Богородичен глас 2 мати святая

Богородичник – каноны Божией Матери на каждый день

Богородичен глас 2 мати святая
ВоскресеньеОглавлениеВторник

Благоутро́бия су́щи исто́чник, / ми́лости сподо́би нас, Богоро́дице, / при́зри на лю́ди согреши́вшия, / яви́, я́ко при́сно, си́лу Твою́, / на Тя бо упова́юще, / ра́дуйся, вопие́м Ти, / я́коже иногда́ Гаврии́л, безпло́тных Архистрати́г.

Слава и ныне, глас тойже:

Ма́ти Свята́я неизрече́ннаго Све́та, / а́нгельскими Тя пе́сньми почита́юще, / благоче́стно велича́ем.

Песнь 1

Ирмос: Во глубине́ постла́ иногда́ фараони́тское всево́инство преоруже́нная си́ла, вопло́щшееся же Сло́во всезло́бный грех потреби́ло есть, препросла́вленный Госпо́дь, сла́вно бо просла́вися.

Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас.

Похвале́ния Ти при́сноцвету́щий вене́ц, его́же прозябе́ Ду́хом Це́рковь, Чи́стая, прино́сит пе́сненно Тебе́ со арха́нгелом Гаврии́лом Богоневе́стней, ра́дуяся, пою́щи и Тя че́стно венча́ющи.

Возде́лавши живоно́сный Виногра́д, Ма́ти Бо́жия Препе́тая, Христа́ Бо́га, земле́ Свята́я Отча яви́ся па́че смы́сла, Богоблагода́тная, и весь мир напои́ пи́ва живоно́снаго, Чи́стая.

Слава: Волну́ющагося лю́те прегреше́нии всего́ ми́ра, и потопля́емаго, родила́ еси́, Пречи́стая, Бо́га и Го́спода всех нас и окорми́теля Христа́, ко спаси́тельному приста́нищу нас направля́юща ве́рно.

И ныне: Прибе́жище и спасе́ния гра́де, вси ве́рно мо́лим Тя, Мари́е Ма́ти Бо́жия, и ми́ли де́емся те́пле: приими́ мольбы́ на́ша, Твои́х ве́рных раб, и разреши́ вся ны от прегреше́ний осужде́ния.

Песнь 3

Ирмос: Утверди́ нас в Тебе́, Го́споди, дре́вом умерщве́й грех, и страх Твой всади́ в сердца́ нас, пою́щих Тя.

Нача́ло отвраще́ния Бо́га бысть к челове́ком Евино прельще́ние: Свята́я же Богоро́дица приведе́ па́ки Бо́га к нам.

Жи́зни Тя Сокро́вище, Препе́тая, ражда́ет ми́рови, и ра́дуется благоча́дию сла́вный Иоаки́м о Тебе́, я́ко непло́дными отцы́ прише́дши наде́жда.

Слава: От Анны ра́дость ро́ду процвете́, ражда́еши Де́вою Царя́: и сра́дуются Рождеству́ Твоему́ жены́, разре́шшася Тобо́ю кля́твы.

И ныне: Купина́ в Сина́и прообража́ше Твое́, Де́во, пресла́вное Рождество́: и́бо огне́м Божества́ не опали́ся, в ложесна́х прие́мши, Чи́стая.

Песнь 4

Ирмос: Услы́шах, Го́споди, сла́вное Твое́ смотре́ние и просла́вих, Человеколю́бче, непостижи́мую Твою́ си́лу.

Иа́ков Тя я́ко ле́ствицу боголе́пно прови́дяше, Де́во, на ея́же версе́ Бог утвержда́шеся.

Ангельское сни́тие, е́же к нам Сло́ва прише́ствие Тобо́ю, Пречи́стая, прояви́ся.

Слава: Утро́ба Твоя́ препе́тая и сосца́ блаже́нна, Де́во: тех бо ра́ди жизнь вси обрето́хом.

