Канон святому мученику вонифатию

Святому мученику Вонифатию

Канон святому мученику вонифатию

К сосло́вию по́слан му́чеников,/ му́ченик был еси́ и́стинен,/ пострада́в за Христа́ крепча́йше, всехва́льне,/ мощми́ же возврати́лся еси́ ве́рою посла́вшей тя, Вонифа́тие блаже́нне,// моли́ Христа́ Бо́га прия́ти нам грехо́в проще́ние.

Пе́снь 1

Ирмос: Триста́ты кре́пкия, Рожде́йся от Де́вы, безстра́стия во глубине́, души́ трича́стное потопи́, молю́ся, да Тебе́, я́ко в тимпа́не, во умерщвле́нии телесе́ побе́дное воспою́ пе́ние.

Припев: Святый мучениче Вонифатие, моли Бога о нас.

Усе́рдным по́мыслом подвиго́м ревнова́в до́блих страда́льцев, пострада́л еси́ кре́пко и зми́я умертви́л еси́ страда́нии твои́ми живоно́сными, страда́льче Вонифа́тие, святы́х Ангелов собесе́дниче.

Ви́дев на земли́ вра́жию ле́сть, излия́нну лю́те, до́блий страда́льче, ду́шу распали́в жела́нием боже́ственнейшим, вше́л еси́ в три́знище небоя́зненным, треблаже́нне, мудрова́нием.

Му́дростию Боже́ственною просвеща́емый, блаже́нне, нему́дрыя враги́ объюро́дил еси́, Христа́ возвеща́я, дебельство́м пло́ти уподо́бльшася, и́мже яви́тися восхоте́, Вонифа́тие, му́чениче многострада́льне.

Богородичен: Го́ру Бо́жию, ю́же прови́де Дании́л, ски́нию мы́сленную, Мари́ю Чи́стую, сла́вы свяще́ние, трапе́зу, Боже́ственный хле́б вме́щшую, вси́ ве́рнии, единому́дренно воспои́м.

Пе́снь 3

Ирмос: Яко непло́ды роди́ от язы́к Це́рковь, и мно́гое в ча́дех изнемо́же со́нмище, чу́дному Бо́гу на́шему возопии́м: Свя́т еси́, Го́споди.

Якоже возжеле́л еси́, сла́вне, свобо́ду вы́шнюю, от и́га рабо́ты избавля́ешися, страсте́м честны́м поревнова́в, сла́вне, Иже за милосе́рдие раба́ Бы́вшаго.

Плотски́х вы́шший я́влься мудрова́ний измене́нием боже́ственным, внеза́пу вся́к прило́г лю́тых претерпе́л еси́, ра́дуяся, му́чениче Вонифа́тие.

Тебе́ сама́го отве́рглся еси́, и к подвиго́м и боре́нием врага́ изше́л еси́, Креста́ ору́жием укрепи́вся, и, победи́тель бы́в, просла́вился еси́, му́чениче Вонифа́тие.

Богородичен: Себе́ Сама́го истощи́, Оте́ческих не истощи́в во чре́ве Твое́м не́др, пресу́щный Бо́г и Тво́й Сы́н бы́сть, Всенепоро́чная, спаса́я челове́чество.

Седа́лен, гла́с 4

К сосло́вию по́слан му́чеников, му́ченик бы́л еси́ и́стинен, пострада́в за Христа́ крепча́йше, всехва́льне, бре́мя же, блаже́нне, отда́лся еси́ ве́рою посла́вшей тя́, Вонифа́тие блаже́нне. Но приле́жно моли́ прия́ти все́м согреше́ний соверше́нное проще́ние.

Сла́ва, и ны́не, Богородичен:

Грехолюби́в сы́й, молю́ Тя, безгре́шнаго Бо́га ро́ждшую, взе́млющаго грехи́ ми́ра, Пречи́стая, многогре́шную ду́шу мою́ уще́дрити и грехи́ моя́ мно́гия очи́стити: гре́шным бо Ты́ еси́ очище́ние, и спасе́ние ве́рным, и заступле́ние.

КрестоБогородичен:

Из Безнача́льнаго Отца́ рожде́ннаго, напосле́док Тя́ пло́тию Ро́ждшая, на Кресте́ ви́сяща зря́щи, Христе́, увы́ Мне́, Любе́знейший Иису́се, вопия́ше, ка́ко сла́вимый я́ко Бо́г от Ангел, от беззако́нных ны́не челове́к, Сы́не, хотя́ распина́ешися? Пою́ Тя, Долготерпели́ве.

