Канон киприану и иустинии

Содержание

Канон священномученику Киприану и мученице Иустине

Канон киприану и иустинии

Ирмос: Моря чермную пучину / невлажными стопами / древний пешешествовав Израиль, / крестообразныма Моисеовыма рукама / Амаликову силу в пустыни победил есть.Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.

С Премирными чинми ныне водворяяся, о священная и Божественная главо, / с Небесе призри на благочестно поющия тя / и твоими молитвами сохраняй.

Во мраце неведения, преподобне, люте одержим / и душегубными страстьми плоти невоздержанием ты разжигаем, / преложение преславно обрел еси внезапу, всеблаженне.

Слава: Губителей убо на седалищи прежде, отче, седел еси / и на седалищи пресвитеров паки Христа прославил еси, / изменився явленно Владычнею Божественною благодатию.

И ныне: Дева по рождестве пребыла еси: / Самаго бо рождши Творца всех и Господа, / необычно и странно нам явльшася телом, / Богородительнице Мати Приснодево.

Песнь 3

Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе, зовущи: / Ты моя крепость, Господи, / и прибежище, и утверждение.Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.Яко Павел, ко Христу / душевную любовь преложив, Киприане всемудре, / того ученик был еси.

Обручает ти Христос, / вместо риз страстных одеяние славы даруя / и возрождения одежду.Слава: Поустник постнический прежде бывый терпелив, / послежде, Киприане всехвальне, / свидетель Истины был еси.

И ныне: Господьственно и истинно Тя, Богородицу, вернии почитаем, / Ты бо Бога родила еси, / плоть бывша, Всенепорочная.

Господи, помилуй, трижды.

Седален, глас 8. Подобен: Премудрости:

Наказан в прелести прилежно, / яко Павел, зван бысть с Небесе, / Крестом наставляем к свету знания, / честныя бо девы любовию разжигаем, / тоя ради сочетался еси Зиждителю человеков.

/ Тем обличив немощь вражию, / с нею сподобился еси лику мучеников, / Киприане, архиереев удобрение, / моли Христа Бога грехов оставление подати / чествующим любовию святую память твою.

Слава, и ныне, Богородичен: В напасти многоплетенныя впад / от враг видимых и невидимых, / бурею одержим безчисленных согрешений моих, / и, яко к теплому заступлению и покрову моему, Чистая, / ко пристанищу притекаю Твоея благости.

/ Темже, Пречистая, из Тебе Воплощенному без семене / молися прилежно о всех рабех Твоих, / непрестанно молящих Ти ся, Богородице Пречистая, / молящи Его присно согрешений оставление даровати / воспевающим достойно славу Твою.

Песнь 4

Ирмос: Вознесена Тя видевши Церковь на Кресте, / Солнце праведное, / ста в чине своем, / достойно взывающи: / слава силе Твоей, Господи.Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.Возбнув, Богогласе, от неистовства перваго, / демонскую лесть и душетленную прелесть всю обличил еси и, радуяся, взывал еси: / слава силе Твоей, Господи.

Доблественно Иустина укрепляема / и Чистую Деву и Обрадованную зело молящи, / сетей избеже и козней же вражиих.Слава: Укрепляема верою твоего Жениха / и Крестною силою одеяна, / демоны неятна, вопиющи, пребыла еси: / слава силе Твоей, Господи.

И ныне: Иже естеством свободен сый, / образом раба обнища богатством благости, Мати Приснодево, / из Тебе по Ипостаси все приемь человечество.

Песнь 5

Ирмос: Ты, Господи, мой свет, / в мир пришел еси. / Свет Святый, обращаяй из мрачна неведения / верою воспевающих Тя.Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.Поборницу имущи яве Чистую Богоматерь, обогащшися, Иустино, / честное девство сохранила еси невредно.

Одушевленный Христов и краснейший образ, / почтим Иустину, / сокровенную доброту и некрадомое возложение.Слава: Невеста Христова присная и нескверная, / страданием и пощением восприемши, / праведно сугуб венец носит.

И ныне: Ум Ангельский и человеческий не может сказати / неизреченнаго и преславнаго чудесе Рождества Твоего, / Всечистая.

Песнь 6

Ирмос: Пожру Ти со гласом хваления, Господи, / Церковь вопиет Ти, / от бесовския крове очищшися, / ради милости от ребр Твоих / истекшею Кровию.Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.

Злобы дна преисподняго дошел еси, / к крайнейшей же паки добродетели, отче, / возшел еси на высоту, / преславно изменився Божественным Крещением.

Был еси служитель демонов первее, / но Христов Богоявленный ученик показался еси, / присною любовию желание возлюбив последнее.Слава: Многия ты Владыце привел еси мученики, / куплей величайшую являя, / кровию малейшею Царство Небесное, Богомудре, купити.

И ныне: Расторгни моя пленицы согрешений, Богоневесто, греховнаго закона, / Жизни законом свободу дарующи, / Владыку закона рождшая.

Господи, помилуй, трижды. Слава, и ныне:

Кондак, глас 1. Подобен: Лик Ангельский:

От художества волшебнаго обратився, Богомудре, / к познанию Божественному, / показался еси миру врач мудрейший, / исцеления даруя чествующим тя, Киприане со Иустиною: / с неюже молися Человеколюбцу Владыце / спасти души наша.

Икос: Целений твоих, святе, дарования мне низпослав, / и недугующее мое сердце гноем греховным / молитвами твоими исцели, / яко да слово пения от скверных устен моих ныне принесу ти / и воспою болезни твоя, яже показал еси, священномучениче, / покаянием добрым и блаженным и Богу приближающимся.

/ Того бо удержан рукою, / направился еси, яко по лествице, к Небесным, / непрестанно моляся спасти души наша.

Песнь 7

Ирмос: Спасый во огни Авраамския Твоя отроки / и, халдеи убив, / яже правда праведно уловляше, / препетый Господи, / Боже отец наших, благословен еси.Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.