И ныне: Та́инственно воспева́ем Тя, Ма́ти Бо́жия, гла́сами Правосла́вия, Его́же Це́ркви соблюда́й моли́твами Твои́ми.

Песнь 5

Ирмос: Просвеще́ние во тьме лежа́щих, спасе́ние отча́янных, Христе́ Спа́се мой, к Тебе́ у́тренюю, Царю́ ми́ра, просвети́ мя сия́нием Твои́м: ино́го бо ра́зве Тебе́ Бо́га не зна́ю.

Зако́на и ковче́га честне́йшу Тя воспева́ем, Богоро́дице Мари́е: и́бо всех Зижди́теля и Бо́га, я́ко скрижа́ли, носи́ла еси́, Препе́тая.

Престо́л Тя Бо́жия Сло́ва прославля́ем, Богоро́дице, на не́мже я́ко Челове́к Бог седя́ яви́ся, и бысть херу́вимов превы́шши.

Слава: Разреши́ла еси́, Де́во, от го́рькия рабо́ты весь род челове́чь, и свобо́дою Христо́вою естество́ же́нское почти́ла еси́, в Боже́ственнем Твое́м Рождестве́.

И ныне: Родила́ еси́ Сы́на Де́ва, и побежда́ют жены́ врага́ я́ве: те́мже и притека́ют Отрокови́це, де́вство держа́ще.

Песнь 6

Ирмос: В бе́здне грехо́вней валя́яся, неизсле́дную милосе́рдия Твоего́ призыва́ю бе́здну: от тли, Бо́же, мя возведи́.

Яже ми́ру ра́дость, Богоро́дице Чи́стая, ра́дуйся, Тебе́, Де́во, зове́м со а́нгелом ве́рно, Твоея́ ра́дости сподо́би, и печа́ль на́шу разори́.

Ра́дости неотъе́млемыя жили́ще Тя восхваля́юще ве́рно, Ма́ти Присноде́во, Твоея́ ра́дости сподо́би и печа́ль на́шу разори́.

Слава: Не́бо небе́с вы́шшее яви́лася еси́, Богоневе́стная, Боже́ственною Твое́ю сла́вою: в Тя Бог наш всели́вся, яви́ся ми.

И ныне: Ны́не естество́ же́нское возра́довася, ны́не печа́ль преста́, ра́дость процвете́: я́ко Мари́я роди́ Ра́дость, Спа́са Христа́ Бо́га.

Таже: Го́споди поми́луй, трижды. Слава, и ны́не

Седален, глас 2

Души́ моея́ ле́ность лю́тую и се́рдца моего́ пренемога́ние, Ма́ти Бо́жия, воззре́вши, исцели́ моли́твами Твои́ми и спасе́нных мя ча́сти сподо́би, избавля́ющи мя тьмы и муче́ния, я́ко Еди́на упова́ние мое́ и утеше́ние.

Песнь 7

Ирмос: Образу злато́му на по́ле Деи́ре служи́му, трие́ Твои́ о́троцы небрего́ша безбо́жнаго веле́ния, посреде́ же огня́ вве́ржени, ороша́еми поя́ху: благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Руно́ иногда́ Гедео́ново, е́же на Тя, Чи́стая, Бо́жия Сло́ва прообрази́ сни́тие: я́коже бо ро́су, зача́тие прия́т, нетле́нная Де́во. Те́мже вси Тебе́ зове́м: благослове́н Плод Твоего́ чре́ва, Чи́стая.

Но́ва и стра́шна, и ве́рна и чу́дна Твоя́ та́инства, Мари́е, Ма́ти Христа́ Бо́га на́шего: я́ко Тобо́ю примири́хомся еси́ Бо́гови и Влады́це, и со а́нгелы ны́не пое́м: благослове́н Плод Твоего́ чре́ва, Чи́стая.