Пе́снь 4

Ирмос: Любве́ ра́ди, Ще́дре, Твоего́ о́браза на Кресте́ Твое́м ста́л еси́, и раста́яшася язы́цы: Ты́ бо еси́, Человеколю́бче, кре́пость моя́ и хвале́ние.

Ублажа́я стра́ждущих терпе́ние, подо́бием, му́чениче, честны́х страда́ний си́м уподо́бился еси́, богому́дре пребога́те.

Иды́й ве́рою к му́чеников боже́ственному сосло́вию, блаже́нне, тебе́ сама́го жела́ющи бре́мя досточу́дное, богому́дре, отда́л еси́.

Очище́н, я́коже зла́то, му́чениче, я́зв горни́лом, чисте́йший яви́лся еси́, нося́ Зижди́теля страсте́й изображе́ние.

Богородичен: Де́вство по Рождестве́ запеча́тано познава́ющи, Отрокови́це, несказа́нно рожде́ннаго Сло́ва из боку́ Твое́ю ве́рно велича́ла еси́.

Пе́снь 5

Ирмос: Просвеще́ние Твое́, Го́споди, низпосли́ на́м и от мглы́ прегреше́ний разреши́ ны, Бла́же, Тво́й ми́р да́руяй.

Яко светоза́рная возше́л еси́ звезда́ от за́пад, и заше́л еси́, му́чениче, страда́ньми терпели́вно, а́бие к за́падом возсия́л еси́, озаря́я концы́.

Му́ченически подвиза́лся еси́, ногте́й терза́ния, о́стрыми, му́чениче, тростьми́ сбода́емь, и лука́ваго жа́ла ве́рно притупля́я благода́тию.

Вра́жия изнемого́ша, богому́дре, на тя́ кова́рствия, и́бо к Бо́гу воззре́нием неукло́нным плотски́я ра́ны, я́коже безпло́тен, терпе́л еси́.

Богородичен: Скве́рны вся́кия омы́й, Де́во, ду́шу мою́, вопию́ Ти, и спаси́ мя, Чи́стая, Яже и́стиннаго Бо́га Спа́са на земли́ вопло́щшая.

Пе́снь 6

Ирмос: Возопи́, прообразу́я погребе́ние тридне́вное, проро́к Ио́на, в ки́те моля́ся: от тли́ изба́ви мя́, Иису́се, Царю́ си́л.

Бие́мый, ра́нами плотски́ми уязви́л еси́ безбо́жныя, неисце́льно неду́гующия неве́дением, и боля́щим яви́лся еси́ вра́чь, страда́льче Вонифа́тие.

Возвыша́емь к Бо́гу, блаже́нне, прило́гом подвиго́в, враги́ неви́димыя разрази́л еси́ и низринове́нным помо́щник, страстоте́рпче, бы́л еси́.

Влачи́мь по земли́, я́коже ка́мень многоце́нен, страда́льче, пре́лести низложи́л еси́ утвержде́ние, ве́рных же сердца́ наипа́че ве́рою утверди́л еси́.

Богородичен: Купина́ Тя́ прообража́ше, Всенепоро́чная, пе́рвее, горя́щи и ника́коже опаля́ема, Пречи́стая, и́бо, я́коже она́, не опали́лася еси́, Бо́га вопло́щши.

Конда́к, гла́с 4

Свяще́ние непоро́чное самово́льне Тебе́ приве́л еси́, Иже от Де́вы тебе́ ра́ди роди́тися хотя́щему, свя́те венчено́сче, прему́дре Вонифа́тие.

Пе́снь 7

Ирмос: Авраа́мстии иногда́ в Вавило́не о́троцы пе́щный пла́мень попра́ша, пе́сньми взыва́юще: оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Коле́н не преклони́в истука́нным, во искуше́ние ве́рглся еси́ велича́йшее, и́стинно, му́чениче, в пе́щь, в не́йже ороша́емый, благода́рствовал еси́ Христу́ во ве́ки.

Разори́ти кре́пость твоего́ испове́дания тща́ся, льстивому́дренный во вну́тренняя твоя́ клоко́чущее о́лово неми́лостивно влива́ет, но я́ве посрами́ся.

Посе́чен бы́в усе́рдно в честну́ю твою́ главу́, врага́ льсти́ваго многоко́зненную главу́ отсе́кл еси́ твоего́ му́жества мече́м, му́чениче Христо́в богому́дре.