На священноначальство вшед, / священнейший образ священноначальником себе и правило явил еси, взывая: / препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.

Живоначальныя тебе десницы истинно изменение, отче, нашедшее, / мудра тя сотвори Боговещателя, поюща: / препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.

Слава: Оружие непобедимое нам на противнаго, блаженне, ты явился еси, / того обличая лести, поющим: / препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.

И ныне: Небеснии лицы и Пренебеснии собори / песнословят из Тебе, Богородице, Рожденнаго, зовуще: / препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.

Песнь 8

Ирмос: Веселися, Иерусалиме, торжествуйте, любящии Сиона: / царствуяй бо во веки, Господь Сил прииде. / Да благоговеет вся земля от Лица Его / и да вопиет: / благословите, вся дела Господня, Господа.Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.

Премудро еллинския мудрости небрегл еси, славне, / апостолов же Божественное вещание, Духом бряцаемо, отче, / и огненными языки ясно изглашаемо, вопиял еси: / благословите, вся дела Господня, Господа.

Востекл еси на высокая и премирная светло селения, / Христу кровию, яко жертвою непорочною, приносим, отче, / заколение живо, приятно и благоугодно, воспевая: / благословите, вся дела Господня, Господа.

Слава: Побеждаеми от в тебе всельшияся благодати, / демонстии полцы отгоняются и отбегают страсти недугующих, Богомудре, / вернии же Божественнаго света насыщаемся, вопиюще: / благословите, вся дела Господня, Господа.

И ныне: Ликуют со Ангельскими, Пречистая, силами о Рождестве Твоем, Богомати, / и Богородицу верою Тя именующии: / Ты бо Владыку и Избавителя нам родила еси, Емуже поем: / благословите, вся дела Господня, Господа.

Песнь 9

Ирмос: Ева убо недугом преслушания / клятву вселила есть, / Ты же, Дево Богородице, / Прозябением чревоношения мирови благословение процвела еси, / тем Тя вси величаем.Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.

Свыше нас, благочестно поющих тя, назираеши Божественною благодатию, / твоими молитвами, Богоглагольниче, и оружием благоволения венчавая, / мир и спасение даруй нам, / яко священноначальник божественнейший.

Течение исцелений обильно персть твоя любящим тя воздает; / тебе же, Киприане, жены Богоносны яко Божественно сокровище приемлют / и усердно являют сокровеннаго, / да вси тебе насладимся.

Слава: Направити наше ко Христу, пребогате, шествие деянием, / и Богоугодным житием, и чистейшим очищением / сущо Божию тихость умоли, яко иерарх сострадательнейший.

И ныне: Укрепи нашу душевную немощь, Богомати, силою Твоею, / разреши тяготу, Пресвятая, налагаемую рабом Твоим, / миру правды Солнце несказанно возсиявшая.

Светилен. Подобен: Жены, услышите:

В волхвах несосужденна и единаго пребольша, / пременшаго нрав и попалившаго книги, наставляющия ко прелести, / и свидетельства венец страннолепно приемшаго, / Киприана похвалим, страдальцев зерцало.

Слава, и ныне: Древле божества надеждею прельстивый мя злокозненный, / плотным предложением премудренно паки прельщается от Девы Возсиявшаго; / и сице осуждение плотное плотию разрешися, / смерти умертвившейся.

Источник: https://azbyka.ru/days/caa/134

Святым священномученику Киприану и мученице Иустине

Канон киприану и иустинии

И нра́вом прича́стник, и престо́лом наме́стник апо́столом бы́в, дея́ние обре́л еси́, богодухнове́нне, и виде́ния восхо́д: сего́ ра́ди, сло́во и́стины исправля́я, и ве́ры ра́ди пострада́л еси́ да́же до кро́ве, священному́чениче Киприа́не, моли́ Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим.

Пе́снь 1

Ирмос: Мо́ря чермну́ю пучи́ну невла́жными стопа́ми, дре́вний пешеше́ствовав Изра́иль, крестообра́зныма Моисе́овыма рука́ма, Амали́кову си́лу в пусты́ни победи́л е́сть.

С преми́рными чи́нми ны́не водворя́яся, о свяще́нная и боже́ственная главо́! С небесе́ при́зри на благоче́стно пою́щия тя́ и твои́ми моли́твами сохраня́й.

Во мра́це неве́дения, преподо́бне, лю́те одержи́мь и душегу́бными страстьми́ пло́ти невоздержа́нием ты́ разжига́емь, преложе́ние пресла́вно обре́л еси внеза́пу, всеблаже́нне.

Губи́телей у́бо на седа́лищи пре́жде, о́тче, седе́л еси́, и на седа́лищи пресви́теров па́ки Христа́ просла́вил еси́, измени́вся явле́нно Влады́чнею Боже́ственною благода́тию.

Богородичен: Де́ва по рождестве́ пребыла́ еси́: Сама́го бо ро́ждши Творца́ все́х и Го́спода, необы́чно и стра́нно на́м я́вльшася те́лом, Богороди́тельнице Ма́ти Присноде́во.

Пе́снь 3

Ирмос: Весели́тся о Тебе́ Це́рковь Твоя́, Христе́, зову́щи: Ты́ моя́ кре́пость, Го́споди, и прибе́жище, и утвержде́ние.

Яко Па́вел, ко Христу́ душе́вную любо́вь преложи́в, Киприа́не всему́дре, того́ учени́к бы́л еси́.

Обруча́ет ти́ Христо́с, вме́сто ри́з стра́стных одея́ние сла́вы да́руя и возрожде́ния оде́жду.

Поу́стник по́стнический пре́жде бы́вый терпели́в, по́слежде, Киприа́не всехва́льне, свиде́тель Истины бы́л еси́.