Слава: Иже пре́жде Гедео́н предвеству́ет Тебе́, Чи́стая, Боже́ственное Рождество́ я́ве: окри́н приноша́ет испо́лнен воды́ от оцежде́ния руно́внаго: весь бо в Тя Боже́ственно всели́ся, Пречи́стая: благослове́н Плод Твоего́ чре́ва, Чи́стая.

И ныне: Ро́ждши Бо́га и Спа́са вся́ческих Мари́е, была́ еси́ отча́янных исправле́ние, гре́шников обновле́ние, и ненаде́жных наде́жда, и пою́щих по́мощь: благослове́н Плод Твоего́ чре́ва, Чи́стая.

Песнь 8

Ирмос: В пещь о́гненную ко отро́ко́м евре́йским снизше́дшаго, и пла́мень на ро́су прело́жшаго Бо́га, по́йте, дела́, я́ко Го́спода, и превозноси́те во вся ве́ки.

Нов рай нам яви́лася еси́, Пресвята́я Богоро́дице, не сме́ртное дре́во, но живо́тное, я́ко сад, без се́мене прорасти́вши Го́спода, Имже безсме́ртною жи́знию пита́емся вси.

Воспева́ет вся Христо́ва Це́рковь, Богоро́дице, Твое́ Рождество́, я́ко спаса́ются гре́шнии вси и ни́щии, и́же любо́вию к Тебе́ прибега́юще: прии́де бо Христо́с на зе́млю челове́ки спасти́.

Слава: Свобожда́ется осужде́ния пра́баба Тобо́ю Богоро́дице Де́во: и се ны́не жены́ стра́ждут по Христе́ и ра́дуется естество́ же́нское, я́коже первому́ченица вопие́т Фе́кла.

И ны́не: Никто́же поги́бе, Чи́стая, и́же ве́ры наде́жду стяжа́ к Тебе́ правосла́вно, Де́во Ма́ти Бо́жия, ра́зве то́чию за́вистию отмета́яйся, Твоему́ не покланя́тися о́бразу начерта́нному.

Песнь 9

Ирмос: Яже пре́жде со́лнца Свети́льника Бо́га возсия́вшаго, пло́тски к нам прише́дшаго из боку́ Деви́чу, неизрече́нно воплоти́вшая, благослове́нная Всечи́стая, Тя, Богоро́дице, велича́ем.

Приклони́ ми у́хо Твое́, Де́во Пресвята́я, воспева́ющему ве́рно похва́льными словесы́ Твое́ Рождество́: и, я́ко да́ры вдови́чи, песнь усте́н мои́х прие́мши, проси́ грехо́в мои́х проще́ния.

Сия́ет добро́та Твоя́, блиста́ет чистоты́ све́тлость, Чи́стая, и пресия́т па́че сих Твое́ Рождество́: Бог бо, Творе́ц со́лнца и тва́ри всея́, из Тебе́ роди́ся: те́мже Тя вси велича́ем.

Слава: Свет Тя чистоты́, и жезл де́вства, и Ма́терь Бо́жию боголе́пно в пе́снех пою́ще, Богоро́дице, со гла́сом хвале́ния мо́лимся Ти: в де́встве утверди́ нас и в чистоте́ сохрани́.

И ныне: Те́ло и ду́шу нескве́рну Бо́гови соблю́дши, Чи́стая, Царь восхоте́ Твоея́ добро́ты Христо́с, и Ма́терь Своего́ воплоще́ния показа́, Мари́е пресла́вная, спасе́ние мое́ соверша́я.