Богородичен: Да гла́сы подоба́ющими песносло́влю Тя́, Отрокови́це, страсте́й мя́ изба́ви моли́твами Твои́ми, бе́д же и скорбе́й и лука́вых челове́к, озло́бити мя́ и́щущих.

Пе́снь 8

Ирмос: Изба́вителю все́х Всеси́льне, посреде́ пла́мене благоче́ствовавшия, снизше́д, ороси́л еси́ и научи́л еси́ пе́ти: вся́ дела́, благослови́те, по́йте Го́спода.

Поле́зно твое́ де́лая спасе́ние Христо́с, Вонифа́тие, взыска́юща моще́й добропобе́дных му́чеников, тя́ укрепля́ет, е́же ве́рно взыска́л еси́ са́м бы́ти.

Блаже́нней госпожи́ блаже́нно сокро́вище пода́лся еси́, блаже́нне, и́мже обогати́вшися, поя́ше весе́лым се́рдцем: вся́ дела́, благослови́те, по́йте Го́спода.

Со тща́нием сла́вная жена́, воздви́гши хра́м свяще́ннейший, тя́ в не́м положи́, су́щий Боже́ственныя Тро́ицы хра́м, страстоте́рпче Христо́в Вонифа́тие.

Умертви́вся за любо́вь Зижди́теля, умерщвля́ющаго стра́сти тлетво́рныя, животворя́й моли́твою твое́ю я́сно вопию́щия: вся́ дела́, благослови́те, по́йте Го́спода.

Богородичен: На Тя́, Чи́стую, Пребоже́ственный, низше́д, я́коже ве́сть, воплоти́ся и челове́ки обожи́, песнопою́щия, Де́во: вся́ дела́, благослови́те, по́йте Го́спода.

Пе́снь 9

Ирмос: Ева у́бо неду́гом преслуша́ния кля́тву всели́ла е́сть, Ты́ же, Де́во Богоро́дице, прозябе́нием чревоноше́ния ми́рови благослове́ние процвела́ еси́. Те́м Тя́ вси́ велича́ем.

Ви́девши тя́, бре́мя свяще́нное, ра́довашеся, вопию́щи, приснопо́мнимая: раба́ посла́х тя́, блаже́нне, господи́на и́стинна прие́млю, рабо́ты мя́ зо́л избавля́юща твои́ми благоприя́тными мольба́ми.

Яко кри́н, во удо́лиих мы́сленных процве́л еси́ му́чеников, Вонифа́тие, я́коже фи́никс, возвы́сился еси́, я́ко ке́др, позна́лся еси́ миродыха́нен, яви́лся еси́ избра́нный, я́ко кипари́с, благово́нствуя ду́ши на́ша.

Дне́сь па́мять твоя́ на́м возсия́, страстоте́рпче, я́коже со́лнце, сия́нием Боже́ственных дарова́ний, просвеща́ющи ду́ши пою́щих тя́, страсте́й же мглу́ отгоня́ющи, му́чениче богому́дре всеблаже́нне.

Яко со́лнце от за́пад, возсия́л еси́ и восто́чнаго гра́да дости́гл еси́, иде́же пострада́в и сме́ртию заше́д, к жи́зни восте́кл еси́ и Ри́м све́тлый дости́гл еси́, сего́ огражда́я мольба́ми твои́ми.

Богородичен: Све́том мя́ озари́ Твои́м, Всенепоро́чная, во тме́ содержи́маго грехо́вней, Богоро́дице, и пода́ждь во дне́ ходи́ти Боже́ственных повеле́ний, Богоневе́сто, я́ко да пою́ Тя, Всепе́тую.

Молитва святому мученику Вонифатию Тарсийскому

О, многострада́льный и всехва́льный му́чениче Вонифа́тие! Ко твоему́ заступле́нию ны́не прибега́ем, моле́ний нас, пою́щих тебе́, не отве́ржи, но ми́лостиво услы́ши нас. Виждь бра́тию и се́стры на́ша, тя́жким неду́гом пиа́нства одержи́мыя, виждь того́ ра́ди от ма́тере своея́, Це́ркве Христо́вой и ве́чнаго спасе́ния отпа́дающия.

О, святы́й му́чениче Вонифа́тие, косни́ся се́рдцу их да́нной ти от Бо́га благода́тию, ско́ро возста́ви от паде́ний грехо́вных и ко спаси́тельному воздержа́нию приведи́ их.