Богородичен: Госпо́дьственно и и́стинно Тя́, Богоро́дицу, ве́рнии почита́ем, Ты́ бо Бо́га родила́ еси́, пло́ть бы́вша, Всенепоро́чная.

Седа́лен, гла́с 8

Нака́зан в пре́лести приле́жно, я́ко Па́вел, зва́н бы́сть с небесе́, кресто́м наставля́емь к све́ту зна́ния.

Честны́я бо де́вы любо́вию разжига́емь, тоя́ ра́ди сочета́лся еси́ Зижди́телю челове́ков. Те́м обличи́в не́мощь вра́жию, с не́ю сподо́бился еси́ ли́ку му́чеников.

Киприа́не, архиере́ев удобре́ние, моли́ Христа́ Бо́га грехо́в оставле́ние пода́ти честву́ющим любо́вию святу́ю па́мять твою́.

Сла́ва, и ны́не, Богородичен:

В напа́сти многоплете́нныя впа́д от вра́г ви́димых и неви́димых, бу́рею одержи́мь безчи́сленных согреше́ний мои́х, и я́ко к те́плому заступле́нию и покро́ву моему́, Чи́стая, ко приста́нищу притека́ю Твоея́ бла́гости.

Те́мже, Пречи́стая, из Тебе́ Воплоще́нному без се́мене, моли́ся приле́жно о все́х рабе́х Твои́х, непреста́нно моля́щихтися, Богоро́дице Пречи́стая, моля́щи Его́ при́сно согреше́ний оставле́ние дарова́ти воспева́ющим досто́йно сла́ву Твою́.

КрестоБогородичен:

Агнца и Па́стыря, и Изба́вителя, Агница зря́щи на Кресте́, восклица́ше, пла́чущи, и го́рько рыда́ющи, вопия́ше: ми́р у́бо ра́дуется, прие́мля Тобо́ю избавле́ние, утро́ба же Моя́ гори́т, зря́щи Твое́ распя́тие, е́же терпи́ши за милосе́рдие ми́лости. Долготерпели́ве Го́споди, ми́лости бе́здно и исто́чниче неисчерпа́емый, умилосе́рдися и да́руй согреше́ний оставле́ние, ве́рою пою́щим Боже́ственныя Стра́сти Твоя́.

Пе́снь 4

Ирмос: Вознесе́на Тя́ ви́девши Це́рковь на Кресте́, Со́лнце пра́ведное, ста́ в чи́не свое́м, досто́йно взыва́ющи: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Возбну́в, богогла́се, от неи́стовства пе́рваго, де́монскую ле́сть и душетле́нную пре́лесть всю́ обличи́л еси́, и ра́дуяся, взыва́л еси́: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

До́блественно Иусти́на укрепля́ема, и Чи́стую Де́ву и Обра́дованную зело́ моля́щи, се́тей избеже́ и ко́зней же вра́жиих.

Укрепля́ема ве́рою твоего́ Жениха́ и кре́стною си́лою оде́яна, де́моны нея́тна, вопию́щи, пребыла́ еси́: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Богородичен: Иже естество́м свобо́ден Сы́й, о́бразом раба́ обнища́ бога́тством бла́гости, Ма́ти Присноде́во, из Тебе́ по Ипоста́си все́ прие́мь челове́чество.

Пе́снь 5

Ирмос: Ты́, Го́споди мо́й, све́т в ми́р прише́л еси́, Све́т Святы́й, обраща́яй из мра́чна неве́дения ве́рою воспева́ющия Тя́.

Побо́рницу иму́щи я́ве Чи́стую Богома́терь, обога́щшися, Иусти́но, честно́е де́вство сохрани́ла еси́ невре́дно.

Одушевле́нный Христо́в и красне́йший о́браз, почти́м Иусти́ну, сокрове́нную добро́ту и некра́домое возложе́ние.

Неве́ста Христо́ва при́сная и нескве́рная, страда́нием и поще́нием восприе́мши, пра́ведно сугу́б вене́ц но́сит.

Богородичен: Ум Ангельский и челове́ческий не мо́жет сказа́ти неизрече́ннаго и пресла́внаго чудесе́ Рождества́ Твоего́, Всечи́стая.

Пе́снь 6

Ирмос: Пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Го́споди, Це́рковь вопие́т Ти́, от бесо́вския кро́ве очи́щшися, ра́ди ми́лости от ре́бр Твои́х исте́кшею кро́вию.

Зло́бы дна́ преиспо́дняго доше́л еси́, к кра́йнейшей же па́ки доброде́тели, о́тче, возше́л еси́ на высоту́, пресла́вно измени́вся боже́ственным креще́нием.

Бы́л еси́ служи́тель де́монов пе́рвее, но Христо́в богоявле́нный учени́к показа́лся еси́, при́сною любо́вию жела́ние возлюби́в после́днее.

Мно́гия ты́ Влады́це приве́л еси́ му́ченики, ку́плей велича́йшую явля́я, кро́вию мале́йшею Ца́рство небе́сное, богому́дре, купи́ти.

Богородичен: Расто́ргни моя́ плени́цы согреше́ний, Богоневе́сто, грехо́внаго зако́на, жи́зни зако́ном свобо́ду да́рующи, Влады́ку зако́на ро́ждшая.

Конда́к, гла́с 1

От худо́жества волше́бнаго обрати́вся, богому́дре, к позна́нию боже́ственному, показа́лся еси́ ми́ру вра́чь мудре́йший, исцеле́ния да́руя честву́ющим тя́, Киприа́не со Иусти́ною: с не́юже моли́ся Человеколю́бцу Влады́це спасти́ ду́ши на́ша.

