие бы беды ни случились.

Толкование пророчеств Иоиля

Многое из того, что содержат пророчества Иоиля, было впоследствии истолковано как предсказание событий, произошедших уже в новозаветные времена.

В частности, слова о том, что изольёт Бог от Духа Своего на всякую плоть, принято воспринимать как обетование о сошествии Святого Духа на апостолов, подтверждение чему можно найти на страницах Нового Завета.

Подробно изучая его высказывания, богословы всего мира видят в них также пророчества о грядущем явлении людям Господа во плоти.

Сегодня среди ветхозаветных святых, открывших дорогу Сыну Божьему, особое место занимает пророк Иоиль.

Житие его небогато подробностями о земном пути, но насыщено предсказаниями, во многом предопределившими исторический путь Израиля. Память святого отмечается православной церковью ежегодно 1 ноября.

В этот день в храмах звучит тропарь пророка Иоиля, акафист, и возносятся молитвы о его заступничестве перед Престолом Божьим.

Источник: http://fb.ru/article/228189/ioil-prorok-jitie-prorochestva-tolkovanie-molitva-i-akafist-proroku-ioilyu

Канон пророку Моисею Боговидцу – Святцы

Акафист пророку моисею
Моря чермную пучину невлажными стопами древний пешешествовав Израиль, крестообразныма Моисеовыма рукама Амаликову силу в пустыни победил есть.

Моисей пророков да восхвалится первый, яко пред Богом беседовав первый яве лицем к лицу, не в гаданиих речений, но яко в виде плоти видев Того.

Яко божественна народоводителя и избавителя тя роду твоему Израилю, Моисее боговидче, даде Бог, Отцу якоже помолися, обетования помазанием провозвещая твое рождение.

Мудрости тя сокровище обретоша родныя добродетели, сокровено знанием Божиим, якоже в ковчезе, боговидче Моисее; тем тя воспиташе царица и Божественный Промысл.

Богородичен: Устрашися Моисей, видев преславное в первых видение, купине и пламеню странное смешение, Бога из Девы Матере прообразующее Нетленнаго, Егоже, минув времена, виде плотию.

Ирмос:

Лук сильных изнеможе, и немощствующии препоясашася силою, сего ради утвердися в Господе сердце мое.

Весьма неизреченнаго знания исполнился еси, боговидче, Дух Святый чрез ангела древних научи тя знанию ясно.

Носяй светло Божественныя зари, богознаменьми удивил еси Египет, претворяя стихий преславне естество, премудре.

Озаряет красное доброты твоея, от Божественныя зари светлое, блаженне, жительство и к Божественней несытно вся привлече красоте.

Богородичен: Взялся еси страшным видением ко ужасному зрению, премудре, но возбрани глас Господа, рождшагося из Девы плотию.

Седален, глас 4:

Пророков всех тя перваго яко суща, благочестно ведуще, восхваляем вернии: первый бо Бога видел еси, якоже мощно бяше человеку видети.

Богородичен: Пречистыя руки Твоя, Дево Мати, простерши, покрый уповающия на Тя, и Сыну Твоему зовущия: всем подаждь, Христе, милости Твоя.

Крестобогородичен: На Древе видящи воздвижена Сына Твоего, Пречистая, утробою матернею растерзаема, жалостно взывала еси: увы Мне, како зашел еси, Свете Мой безлетный?

Кондак, глас 2:

Лик пророческий с Моисеем и Аароном веселием днесь веселится, яко конец пророчествия их на нас исполнися: днесь сияет Крест, имже нас спасл еси; тех молитвами, Христе Боже, помилуй нас.

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.