Умоли́ Го́спода Бо́га, Его́ же ра́ди страда́л еси́, да прости́в нам согреше́ния на́ша, не отврати́т ми́лости Своея́ от сыно́в Свои́х, но да укрепи́т в нас трезве́ние и целому́дрие, да помо́жет Свое́ю десни́цею трезвя́щимся спаси́тельный обе́т свой до конца́ сохрани́ти во дни и нощи́, о нем бо́дрствующе и о нем до́брый отве́т на Стра́шнем Суди́лище да́ти. Приими́, уго́дниче Бо́жий, моли́твы матере́й, о ча́дех свои́х сле́зы пролива́ющих; жен честны́х, о муже́х свои́х рыда́ющих, чад си́рых и убо́гих, от пиа́ниц оста́вленных, всех нас, ико́не твое́й припа́дающих, и да прии́дет сей вопль наш моли́твами твои́ми ко престо́лу Всевы́шняго дарова́ти всем по моли́твам их здра́вие и спасе́ние душ и теле́с, наипа́че же Ца́рство Небе́сное. Покры́й и соблюди́ нас от лука́ваго ловле́ния и всех ко́зней вра́жиих, в стра́шный час исхо́да на́шего помози́ прейти́ непреткнове́нно возду́шные мыта́рства и моли́твами твои́ми изба́ви ве́чнаго осужде́ния. Умоли́ же Го́спода дарова́ти нам к Оте́честву на́шему любо́вь нелицеме́рную и непоколеби́мую, пред врага́ми Це́ркве святы́я ви́димыми и неви́димыми си́лу непобеди́мую, да покры́ет нас ми́лость Бо́жия в несконча́емыя во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва вторая святому мученику Вонифатию Тарсийскому

О, святы́й страстоте́рпче Христо́в, во́ине Царя́ Небе́снаго, земна́я сладостра́стия презре́вый и к го́рнему Иерусали́му страда́нием возше́дый, му́чениче Вонифа́тие! Услы́ши мя гре́шнаго, принося́щаго от се́рдца моле́бная пе́ния, и умоли́ Го́спода на́шего Иису́са Христа́ прости́ти вся моя́ согреше́ния, в ве́дении и в неве́дении мно́ю соде́янная. Ей, му́чениче Христо́в, о́браз покая́ния собо́ю показа́вый гре́шным! Бу́ди ми на зла́го сопроти́вника диа́вола твои́ми моли́твами к Бо́гу помо́щник и засту́пник; мно́го бо порыва́хся избе́гнути сете́й его́ лука́вых, но у́дицею грехо́вною уловле́н и кре́пко влачи́м от него́, не мог изба́витися, а́ще не ты предста́неши ми, во обстоя́ниих го́рькая терпя́щему, и коли́ко покуша́хся пока́ятися, но ложь пред Бо́гом бых. Сего́ ра́ди к тебе́ прибега́ю и молю́ся: спаси́ мя, свя́тче Бо́жий, от всех зол твои́м предста́тельством, благода́тию же Всеси́льнаго Бо́га, Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Источник: https://xn----7sbahbba0chrecjllhdbcuymu3s.xn--p1ai/kanon/minea_yanvar/kan_1yanvar_vonifatii.html

Канон святому мученику Вонифатию

Канон святому мученику вонифатию

Ирмос: Тристаты крепкия, Рождейся от Девы, безстрастия во глубине души тричастное потопи, молюся, да Тебе, яко в тимпане, во умерщвление телесе победное воспою пение.

Усердным помыслом подвигом ревновав доблих страдальцев, пострадал еси крепко и змия умертвил еси страдании твоими живоносными, страдальче Вонифатие, святых Ангелов собеседниче.

Видев на земли вражию лесть, излиянну люте, доблий страдальче, душу распалив желанием Божественнейшим, вшел еси в тризнище небоязненным, треблаженне, мудрованием.

Мудростию Божественною просвещаемый, блаженне, немудрыя враги объюродил еси, Христа возвещая, дебельством плоти уподобльшася, имже явитися восхоте, Вонифатие, мучениче многострадальне.

Богородичен: Гору Божию, юже провиде Даниил, скинию мысленную, Марию Чистую, славы священие, трапезу, Божественный хлеб вмещшую, вси вернии, единомудренно воспоим.

Песнь 3

Ирмос: Яко неплоды роди от язык Церковь, и многое в чадех изнеможе сонмище, чудному Богу нашему возопиим: Свят еси, Господи.

Якоже возжелел еси, славне, свободу Вышнюю, от ига работы избавляешися, страстем честным поревновав, славне, иже за милосердие раба бывшаго.