Икос:

Целе́ний твои́х, свя́те, дарова́ния мне́ низпосла́в, и неду́гующее мое́ се́рдце гно́ем грехо́вным, моли́твами твои́ми исцели́, я́ко да сло́во пе́ния от скве́рных усте́н мои́х ны́не принесу́ ти и воспою́ боле́зни твоя́, я́же показа́л еси́, священному́чениче, покая́нием до́брым и блаже́нным, и Бо́гу приближа́ющимся. Того́ бо удержа́н руко́ю, напра́вился еси́, я́ко по ле́ствице, к небе́сным, непреста́нно моля́ся спасти́ ду́ши на́ша.

Пе́снь 7

Ирмос: Спасы́й во огни́ Авраа́мския Твоя́ о́троки, и халде́и уби́в, я́же пра́вда пра́ведно уловля́ше, препе́тый Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших, благослове́н еси́.

На священнонача́льство вше́д, свяще́ннейший о́браз священнонача́льником себе́ и пра́вило яви́л еси́, взыва́я: препе́тый Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших, благослове́н еси́.

Живонача́льныя тебе́ десни́цы и́стинно измене́ние, о́тче, наше́дшее, му́дра тя́ сотвори́ боговеща́теля, пою́ща: препе́тый Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших, благослове́н еси́.

Ору́жие непобеди́мое на́м на проти́внаго, блаже́нне, ты́ яви́лся еси́, того́ облича́я ле́сти, пою́щим: препе́тый Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших, благослове́н еси́.

Богородичен: Небе́снии ли́цы и пренебе́снии собо́ри, песносло́вят из Тебе́, Богоро́дице, Рожде́ннаго, зову́ще: препе́тый Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших, благослове́н еси́.

Пе́снь 8

Ирмос: Весели́ся, Иерусали́ме, торжеству́йте, лю́бящии Сио́на: ца́рствуяй бо во ве́ки, Госпо́дь си́л прии́де. Да благогове́ет вся́ земля́ от лица́ Его́ и да вопие́т: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода.

Прему́дро е́ллинския му́дрости небре́гл еси́, сла́вне, апо́столов же боже́ственное веща́ние, Ду́хом бряца́емо, о́тче, и о́гненными язы́ки я́сно изглаша́емо, вопия́л еси́: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода.

Восте́кл еси́ на высо́кая и преми́рная све́тло селе́ния, Христу́ кро́вию, я́ко же́ртвою непоро́чною, приноси́мь, о́тче, заколе́ние жи́во, прия́тно и благоуго́дно, воспева́я: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода.

Побежда́еми от в тебе́ все́льшияся благода́ти, де́монстии полцы́ отгоня́ются и отбега́ют стра́сти неду́гующих, богому́дре, ве́рнии же Боже́ственнаго све́та насыща́емся, вопию́ще: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода.

Богородичен: Лику́ют со Ангельскими, Пречи́стая, си́лами о Рождестве́ Твое́м, Богома́ти, и Богоро́дицу ве́рою Тя́ имену́ющии: Ты́ бо Влады́ку и Изба́вителя на́м родила́ еси́, Ему́же пое́м: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода.

Пе́снь 9

Ирмос: Ева у́бо неду́гом преслуша́ния кля́тву всели́ла е́сть, Ты́ же, Де́во Богоро́дице, Прозябе́нием чревоноше́ния ми́рови благослове́ние процвела́ еси́, те́м Тя́ вси́ велича́ем.

Свы́ше на́с, благоче́стно пою́щих тя́, назира́еши Боже́ственною благода́тию, твои́ми моли́твами, богоглаго́льниче, и ору́жием благоволе́ния венчава́я, ми́р и спасе́ние да́руй на́м, я́ко священнонача́льник боже́ственнейший.

Тече́ние исцеле́ний оби́льно пе́рсть твоя́ лю́бящим тя́ воздае́т; тебе́ же, Киприа́не, жены́ богоно́сны я́ко боже́ственно сокро́вище прие́млют и усе́рдно явля́ют сокрове́ннаго, да вси́ тебе́ наслади́мся.

Напра́вити на́ше ко Христу́, пребога́те, ше́ствие дея́нием, и богоуго́дным житие́м, и чисте́йшим очище́нием су́що Бо́жию ти́хость умоли́, я́ко иера́рх сострада́тельнейший.

Богородичен: Укрепи́ на́шу душе́вную не́мощь, Богома́ти, си́лою Твое́ю, разреши́ тяготу́, Пресвята́я, налага́емую рабо́м Твои́м, ми́ру пра́вды Со́лнце несказа́нно возсия́вшая.

Свети́лен

В волхва́х несосужде́нна и еди́наго пребо́льша, преме́ншаго нра́в и попали́вшаго кни́ги, наставля́ющия ко пре́лести, и свиде́тельства вене́ц странноле́пно прие́мшаго, Киприа́на похва́лим, страда́льцев зерца́ло.

Богородичен:

Дре́вле божества́ наде́ждею прельсти́вый мя́ злоко́зненный, пло́тным предложе́нием прему́дренно па́ки прельща́ется от Де́вы Возсия́вшаго; и си́це осужде́ние пло́тное пло́тию разреши́ся, сме́рти умертви́вшейся.

Молитва священномученику Киприану

О, святый угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о всех к тебе прибегающих! Приими от нас, недостойных, хваление сие; испроси у Господа Бога в немощех укрепление, в печалех утешение и всем вся полезная в жизни нашей; вознеси ко Господу благомощную твою молитву, да оградит нас от падений греховных, да научит нас истинному покаянию, да избавит нас от пленения диаволъскаго и всякаго действия духов нечистых и укротит обидящих нас. Буди нам крепкий поборник на вся враги видимыя и невидимыя; подаждь нам терпение в искушениих и в час кончины нашея яви нам заступление от истязателей на воздушных мытарствех; да водимии тобою, достигнем Горняго Иерусалима и сподобимся в Небеснем Царствии со всеми святыми славити и воспевати пресвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь.