Молитва ко Пресвятой Богородице

Ца­ри́це моя́ пребла­га́я, Наде́ждо моя́ Бо­го­ро́­ди­це, Прия́телище си́рых, и стра́нных Предста́тельнице, скорбя́щих Ра́досте, оби́димых Покрови́тельнице! Зри́ши мою́ беду́, зри́ши мою́ скорбь, помози́ ми я́ко не́мощну, окорми́ мя я́ко стра́нна. Оби́ду мою́ ве́си, разреши́ ту, я́ко во́лиши: я́ко не и́мам ины́я по́мощи ра́зве Тебе́, ни ины́я Предста́тельницы, ни бла­ги́я Уте́шительницы, то́кмо Тебе́, о Бо­гома́­ти; я́ко да сохрани́ши мя и покры́еши во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва Богородице в Понедельник:

От скверных уст прими моление, о, нескверная, чистая и пречистая Дево Богородице, и не возгнушайся моих словес, о, радосте моя, но призри на мя, помилуй, Мати Зиждителя моего! Во время живота моего не остави мене: веси бо, Владычице, яко на Тя всю мою надежду возлагаю, и все упование мое о Тебе есть.

Тем и во время смерти моея предстани ми, Помощнице моя, и не посрами мене тогда.

Вем бо, вем, Дево, яко многих грехов повинен есмь, окаянный и трепещу, помышляя час оный: но, Радосте моя, яви ми тогда лице Твое, удиви на мне милость Твою, Ходатаице спасения моего; изми мя, Владычице, от лютости бесовския, и страшнаго и грознаго испытания воздушных духов, и злобы их избави, и всю тогдашнюю скорбь и печаль на радость преложи Твоим просвещением. И сподоби безбедно прейти ми начала и власти тьмы и достигнути поклонитися на престоле славы седящему Христу и Богу нашему со безначальным Его Отцем и Пресвятым Духом, во веки. Аминь.

Источник: https://xn----7sbahbba0chrecjllhdbcuymu3s.xn--p1ai/01_bogorodichnik_kniga/bogorodichnik/2-2.html

Суббота 2 недели Великого поста

Богородичен глас 2 мати святая

К оглавлениюТриодь постная.

В субботу вторыя седмицы на утрени

Аллилуиа, и тропари, глас 2:

Апостоли, мученицы и пророцы, святителие, преподобнии и праведнии, добре подвиг совершившии, и веру соблюдшии, дерзновение имущии ко Спасу, о нас Того яко Блага молите спастися, молимся, душам нашим. [Дважды.]

Слава, мертвен:

Помяни Господи яко Благ рабы Твоя, и елика в житии согрешиша прости: никтоже бо безгрешен, токмо Ты могий и преставленным дати покой.

И ныне, Богородичен:

Мати Святая неизреченнаго Света, ангельскими Тя песньми почитающе, благочестно величаем.

И стихословим едину кафисму: Рече Господь Господеви моему: Таже седальны мученичны Октоиха три, и мертвен, и Богородичен. И чтение в Шестодневце.

Таже, Блажени непорочнии: поем на две статии: и поминает священник усопшия, якоже обычно. В конец же кафисмы поем: Благословен еси Господи: Святых лик: и прочая. Во Славу же и ныне: ектениа о усопших: молитву: Боже духов и всякия плоти:

И абие седален, глас 5:

Покой Спасе наш с праведными рабы Твоя, и сия всели во дворы Твоя, якоже есть писано, презирая яко Благ прегрешения их, вольная, и невольная, и вся яже в ведении и не в ведении Человеколюбче.

Слава, конец.

И ныне, Богородичен:

От Девы возсиявый миру Христе Боже, сыны света Тою показавый, помилуй нас.

Канон Минеи со ирмосом на 6: и святаго обители на 4: глаголется бо ирмос и тропарь без стихов, и держим стихи от Тогда потщашася владыки: Не стихословим бо песней от начала до 6-я песни, во всех субботах святыя Четыредесятницы, до акафиста: от шестыя же песни начинаются трипеснцы, и поется Минеи по дню святаго, и трипеснцы: стихословятся же и песни. Четверопеснец господина Иосифа, егоже краегранесие: {Пение сие Иосифово}. глас 8.

Песнь 6.