Плотских вышший явлься мудрований изменением Божественным, внезапу всяк прилог лютых претерпел еси, радуяся, мучениче Вонифатие.

Тебе самаго отверглся еси, и к подвигом и борением врага изшел еси, Креста оружием укрепився, и, победитель быв, прославился еси, мучениче Вонифатие.

Богородичен: Себе Самаго истощи, Отеческих не истощив во чреве Твоем недр, пресущный Бог и Твой Сын бысть, Всенепорочная, спасая человечество.

Кондак, глас 4

Изыде к приятию страстотерпческих мощей и страждущих законне веры ради зря, показал еси мужески крепость свою, устремився на страсти исповеданием во Христа, Иже прием почесть победы твоего страдания, Вонифатие, присно моли за ны.

Седален, глас 4

К сословию послан мучеников, мученик был еси истинен, пострадав за Христа крепчайше, всехвальне, бремя же, блаженне, отдался еси верою пославшей тя, Вонифатие блаженне. Но прилежно моли прияти всем согрешений совершенное прощение.

Песнь 4

Ирмос: Любве ради, Щедре, Твоего образа на Кресте Твоем стал еси, и растаяшася языцы: Ты бо еси, Человеколюбче, крепость моя и хваление.

Ублажая страждущих терпение, подобием, мучениче, честных страданий сим уподобился еси, Богомудре пребогате.

Идый верою к мучеников Божественному сословию, блаженне, тебе самаго желающей бремя досточудное, Богомудре, отдал еси.

Очищен, якоже злато, мучениче, язв горнилом, чистейший явился еси, нося Зиждителя страстей изображение.

Богородичен: Девство по Рождестве запечатанно познавающи, Отроковице, несказанно рожденнаго Слова из боку Твоею верно величала еси.

Песнь 5

Ирмос: Просвещение Твое, Господи, низпосли нам и от мглы прегрешений разреши ны, Блаже, Твой мир даруяй.

Яко светозарная возшел еси звезда от запад, и зашел еси, мучениче, страданьми терпеливно, абие к западом возсиял еси, озаряя концы.

Мученически подвизался еси, ногтей терзания, острыми, мучениче, тростьми сбодаемь, и лукаваго жала верно притупляя благодатию.

Вражия изнемогоша, Богомудре, на тя коварствия, ибо к Богу воззрением неуклонным плотския раны, якоже безплотен, терпел еси.

Богородичен: Скверны всякия омый, Дево, душу мою, вопию Ти, и спаси мя, Чистая, Яже истиннаго Бога Спаса на земли воплощшая.

Песнь 6

Ирмос: Возопи, прообразуя погребение тридневное, пророк Иона, в ките моляся: от тли избави мя, Иисусе, Царю сил.

Биемый, ранами плотскими уязвил еси безбожныя, неисцельно недугующия неведением, и болящим явился еси врач, страдальче Вонифатие.

Возвышаемь к Богу, блаженне, прилогом подвигов, враги невидимыя разразил еси и низриновенным помощник, страстотерпче, был еси.

Влачимь по земли, якоже камень многоценен, страдальче, прелести низложил еси утверждение, верных же сердца наипаче верою утвердил еси.

Богородичен: Купина Тя проображаше, Всенепорочная, первее, горящи и никакоже опаляема, Пречистая, ибо, якоже она, не опалилася еси, Бога воплощши.

Песнь 7

Ирмос: Авраамстии иногда в Вавилоне отроцы пещный пламень попраша, песньми взывающе: отцев наших Боже, благословен еси.

Колен не преклонив истуканным, во искушение верглся еси величайшее, истинно, мучениче, в пещь, в нейже орошаемый, благодарствовал еси Христу во веки.

Разорити крепость твоего исповедания тщася, льстивомудренный во внутренняя твоя клокочущее олово немилостивно вливает, но яве посрамися.

Посечен быв усердно в честную твою главу, врага льстиваго многокозненную главу отсекл еси твоего мужества мечем, мучениче Христов Богомудре.

Богородичен: Да гласы подобающими песнословлю Тя, Отроковице, страстей мя избави молитвами Твоими, бед же и скорбей и лукавых человек, озлобити мя ищущих.

Песнь 8

Ирмос: Избавителю всех, Всесильне, посреде пламене благочествовавшия, снизшед, оросил еси и научил еси пети: вся дела, благословите, пойте Господа.