Молитва святым Киприану и Иустине

О, святии священномучениче Киприане и мученице Иустина! Внемлите смиренному молению нашему. Аще бо временное житие ваше мученически за Христа скончали есте, но духом от нас не отступаете есте, присно по заповедем Господним шествовати нас научающе и крест свой терпеливо нести нам пособствующе.

Се, дерзновение ко Христу Богу и Пречистей Его Матери стяжали есте. Темже и ныне будите молитвенницы и ходатаи о нас, недостойных (Имена).

Будите нам заступницы крепции, да заступлением вашим сохраняеми невредимы от бесов, волхвов и от человек злых пребудем, славяще Святую Троицу, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Источник: https://xn----7sbahbba0chrecjllhdbcuymu3s.xn--p1ai/kanon/minea_oktabr/kan_15octabr_kiprian.html

Канон киприану и иустинии

Канон киприану и иустинии

Тропарь, глас 4

И нравам Апостольским сопричастником / и престола их наследником став, / делами ты, богодухновенный, / восхождения к созерцанию достиг; / потому слово истины право возвещая, / ты за веру пострадал до крови, / священномученик Киприан, / ходатайствуй пред Христом Богом / о спасении душ наших.

КАНОН, ГЛАС 4

Песнь 1

Ирмос: Моря Красного пучину / не омоченными стопами / перейдя, древний Израиль, / крестообразно распростертыми Моисеевыми руками / Амаликово войско в пустыне в бегство обратил.

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

С надмiрными полка́ми ныне водворяясь, / о священная и божественная глава, / воззри с небес на воспевающих тебя с верою / и твоими хода́тайствами их сохраняй.

Во мраке неведения удерживаемый крепко, / и по невоздержанности плоти / душегубительными страстями разжигаемый, / ты (преподобный), перемену преславную / обрел внезапно, всеблаженный.

Слава: На седалище губителей / сидел ты, прежде, отче, / но на седалище пресвитеров Христа затем прославил, / изменившись явственнейшим образом / Всевышнего Божественною благодатию.

И ныне: Девою Ты после ро́дов пребыла́: / ибо родила́ Самого́ всех Творца и Бога, / необычайно и дивно нам явившегося в теле, / Божия Родительница, Матерь-Приснодева!

Песнь 3

Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе, взывая: / «Ты моя крепость, Господи, / и прибежище, и утверждение!»

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

Как Павел, ненависть ко Христу / на душевную любовь переменив, / ты, Киприан всемудрый, / учеником Его соделался.

Обручает тебя Христос, / вместо риз стра́стных / одеяние славы да́руя / и возрождения одежду.

Слава: Бывший сперва наставником подвижничества терпеливым, / впоследствии, ты, Киприан всехвальный, / свидетелем Истины соделался.

И ныне: Законно и истинно / мы, верные, Тебя Богородицей почитаем; / ибо родила́ Ты Бога, / ставшего плотью, Всенепорочная.

Господи, помилуй, трижды.

Седален, глас 8

Наставленный тщательно в искусстве обольщения, / ты как Павел, призван был с небес, / Крестом направляем к свету знания; / ибо любовью к досточтимой деве разжигаясь, / из-за нее с Создателем всего творения сочетался.

/ Потому, восторжествовав над немощью врага, / ты с нею сподобился соединиться с хором мучеников.

/ Киприан, священнейший, / хода́тайствуй пред Христом Богом / да подаст Он отпущение грехов / чествующим с любовию святую память твою.

Слава, и ныне, Богородичен: В напасти хитросплетенные впав / от врагов видимых и невидимых, / я охвачен бурею бесчисленных согрешений моих, / и, как к горячему заступничеству и покро́ву моему, Чистая, / прибегаю ко пристанищу Твоей благости. / Потому, Пречистая, из Тебе Воплотившегося без семени / моли прилежно о всех рабах Твоих, / непрестанно Тебе молящихся, Богородица Пречистая, / прося Его всегда согрешений отпущение даровать / воспевающим достойно славу Твою.*

Песнь 4

Ирмос: Вознесенным увидев на Кресте, / Тебя, Солнце правды, / стала Церковь на месте своем, достойно взывая: / «Слава силе Твоей, Господи!»

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

Воспря́нув, богопросвещенный, от прежнего безумия, / над всем демонским обольщением и душепагубным обманом / ты восторжествовал и, радуясь, взывал: / «Слава силе Твоей, Господи!»

Иустина, доблестно укрепляясь / и усердно Деву чистую и благодатную моля, / избежала сетей и козней вражьих.

Слава: Укрепляемая верою в твоего Жениха / и Креста силою облеченная, / ты демонам неподвластной пребыла́, взывая: / «Слава силе Твоей, Господи!»

И ныне: Тот, Кто по естеству Своему свободен, / обнищал до образа раба по богатству благости, / по Ипостаси все человеческое приня́в / от Тебя, Матерь-Приснодева.

Песнь 5

Ирмос: Ты, Господи мой, светом в мир пришел, / светом святым, от мрака неведения обращающим / с верою воспевающих Тебя.

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

Защитницей имея явно Чистую Богоматерь, / ты, Иустина, тем обогатившись, / сохранила драгоценное девство невредимым.

Иустину – образ Христов / одушевленный и прекраснейший почтим, / сокровенную красоту и нерасхищаемое Богу приношение.

Слава: Невеста Христова верная и непорочная, / страданием и постом двойной венец приобретя, / справедливо его носит.

И ныне: Ум ангельский и человеческий не может изъяснить / неизреченного и предивного чуда / рождения Тобою Господа, Всечистая.

Песнь 6

Ирмос: «Принесу Тебе жертву / со гласом хвалебным, Господи», / Церковь взывает Тебе, / от бесовской крови очистившись / по милосердию из ребр Твоих / истекшею кровию.

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

До глубочайшего дна порока ты дошел, / но затем к совершеннейшей добродетели, / восшел ты, отче, на высоту, / предивно изменившись Божественным крещением.