Ирмос: Молитву пролию ко Господу:

Святии множайшими муками, многия врагов тьмы низложити сподобишася Спасе, и многих благ Твоих улучиша: молитвами их яко Благ, многая моя очисти прегрешения.

Воспоим Христовы страстотерпцы, и возопиим к ним единомудренно: Владычним подобницы страстем, душ наших страсти исцелите, поститися же от злаго обычая нас укрепите.

Преложил еси смерть на сон, болезненно во гробе поспал еси, и мертвым живот даровал еси: преставльшияся убо Спасе сподоби стояния избранных, страстотерпец святых мольбами.

Богородичен: Поститися ми, и отступити от всякаго греха укрепи Отроковице, сильнаго и безгрешнаго Слова, воплощенна неизреченно рождшая, и даждь ми чистительную осквернений, Всенепорочная, слезу.

Иный господина Феодора. глас 3.
Ирмос: Глубина страстей:

Мучеников память совершаем божественно мучениколюбцы, приидите возрадуемся, песньми тыя венчающе, подвигоположника Христа благословим.

Ран первее искус приемше, потом же камением побиени бывше, претрени бывше, зверем на снедь дани бысте, и заклани бысте яко агнцы Христовы: но живете присно страстотерпцы.

Слава, Троичен: Три единым Естеством совокупляя, едино же треми разсекая Лицы, яже Божество есть: Савеллиа же и Ариа, равномерныя стремнины отбегаю.

И ныне, Богородичен: Дева явилася еси и по рождестве, чистотствуеши во обою, и раждаеши: страннолепное видение, глаголемое и разумеваемое, содеянное в Тебе Богомати.

Слава Тебе Боже наш, слава Тебе.

Или стих: Дивен Бог во святых Своих:

Мученичен: Кровь вашего терпения, Господу молится непрестанно о нас, мученицы: темже и ныне помолитеся поститися нам от страстей безчестия.

Стих: Души их во благих водворятся.

Покоин: Всему хотяй судити миру, предстоящим тьмам ангелов, неосужденно тогда предстати Тебе сподоби усопшия, верно Всещедрый.

Ирмос: Глубина страстей воста на мя, и буря противных ветров: но предварив мя Ты спаси Спасе, и избави от тли, яко спасл еси от зверя пророка.

Кондак: Со святыми упокой: икос: Сам един еси безсмертный:

Песнь 7.

Ирмос: Отроцы еврейстии в пещи:

Тучами кровей угасисте преславнии пламень прелести: огня убо будущаго нас молитвами яже ко Христу избавите, Господни страстотерпцы.

Уста заградивше львов, мук же опаления претерпевше страстотерпцы, сладость лучшую наследовасте: еяже улучити молитеся, и нам во веки.

Всем светом просветившеся Духа доблии страстотерпцы, преставльшимся верным ослабу просите, и рая вход, и жизни причастие.

Богородичен: Песнь приношу Ти Дево, не презри мене злыми одержимаго, но даждь Чистая исправление совершенное постом, и всем житием благонравным.

Иный.
Ирмос: Пламень оросивый пещный:

Огнь, и меч, и звери, страстотерпцы, яко сладость вменивше, внегда страдати удивисте убийцы ваша, воспевающе Бога отец наших.

На уды разсекаеми, и опаляеми, Богу принесостеся жертва благовонная, Христовы мученицы: но Того о нас присно молите.

Троичен: В Троице единаго Бога славлю, Отца, Сына и Духа: Единицу простую, Троицу честную, начало предначальное и единосущное.

Богородичен: Всесвятая Владычице Богородице, молитвы рабов Твоих приемлющи, принеси всех Богу, да спасет нас от всякаго искушения.

Стих: Святым, иже суть на земли Его, удиви Господь вся хотения Своя в них.

Мученичен: Мучеников собори, с небесе представше, вас воспевающия благословите, освятите, усердно постов время скончати.

Стих: Блажени, яже избрал, и приял еси Господи.