Полезно твое делая спасение Христос, Вонифатие, взыскающа мощей добропобедных мучеников, тя укрепляет, еже верно взыскал еси сам быти.

Блаженней госпожи блаженно сокровище подался еси, блаженне, имже обогатившися, пояше веселым сердцем: вся дела, благословите, пойте Господа.

Со тщанием славная жена, воздвигши храм священнейший, тя в нем положи, сущий Божественныя Троицы храм, страстотерпче Христов Вонифатие.

Умертвився за любовь Зиждителя, умерщвляющаго страсти тлетворныя, животворяй молитвою твоею ясно вопиющия: вся дела, благословите, пойте Господа.

Богородичен: На Тя, Чистую, Пребожественный, низшед, якоже весть, воплотися и человеки обожи, песнопоющия, Дево: вся дела, благословите, пойте Господа.

Песнь 9

Ирмос: Ева убо недугом преслушания клятву вселила есть; Ты же, Дево Богородице, прозябением чревоношения мирови Благословение процвела еси. Тем Тя вси величаем.

Видевши тя, бремя священное, радовашеся, вопиющи, приснопомнимая: раба послах тя, блаженне, господина истинна приемлю, работы мя зол избавляюща твоими благоприятными мольбами.

Яко крин, во удолиих мысленных процвел еси мучеников, Вонифатие, якоже финикс, возвысился еси, яко кедр, познался еси миродыханен, явился еси избранный, яко кипарис, благовонствуя души наша.

Днесь память твоя нам возсия, страстотерпче, якоже солнце, сиянием Божественных дарований, просвещающи души поющих тя, страстей же мглу отгоняющи, мучениче Богомудре всеблаженне.

Яко солнце от запад, возсиял еси и восточнаго града достигл еси, идеже пострадав и смертию зашед, к жизни востекл еси и Рим светлый достигл еси, сего ограждая мольбами твоими.

Богородичен: Светом мя озари Твоим, Всенепорочная, во тьме содержимаго греховней, Богородице, и подаждь во дне ходити Божественных повелений, Богоневесто, яко да пою Тя, Всепетую.

источник: http://azbyka.ru/days/caa/357

Источник: https://promolitva.at.ua/news/kanon_svjatomu_mucheniku_vonifatiju/2016-02-07-1104

Молитва вонифатию от пьянства: вера в помощь

Канон святому мученику вонифатию

Молитва Вонифатию от беспробудного пьянства – действенный способ избавиться от алкогольной зависимости, когда испробованы все другие доступные способы народного и медикаментозного лечения.

“Вначале было Слово. И слово это было Бог.” Так начинается Библия. Но о лечении алкоголизма словом вспоминают только в крайнем случае, в отчаянии, если лекарства и кодирование не принесли долгожданного исцеления.

Пьянство поражает в последнее время молодежь и людей в возрасте одинаково быстро. Буквально за несколько лет или месяцев вполне нормальный человек превращается в алкоголика, зависящего от очередной дозы этанола. Разрушенное здоровье, попранные моральные устои, несчастные домочадцы, преступность и вырождение нации – вот цена, которую платит общество за пьянство.

Жизнеописание мученика

Лекарственными средствами, применяемыми при лечении алкогольной зависимости, пытаются очистить организм, вызвать отвращение к выпивке.

А Церковь считает что, прежде всего, надо исцелить душу пьяницы, направить его на истинный путь, предназначенный каждому живущему на Земле человеку.

Церковь категорически выступает против кодирования, гипноза, считая эту процедуру насилием над волей человека, созданного по образу и подобию Бога.

Молитва – это своеобразный разговор с Богом, Его святыми, великомучениками, принявшими тяжелую смерть, но не отказавшиеся от веры во Всевышнего. Мощи и иконы многих из них стали впоследствии обладать исцеляющими качествами. Молитва святому мученику Вонифатию, например, помогает победить пьянство. Икона его также помогает противостоять алкогольной страсти.

Вонифатий жил в третьем веке нашей эры. Он управлял имением Аглаиды, женщины из знатного рода в Древнем Риме. Любил выпить и состоял в любовной связи с хозяйкой.

Связь была не узаконенной из-за разных сословий любовников. Вонифатий мучился от осознания своего греха и невозможности его исправить. Аглаида и молодой управляющий были христианами.

За веру в Римской империи подвергали жестоким преследованиям, частым казням.