Был ты прежде демонов служителем, / но впоследствии явился Христовым богопросвещенным учеником, / с расположением душевным возлюбив / предел всех желаний.

Слава: Многих мучеников ты привел к Владыке, богомудрый, / куплей величайшей объявляя / возможность самой малой кровью / Царство Небесное купить.

И ныне: Расторгни моих согрешений узы, Божия Невеста, / от закона греха свободу да́руя законом жизни, / Владыку закона родившая!

Господи, помилуй, трижды. Слава, и ныне:

Кондак, глас 1

От волшебного искусства обратившись, богомудрый, / к познанию Божественному, / явился ты миру врачом мудрейшим, / исцеления да́руя че́ствующим тебя, Киприан, со Иустиною; / с нею молись Человеколюбивому Владыке / о спасении душ наших.*

Икос: Исцелений твоих, святой, / дарования мне ниспослав, / и сердце мое, гноем греховным недугующее, / молитвами твоими исцели, / чтобы я слово пения от скверных уст моих / ныне мог принести тебе / и воспел страдания твои, / которые ты явил, священномученик, / покаянием добрым, и блаженным, / и к Богу приближающим. / Ибо поддерживаемый рукой Его, / направился ты, как по лестнице, к небесному, / непрестанно молясь о спасении душ наших.*

Песнь 7

Ирмос: Спасший в огне чад Авраама, Твоих отроков, / и Халдеев истребивший тем, / чем они неправедно / уловить праведных пытались, / прехвальный Господи, Боже отцов, / благословен Ты!

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

На служение священноначалия взойдя, / в себе священнейшее правило и образ / явил ты священноначальникам, взывая: / «Прехвальный Господи, Боже отцов наших, / благословен Ты!»

Живоначальной десницею истинное изменение, / в тебе, отче, проявившееся, / и соделало, мудрый Киприан, богопроповедником тебя, поющего: / «Прехвальный Господи, Боже отцов наших, / благословен Ты!»

Слава: Оружием непобедимым против губителя, / ты явился нам блаженный, / выставляя на позор его обольщения поющим: / «Прехвальный Господи, Боже отцов наших, / благословен Ты!»

И ныне: Высшие небес хо́ры и сонмы на небесах, / в песнях славят от Тебя, Богородица, Рожденного, взывая: / «Прехвальный Господи, Боже отцов наших, / благословен Ты!»

Песнь 8

Ирмос: Возвеселись Иерусалим, / восторжествуйте любящие Сион! / Ибо Господь Сил пришел, / Царствующий вовеки; / да благоговеет вся земля пред лицом Его / и да взывает: / «Все творения, воспевайте Господа!»

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

Премудро эллинскими мудростями ты, славный, пренебрег, / гласом же апостолов Божественным, / вызываемым бряца́нием Духа, отче, / и огненными языка́ми ясно изрекаемым, взывал: / «Благословляйте, (все) творения (Господни), Господа!»

Взошел ты весело / к высоким и надмiрным обителям, / Христу приносимый, отче, кровию своею, / как жертва непорочная, заклание живое, / приятное и благоугодное, и воспевал: / «Благословляйте, (все) творения (Господни), Господа!»

Слава: Побеждаемые в тебя вселившеюся благодатию, / полки́ демонов отгоняются / и отбегают страдания недужных, (богомудрый) ; / мы же, верные, божественным светом насыщаемся, взывая: / «Благословляйте, (все) творения (Господни), Господа!»

И ныне: Ликуют, Чистая, с Ангельскими Силами о рождестве Твоем, / те, кто с верою Тебя Божьей Матерью и Богородицею объявляют: / ибо Ты Владыку и Искупителя нам родила́. / Ему мы поем: / «Благословляйте, (все) творения (Господни), Господа!»

Песнь 9

Ирмос: Ева недугом ослушания / на нас проклятие навлекла; / Ты же, Дева Богородица, / отпрыском Твоего чревоношения, / мiру благословение произвела. / Потому мы все Тебя величаем.

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

Нас, благоговейно воспевающих тебя, / ты посещаешь свыше божественною благодатию, / твоими мольбами, (богословесный) , / и, как оружием, благоволением венчаешь; / мир и спасение даруй нам, / как иерарх богодухновеннейший!

Исцелений поток прах твой, (Киприан), / являет любящим тебя обильно; / ибо жены богоносные тебя / принимают как божественное сокровище / и охотно являют сокровенное, / дабы мы все могли тобою насладиться.

Слава: Направь шествие наше, всеблаженный, ко Христу, / деянием, и житием богоугодным / и совершеннейшим очищением, / испрашивая истинно Божественную тишину, / как иерарх сострадательнейший.

И ныне: Укрепи немощь наших душ / силою Твоею, Богоматерь, / ослабь, Пресвятая, мощь налегающих на рабов Твоих / Солнце правды мiру несказанно явившая.

Светилен. Подобен: Жены, услышите:

Среди магов одного не сравнимого ни с кем и наибольшего, / переменившего нрав и спалившего книги, / направляющие к обольщению, / и мученичества венец дивным образом приня́вшего, / Киприана восхвалим, страдальцев зеркало!*

Слава, и ныне, Богородичен: В древности надеждою стать божеством / обольстивший меня зловредный, / ныне премудро обольщается / предложением плоти Воссиявшего от Девы; / и так осуждение плоти плотию упразднено, / когда умерщвлена была смерть.*

Молитва священномученику Киприану

О святой угодник Божий, священномученик Киприан, скорый помощник и молитвенник о всех, к тебе прибегающих. Прими от нас недостойных хваление наше и испроси нам у Господа Бога в немощах укрепление, в болезнях исцеление, в печалях утешение и всем – всё полезное в жизни нашей.

Вознеси ко Господу исполненную благости и силы твою молитву, да оградит Он нас от падений наших греховных, да научит нас истинному покаянию, да избавит нас от пленения диавольского и всякого воздействия ду́хов нечистых, и защитит от обижающих нас.