Мертвен: Верою к Тебе преставльшияся, ведый дела человеков, вольная и невольная прегрешения прощая, упокой яко Бог.

Ирмос: Пламень оросивый пещный и отроки неопалимы спасый, благословен еси во веки, Господи Боже отец наших.

Песнь 8.

Ирмос: Победители мучителя:

Мук виды немощию тела претерпевше, врачеве болящим страстотерпцы явистеся. Темже зову: мою недугующую душу исцелите, во время поста покаянием.

Увы мне, како преидоша вси дние мои в лености! и се конец приближается, варит несовершенна добрыми делы прияти мя: добре скончавшии течение мученицы, да ми конец благий будет, молитеся.

Каплями кровей запаления безбожия угасисте, божественнии страстотерпцы, и отшедшим от сего жития испросите воистинну Божественный покой, и содеянных разрешение во веки.

Богородичен: Иезекииль Тя дверь непроходимую Чистая провиде, покаяния врата всем отверзающую отчаянным. Темже молю Тя: стези мне отверзи, ко оным ведущия упокоением.

Иный.
Ирмос: Из безначальна Отца:

Многострадальныя раны различно претерпевше, овии убо сгоревше, друзии сожжени бывше, инии же посекаеми, веселитеся страдальцы воспевающе Христу: пойте, благословите и превозносите во вся веки.

Кровьми вашими освящаете концы, малыми кропленьми, струи исцелений всем источающе, всехвальнии мученицы. Темже вопиете присно: пойте, благословите и превозносите во вся веки.

Благословим Отца и Сына, и Святаго Духа, Господа.

Триипостасная Единице, Отче, Сыне и Душе Живый, едино Божество, едино Царство: Тебе хвалят незаходимаго Света ангельская воинства, и мы сущии на земли поем, благословим и превозносим во вся веки.

Богородичен: Се вси роди блажим Тя Пречистая, величия Твоя зряще: Ты бо раждаеши преестественно всех Творца, Бога суща и Человека. Темже Тя благословим, и превозносим во вся веки.

Стих: Дивен Бог во святых Своих:

Страстотерпцев личе, молитеся ко Спасу спасти ны, молитвы и ныне творяще, служити чисте воздержанием Ему: пойте, благословите и превозносите во вся веки.

Стих: Души их во благих водворятся.

Усопшия благочестно надеждею воскресения, к вечной жизни востати Господи сподоби, хвалити Тя чисте, и славити псаломски: пойте, благословите, и превозносите во вся веки.

Хвалим, благословим, покланяемся Господеви:

Ирмос: Из безначальнаго Отца рожденнаго прежде век Бога, и в последняя от Богородицы в плоть облекшася, яко совершенна Человека и Бога истинна, пойте, благословите и превозносите во вся веки.

Песнь 9.

Ирмос: Уставы прешла еси:

Явистеся божественнии яко углие, вещество лукавое безбожие попаливше, и мечем бесовския полки посекше, доблии страстотерпцы, световодцы сердец наших.

Тьму мучений проидосте, и к свету мысленному преселистеся, доблии страстотерпцы: темже просветите смиренную душу мою, омраченную согрешеньми.

Поболеша болезни преносяще преславнии страстотерпцы телесе, и ныне преставльшимся верным, неболезненный покой просят, и рая наслаждение.

Богородичен: Явися Чистая Владычице Божественная помощница, непотребным рабом Твоим, во время воздержания, молитвы наша приносящи Господеви, веки царствующему.

Иный.
Ирмос: Тебе безсмертный источник:

Якоже огнь вложени бывше от Бога в землю, попалисте всякую лесть идольскую, вжегше светило в концы благочестия страстотерпцы Христовы.

Вас ни пламень, ни заколение, ни колеса, ни стягнутия, ни опаления, ни иная мука горькая, разлучи от любви Христовы, страстотерпцы.

Троичен: Едино и три воспеваю благочестно Божество зраком, Лицы совокупляя и разделяя: Отец, Сын, и Святый Дух, Сия едино суть.