Однажды в городе Тарс были казнены несколько христиан. Хозяйка послала Вонифатия выкупить и привезти мертвые тела, чтобы достойно их похоронить. Благим делом Аглаида хотела искупить свой грех и заслужить райскую жизнь. При прощании юноша спросил свою хозяйку, примет ли она и его тело с почестями, если он отдаст свою жизнь во славу Христа.

На городской площади Вонифатий увидел очередную казнь единоверцев. Пораженный их мужеством и непреклонной верой в Бога, молодой человек заявил во всеуслышание, что он тоже верит в Иисуса Христа.

Два дня продолжались нечеловеческие пытки, чтобы заставить святого отречься от веры, но все было напрасно.

Дважды Господь спасал мученика от верной смерти, увеличивая тем самым ряды своих приверженцев, которые воочию видели чудо.

Поняв, что не удается сломить веру и волю человека пытками, палач отрубил мученику голову. Сопровождающие Вонифатия люди привезли тело Аглаиде, которая похоронила его, построив на месте захоронения храм. Молодая женщина раздала свое добро бедным и удалилась в монастырь, чтобы молитвами искупить свои грехи.

А страдающие недугом пьянства стали молиться новоявленному святому об избавлении от греха алкоголизма и блуда. Большой силой обладает акафист Вонифатию, описывающий жизнь и подвиг мученика.

Лечебный эффект обращения к Богу и святым

Пьянство и алкоголизм в православии считается страстью, навеянной нечистыми духами, поработившими тело и душу человека.

Обращаясь к Богу или святому Вонифатию, можно избавиться от влияния “зеленого змия” на душу.  Правильно произнесенная молитва, направленная против алкоголизма, намного эффективнее традиционного лечения.

Исцеление может быть мгновенным, а результат отличается стойкостью и долговременностью.

Непременное условие – акафист должен произноситься искренне, с твердой верой в помощь Господа. Неважно, вслух, шепотом произносится обращение. Главное верить, что помощь обязательно придет рано или поздно. “По вере вашей будет вам”.

Как объясняется лечебный эффект обращения к Высшим Силам:

  1. Любое заболевание – стресс для организма. Человек в молитвенном состоянии успокаивается, умиротворяется. Вследствие этого, повышается иммунитет, мобилизуя все силы, чтобы ликвидировать болезнь. Молитва всех членов семьи за здравие алкоголезависимого многократно усиливает эффект, дает ему защиту, увеличивает желание освободиться от недуга.
  2. Окружая себя любовью к ближним, сопереживанием радости, состраданием искренне верующий человек достигает душевного равновесия, которое способствует скорейшему выздоровлению.

Доктор биологических наук Слезин В. Б. открыл четвертое состояние мозга человека, кроме трех известных ранее (бодрствование, быстрый и медленный сон).

Когда человек искренне молится, он впадает в своеобразный транс, оставаясь при этом в полном сознании.

Заметно снижается ритм электрических импульсов в коре головного мозга, приближаясь к количеству, которое наблюдается у младенцев до четырехмесячного возраста. “Будьте, как дети, и спасетесь”. После окончания моления ритм биотоков восстанавливается.

Неважно, на каком языке произносится молитва святому великомученику Вонифатию, результат обладает одинаковыми характеристиками. При ежедневном повторении смысл слов навсегда откладывается в подсознании пьющего, постепенно наполняя душу гармонией, благодатью. Жизнь улучшается, уходят проблемы алкоголизма, восстанавливается здоровье.

Экспериментально доказано, что для гармонического развития человека необходимы все 4 состояния мозга. Если исключается из ежедневного обихода молитва, то личность постепенно деградирует, человек поддается страстям и заболеваниям.

Как молиться об избавлении от пьянства

Мощи святого, а также его икона обладают чудодейственным свойством исцелять людей от алкоголизма в любой стадии. Молиться может сам больной, если полностью осознал свой грех, хочет избавиться от алкогольной зависимости. Также действенна молитва жены за мужа, родителей за пьющих детей. Главное, чтобы слова исходили из самого сердца их произносящего.

Молитва читается несколько раз в день. Лечение следует производить циклами, насчитывающими не менее 28-30 дней. Чаще цикл содержит от 40 суток до 40 недель.

Прежде, чем молиться за мужа, жена должна пройти своеобразное очищение от грязных мыслей и поступков:

  • Простить окружающим их дела и поступки. Это очень трудно, но без прощения чужих грехов нельзя просить Бога простить свои;
  • Не судить о людях по внешним характеристикам, никого не осуждать вслух и в душе;
  • Отказаться самой от употребления алкоголя, курения, наркосодержащих препаратов;
  • Не употреблять бранные слова даже мысленно;
  • Сочетать пост духовный с телесным, ограничив себя от излишеств;
  • Стараться выполнять 10 Божьих заповедей.