Будь нам крепким помощником против всех врагов видимых и невидимых, в искушении подай нам терпение и в час кончины нашей яви нам защиту от истязателей на воздушных мыта́рствах наших, да ведо́мые тобою, достигнем Горнего Иерусалима и сподобимся в Небесном Царстве со всеми святыми славить и воспевать Всесвятое имя Отца и Сына и Святого Духа во веки веков. Аминь.

Молитва святым Киприану и Иустине

О святые священномученик Киприан и мученица Иустина! Внемли́те смиренному молению нашему. Ведь хотя вы временное житие ваше мученичеством за Христа окончили, но духом от нас не отступаете, всегда по заповедям Господним шествовать нас научая и крест свой терпеливо нести нам помогая.

Вот, вы дерзновение пред Христом Богом и Пречистою Его Матерью стяжали, потому и ныне будьте молитвенниками и ходатаями за нас, недостойных (имена).

Будьте нам заступниками крепкими, дабы заступничеством вашим сохраняемые, мы без вреда от бе́сов, волхвов и от злых людей пребудем, славя Святую Троицу: Отца и Сына и Святого Духа, ныне и всегда, и во веки веков. Аминь.

Подать записку Статьи Помощь Отзывы

ВЕРБНОЕ.РФ В помощь православному христианину

Глас 4

Песнь 1Ирмос: Моря чермную пучину / невлажными стопами / древний пешешествовав Израиль, / крестообразными Моисеовыми рукама / Амаликову силу в пустыни победил есть.Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино,молите Бога о нас (или:о мне).

С премирными чинми ныне водворяяся, о священная и божественная главо, / с Небесе призри на благочестно поющия тя / и твоими молитвами сохраняй.

Во мраце неведения, преподобие, люте одержим / и душепагубными страстьми плоти невоздержанием ты разжигаем, / преложение преславно обрел еси внезапу, всеблажеине.

Слава: Губителей убо на седалищи прежде: отче, седел еси / и на седалищи пресвитеров паки Христа прославил еси, / изменився явленно Владычнею Божественною благодатию.

Источник: https://soulserv.ru/kanon-kiprianu-i-iustinii/

Канон священномученику Киприану и мученице Иустине – Вместе мир

Канон киприану и иустинии

Молитвы священномученику Киприану и мученице Иустине

Акафист священномученику Киприану и мученице Иустине

Песнь 1

Ирмос: Моря чермную пучину невлажными стопами древний пешешествовав Израиль, крестообразныма Моисеовыма рукама Амаликову силу в пустыни победил есть.

Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.

С премирными чинми ныне водворяяся, о священная и божественная главо, с Небесе призри на благочестно поющия тя и твоими молитвами сохраняй.

Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.

Во мраце неведения, преподобне, люте одержим и душегубными страстьми плоти невоздержанием ты разжигаем, преложение преславно обрел еси внезапу, всеблаженне.

Слава: Губителей убо на седалищи прежде, отче, седел еси и на седалищи пресвитеров паки Христа прославил еси, изменився явленно Владычнею Божественною благодатию.

И ныне: Дева по Рождестве пребыла еси: Самаго бо рождши Творца всех и Господа, необычно и странно нам явльшася телом, Богородительнице Мати Приснодево.

Седален, глас 8-й

Наказан в прелести прилежно, яко Павел, зван бысть с Небесе, Крестом наставляем к свету знания, честныя бо девы любовию разжигаем, тоя ради сочетался еси Зиждителю человеков. Тем обличив  немощь вражию, с нею сподобился еси лику мучеников, Киприане, архиереев удобрение, моли Христа Бога грехов оставление подати чествующим любовию святую память твою.

Слава, и ныне: В напасти многоплетенныя впад от враг видимых и невидимых, бурею одержим безчисленных согрешений моих, и, яко к теплому заступлению и покрову моему, Чистая, ко пристанищу притекаю Твоея благости.

Темже, Пречистая, из Тебе Воплощенному без семене молися прилежно о всех рабех Твоих, непрестанно молящихтися, Богородице Пречистая, молящи Его присно согрешений оставление даровати воспевающим достойно славу Твою.

Кондак, глас 1-й

От художества волшебнаго обратився, богомудре, к познанию Божественному, показался еси миру врач мудрейший, исцеления даруя чествующим тя, Киприане со Иустиною, с неюже молися Человеколюбцу Владыце спасти души наша.

Икос

Целений твоих, святе, дарования мне низпослав, и недугующее мое сердце гноем греховным молитвами твоими исцели, яко да слово пения от скверных устен моих ныне принесу ти и воспою болезни твоя, яже показал еси, священномучениче, покаянием добрым и блаженным и Богу приближающимся. Того бо удержан рукою, направился еси, яко по лествице, к небесным, непрестанно моляся спасти души наша.

Чудодейственный акафист Киприану и Иустинии

Канон киприану и иустинии

Со святыми мучениками Киприаном и Иустинией в православном мире связана чудесная история. Жизненная биография их глубоко преподносится в православной литературе. С определенного жизненного момента и до самой смерти святых непростой круговорот событий держит в напряжении и захватывает дух.

  • От безграничного греха к великой святости
  • Молитва Иустинии против могущественного чародея
  • Покаяние Киприана
  • Казнь святых мучеников
  • Акафист священномученику Киприану и мученице Иустине
  • 40-дневное очищение человека
  • Действенная сила акафиста

Поражает то, что иногда приходится сталкиваться со многими необъяснимыми вещами, которые были в древние времена, есть и в современности, но малозаметны и проявляют себя не так ярко, как во времена жизни Киприана и Иустинии. В III веке (249−271 гг.) происходило массовое разделение людей по религиозному мировоззрению: одни из них служили богам-идолам и поклонялись им, другие — веровали в Бога и славили его.