Богородичен: Тя от корене Иессеова, и Давида праотца прозябшии жезл, Всепречистая Чистая величаем, яко спасаеши души наша.

Стих: Святым, иже суть на земли Его:

Множество мученик честное, Христа молите, в мире исполняющим нам течение постов, видети и поклонитися и страстем Его.

Стих: Блажени, яже избрал, и приял еси Господи.

Мертвых и живых яко Бог, умертвивый смерть, и жизнь востанием Твоим всем подаяй Христе, упокой и рабы Твоя, яже преставил еси.

Ирмос: Тебе безсмертный источник, и святых исцеления человечу роду подающа, присно величаем, яко спасаеши души наша.

Ексапостиларий:

Небо звездами украсивый яко Бог, и Твоими святыми всю землю просветивый, Содетелю всех поющия Тя спасай.

Слава: Живыми и мертвыми обладаяй яко Бог, упокой Твоя рабы в селениих избранных: аще бо и согрешиша Спасе, но не отступиша от Тебе.

И ныне: Сладость ангелов, скорбящих радость, христиан предстательнице, Дево Мати Господня, заступи нас, и избави вечных мук.

На хвалитех мученичны гласа. Слава, самогласен за упокой. И ныне, Богородичен.

На стиховне мертвены стихиры господина Феофана, прилучившагося гласа. Слава, И ныне, Богородичен.

На Литургии

блаженны гласа, на 6. По входе тропари: Апостоли, мученицы: Помяни Господи: Слава: Со святыми упокой: И ныне, Тебе и стену:

Прокимен, Веселитеся о Господе:
Стих: Блажени, ихже оставишася беззакония:
Другий: Души их во благих водворятся.

Апостол дне ко Евреем, зачало 309.

Братие, блюдите, да не когда будет в некоем от вас сердце лукаво, (исполнено) неверия, во еже отступити от Бога жива.

Но утешайте себе на всяк день дондеже днесь нарицается, да не ожесточится некто от вас лестию греховною: Причастницы бо быхом Христу, аще точию начаток состава даже до конца известен удержим: Внегда глаголет: днесь, аще глас Его услышите, не ожесточите сердец ваших, якоже в прогневании. Нецыи бо слышавше прогневаша, но не вси изшедшии из Египта с Моисеом.

И мертвен, к Солуняном зачало 270. [1Сол. 4, 13 – 17.]

Аллилуиа: Воззваша праведнии:
Стих: Блажени, яже избрал:

Евангелие от Марка, зачало 6.

Во время оно, иде Иисус в пусто место, и ту молитву деяше. И гнаша Его Симон и иже с ним: И обретше Его, глаголаша Ему, яко вси Тебе ищут. И глагола им: идем в ближния веси и грады, да и тамо проповем: на сие бо изыдох. И бе проповедая на сонмищих их, во всей Галилеи, и бесы изгоня.

И прииде к Нему прокажен, моля Его и на колену припадая пред Ним, и глаголя Ему, яко, аще хощеши, можеши мя очистити. Иисус же милосердовав, простер руку, коснуся его, и глагола ему: хощу, очистися. И рекшу ему, абие отыде от него прокажение, и чист бысть.

И запрещь ему, абие изгна его: И глагола ему: блюди, никомуже ничесоже рцы: но шед покажися иерееви и принеси за очищение твое, яже повеле Моисей, во свидетелство им.

И от Иоанна, зачало 16. [Ин. 5, 24 – 30.]

Причастен: Радуйтеся праведнии о Господе:
Другий: Блажени, яже избрал и приял еси Господи.

Сице убо бывает служба за упокой, в три субботы святаго и Великаго поста, егда ни един есть праздник от триех: Предтечев: святых четыредесяти мучеников: или Благовещения.

Источник: http://yakov.works/libr_min/worship/triodi/042.htm

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.