Процедура очистки длится не менее 9 дней. Начинают лечение пьянства мужа молитвами с утра.

Надо последовательно прочитать молитвенный цикл:

  • Обязательна для чтения утренняя молитва о прощении своих грехов;
  • Обращение к святому Вонифатию, чтобы исцелить пьянство;
  • Акафист мученику следует читать, стоя и торжественно, как своеобразный гимн человеку, отдавшему себя во славу Иисуса Христа;
  • Канон Вонифатию с упоминанием имени мужа.

Надо забыть о лени, отрешиться от посторонних мыслей, думать только о человеке, пьянство которого нужно искоренить.  Если трудно читать все молитвы, то можно раз или два пропустить акафист, но желательно использовать для лечения все перечисленное.

Когда в семью приходит беда – близкий человек заболевает алкоголизмом – следует напрячь все силы, чтобы вытащить его из болота пьянства.

Хороши все средства, которые помогают сохранить здоровье, моральный облик супруга, детей или родителей. Не нужно пренебрегать медикаментозными, народными средствами, побеждающими пьянство.

Только совместными усилиями можно отвоевать человека у “зеленого змия”.

Источник: https://alcogolizm.com/lechenie-alkogolizma/narodnye-metody/molitva-vonifatiyu.html

Канон святому мученику Вонифатию Тарсийскому – Святцы

Канон святому мученику вонифатию
Тристаты крепкия, Рождейся от Девы, безстрастия во глубине, души тричастное потопи, молюся, да Тебе, яко в тимпане, во умерщвлении телесе победное воспою пение.

Усердным помыслом подвигом ревновав доблих страдальцев, пострадал еси крепко и змия умертвил еси страдании твоими живоносными, страдальче Вонифатие, святых ангелов собеседниче.

Видев на земли вражию лесть, излиянну люте, доблий страдальче, душу распалив желанием божественнейшим, вшел еси в тризнище небоязненным, треблаженне, мудрованием.

Мудростию Божественною просвещаемый, блаженне, немудрыя враги объюродил еси, Христа возвещая, дебельством плоти уподобльшася, имже явитися восхоте, Вонифатие, мучениче многострадальне.

Богородичен: Гору Божию, юже провиде Даниил, скинию мысленную, Марию Чистую, славы священие, трапезу, Божественный хлеб вмещшую, вси вернии, единомудренно воспоим.

Ирмос:

Яко неплоды роди от язык Церковь, и многое в чадех изнеможе сонмище, чудному Богу нашему возопиим: Свят еси, Господи.

Якоже возжелел еси, славне, свободу вышнюю, от ига работы избавляешися, страстем честным поревновав, славне, Иже за милосердие раба Бывшаго.

Плотских вышший явлься мудрований изменением божественным, внезапу всяк прилог лютых претерпел еси, радуяся, мучениче Вонифатие.

Тебе самаго отверглся еси, и к подвигом и борением врага изшел еси, Креста оружием укрепився, и, победитель быв, прославился еси, мучениче Вонифатие.

Богородичен: Себе Самаго истощи, Отеческих не истощив во чреве Твоем недр, пресущный Бог и Твой Сын бысть, Всенепорочная, спасая человечество.

Седален, глас 4.

К сословию послан мучеников, мученик был еси истинен, пострадав за Христа крепчайше, всехвальне, бремя же, блаженне, отдался еси верою пославшей тя, Вонифатие блаженне. Но прилежно моли прияти всем согрешений совершенное прощение.

Богородичен: Грехолюбив сый, молю Тя, безгрешнаго Бога рождшую, вземлющаго грехи мира, Пречистая, многогрешную душу мою ущедрити и грехи моя многия очистити: грешным бо Ты еси очищение, и спасение верным, и заступление.

Крестобогородичен: Из Безначальнаго Отца рожденнаго, напоследок Тя плотию Рождшая, на Кресте висяща зрящи, Христе, увы Мне, Любезнейший Иисусе, вопияше, како славимый яко Бог от ангел, от беззаконных ныне человек, Сыне, хотя распинаешися? Пою Тя, Долготерпеливе.

Кондак, глас 4.

Священие непорочное самовольне Тебе привел еси, Иже от Девы тебе ради родитися хотящему, святе венченосче, премудре Вонифатие.

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.