От безграничного греха к великой святости

Святой Киприан не всегда был святым. Не было никаких предпосылок на то, чтоб это когда-нибудь случилось. Он был большим чародеем. Почти противоположной личностью являлась святая Иустиния.

Из обычной девушки она превратилась в благочестивую.

В укреплении и преданности Богу ей помог чародей Киприан, обладавший удивительными способностями, такими, что вряд ли найдется сейчас человек, который может повторить все это.

Насколько он был злым служителем дьявола, настолько потом превзошел греховную природу и стал послушным рабом Божьим. Сколько погубил людских душ, столько привел потом к Богу и покаянию.

Конечно, любой из тех грехов, что совершил Киприан уже предписывает человеку место в аду и это клеймо стереть никак нельзя, несмотря на любые заслуги от своего имени — таков закон.

То ли дело любовь Бога к человеку, способная очистить всякое беззаконие, простить его и, более того, дать возможность преуспеть в собирании нетленного богатства. Это и случилось со священномучеником Киприаном.

Молитва Иустинии против могущественного чародея

Если не углубляться в его житие, то можно уверенно сказать, что Божий план о спасении Киприана от смерти удался. Бесы показали свою немощь в тот момент, когда этим бывшим чародеем был организован план по совращению прекрасной девицы Иустинии.

Темные духи, находившиеся в его служении за большую преданность дьяволу, в том числе и он сам, не смогли принести прославленной святой никакого вреда, осенявшей и ограждавшей себя крестным знамением и молитвой.

Увидев непреклонность и непобедимость слабой женщины, ее сердца, чародей отказался от участия в своих злых делах, был побит дьяволом за это и чудом сумел выжить.

Произошло это благодаря крестному знамени, наложенному на себя в тот момент, когда смерть могла стать неизбежной.

Из следующей статьи Вы узнаете, кому и как молиться о даровании детей.

Покаяние Киприана

Он стал молиться, просить Бога о прощении. Еще больше покаяние стало проявляться после того времени, как Киприан принял крещение. Епископ, служивший в церкви, поставил его диаконом, а впоследствии на еще более высокие саны. В это время он помогал, обращаться к Богу людям, погрязшим в грехах чародейства, как и сам когда-то и многих из них удалось обернуть.

Казнь святых мучеников

Впоследствии Киприан и Иустиния были казнены за свою веру, за исповедание Христа. После борьбы друг с другом и со злом внутри себя, сошлись на одном поле брани, чтобы пострадать ради будущего блага, дать пример остальным христианам. Так было искоренено язычество в большей мере среди живших в то время.

Акафист священномученику Киприану и мученице Иустине

Киприан и Иустиния по сей день помогают обрести спасение людям. Как могли победить древнего беззаконного змия будучи на земле, тем более сделают это ради спасения братьев и сестер во Христе, находясь в силе и славе Спасителя.

Акафист Киприану и Иустинии, в чем помогает и от чего защищает:

  • от нападок злых духов (прямых нападений бесов);
  • от порчи, магии, колдовства, приворотов, сглаза;
  • от недоброжелателей;
  • от болезней.

Они всегда готовы нести помощь и поддержку каждому человеку, который обращается к ним. Акафист можно заказать на Воскресной Литургии. Это можно делать в день празднования памяти святых угодников, если есть желание или потребность.

Священник не откажет в заказном молебне даже в будний день. Люди, которые так поступают ощущают на себе их помощь и поддержку не только во время праздника, но и на протяжении всего года.

Беда не коснется такого человека, если подходить ко дню почитания с благоговением, усердием и вниманием.

Молитва начинает действовать мгновенно. Находясь в церкви, человек защищен от злых духов их нападок. У бесноватых людей в церкви случаются приступы одержимости. При этом, если будет произноситься молитва и чтение акафиста святым мученикам Киприану и Иустиньи от бесов впоследствии не останется и следа.

Все дело в том, что молитва эта очень сильная. Ведь угодники Божьи при жизни побороли с помощью молитвы и усердия самых страшных и могущественных духов чародейства, начальников духов тьмы. Низложили их власть Божьим именем и знамением распятого Иисуса. Акафист только закрепляет действие молитвы, усиливает ее многократно, за счет прославления святых, а через них и Бога.

Никакие бабушки вам не помогут, тем более за деньги, ищите молитву Киприану и Иустинье против колдовства и чародейства. Она длинная, на 4−5 листах, читать придется 40 дней, поможет. Кстати, она православная эта молитва.

Елена

40-дневное очищение человека

Число «40» в Евангелии встречается многократно и говорит о перерождении, обновлении человека спустя это время. Чем знаменательна цифра «40» в духовном мире и как это отражается на жизни верующих и неверующих людей:

  • 40 дней лилась вода с неба и погубила допотопных людей;
  • 40 дней Иисус Христос постился на горе Каранталь;
  • 40 дней длятся самые продолжительные посты (Рождественский и Великий);
  • 40 дней верующие молятся.

Действенная сила акафиста

Из вышеприведенного видно, какое большое значение может нести молитва в течение 40 дней, особенно если молиться акафистом и поститься. Брать на себя подвиг 40-дневной молитвы стоит после согласования со священником приходского храма. Благословение батюшки дает возможность обойти все острые углы, с которыми можно столкнуться христианину.

Одной из самых больших проблем бывают бесовские искушения и могут привести произвольно молящегося к худшим последствиям, чем существующая проблема. Благословение облегчает молитвенный труд. Лучше всего молиться акафистом в церковном собрании, тогда этих явлений можно полностью избежать и молитва будет усиливаться многократно.

В акафисте Киприану и Иустинии текст с ударениями в старорусском варианте, переведенном с церковнославянского языка, помогает лучше понять значение слов и правильно прославлять святых.

Источник: https://molitva.guru/molitvoslov/chudodejstvennyj-akafist-kiprianu-i-iustinii.html

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.